Porcus wrote:Tomas wrote:Fyll og hor
Dagens imageutslettende sladder: Tomas ble observert i minst én situasjon der han forsøkte å bremse på hor-faktoren.
Kan umulig stemme. Har jeg utvist smak?
It is currently 05 Jan 2025, 18:38
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Var først på bursdagsvorspiel hos Angelgrinder, så på Inside der det var kjåka fullt, og musikken var helt krise. "DJ,en" skrudde av og på lyden så folk skulle synge med på Offspring's Pretty Fly for a White Guy. Da jeg spurte om han kunne spille noe Motörhead sa han "Nei, jeg hater Motorhead HEHE" f**n, så irritert jeg ble. Stakk til Garage og hang med Tomas siste halvtimen av kvelden.
Saklig å hate Motörhead.
Helga har vært kaos. Spontanfyll på Onkel Blå på fredag, slokket alle lyktestolpene fra Bekkestua til Stabekk før jeg ropte på elgen. Småkjipt å stå opp kl 11 for å dra på shopping med muttern dagen etterpå, var fortsatt veldig langt ifra edru når jeg våknet. I dag la jeg meg kl 10 og våknet kl 16. Blir lett å stå opp 06.30 i morgen, kjenner jeg.
Post by Shrinebuilder »
Bursdagshyttetur til Trysil med 28 personer.
Ski og øl og sprit og badstu.
Æ e så sliten.
Post by Angelgrinder »
Cursed wrote:. "DJ,en" skrudde av og på lyden så folk skulle synge med på Offspring's Pretty Fly for a White Guy.
hahhaa, ja, hvaFAEN var det? Var faktisk helt krise på inside igår. Har ikke sett så mye cougars på et sted før.
Eg begynte å grine når dei spelte Bailamos...
Ellers var det total skandale på musikkfronten....DJen dansa som ein galning til dei jævligaste låtane i verden..i tillegg til at musikken var sjukt høg. Flykta til Garage i halv1 -1 tida sjølv..
Var det sånn reunion for den/dei pøbbane frå fortida som eg aldri har høyrt om? Det kan i såfall forklare noko av saken.
Blei litt kort og flyktig i går, Atheos, orsakar det. Eg var i det heile tatt ganske flyktig i natt, det var nok Ratzeputzen. Ikkje heilt etter planen.
Post by Doomination »
Sykt glad for at jeg dreit i å bry meg om musikken på Inside, merker jeg.
Trivelig hos Angelgrinder og relativt morsomt på byen. Tore Bratseth-tendenser på Motörhead-nach. Helt awright.
Rintrah wrote:Var det sånn reunion for den/dei pøbbane frå fortida som eg aldri har høyrt om? Det kan i såfall forklare noko av saken.
Blei litt kort og flyktig i går, Atheos, orsakar det. Eg var i det heile tatt ganske flyktig i natt, det var nok Ratzeputzen. Ikkje heilt etter planen.
Haha Det gjekk fint. Synd eigentleg du virka ganske oppegåande til å ha putza deg.
Post by Terror_mit_uns »
var det dj nobeat for alle penga på inside eller?
Post by Presticide »
Så performancekunst på torsdagen. Lå i koma helt til idag.
Til helga blir det nekrofili, smalahove, ættefeider og lsd-orgier.
Integrity på lørdagen var sånn passe intenst! Ble et par kraftige knyttnever/albuer/bein i bakhodet allerede fra første riff og kom meg helskinnet vekk fra mosh pit-h*****e takket være en eller annen gedigen danske før første låt var over. Maks fet konsert! Okkultokrati gjorde seg de også