Noen som har sett Alias? Fulgte med når det ble sendt, men lurer litt på om serien har holdt seg. Husker jeg ble rimelig lei uti fjerde sesong.
Serietråden
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
j***a Tv2 dropper å sende The Killing, lett en av de beste seriene drittkanalen noen gang har sendt, for å heller sende NOK et j***a matprogram samt repriser av anna ræl. Sender episoden midt på natta istället. Ge-reit, hvis de vil ha meg til ålaste ned, så får jeg laste ned. Slingrefitter.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
thorel wrote:Noen som har sett Alias? Fulgte med når det ble sendt, men lurer litt på om serien har holdt seg. Husker jeg ble rimelig lei uti fjerde sesong.
Skjønner godt at du ble lei uti fjerde sesong, for den var helt krise. Sesong 1 og 2 likte jeg riktignok godt, og sesong 3 var også ganske kurrant.
Sånn ellers så er Norsk Attraksjon slutt og det er selvsagt trist. Den beste norske underholdningsserien siden Typisk Norsk.
Diamonds And Røst
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
Har lasta ned. Gleder meg som f**n
-
- Belieber
-
- Belieber
evilbanana wrote:Ro dæ ned no'a, du skulle jo se Once Upon a Time, sa du.
I know, men den e også snart ferdig for sesong 1 (bare 5 episoder igjen), så jeg leter etter nye serien før "Once Upon A Time" og TWD tilbake med nye sesong. The River, Niktia, Body Of Proof, game of thrones friste meg, forresten.
-
- Belieber
Olavr wrote:Noen som har sett Life's too short her?
Fantastisk serie. 9/10. Bättre än Extras men lite efter The office. Satt som vanligt inte efter episod ett men nu jävlar i min lilla låda är det bingo på en hög nivå.
-
TOPIC_AUTHOR - Poser
For en fantastisk replikk!
-
- Belieber
Haha ja, beste siden "fågelfaen".
-
- Poser
Ferdig med å se Six Feet Under. Rett og slett en fantastisk serie. Post-seriedepresjon nå.