Trengte noen litt kortere boots t/r jobb enn sånne svære jævler som jeg bruker på langtur.
Sko
Sko for DenGulaGeten?
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Stian wrote:Kvinnfolk og homser, se vekk! Ble lei av å dra av og på bootsa, spesielt i fylla. Så, BEHOLD THE SHOES OF DOOM!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v206/mepps
/19042011295.jpg[/img]
Fy f**n da. Også de bootsene som var fete og greier. Terningkast 1.
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
De ser litt custom ut ...
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Stian wrote:Skal ha nye bare jeg finner like.
Du kunne gitt de gamle slangene til meg istedenfor å lage maltrakterte horunger av dem. Akk og ve så kjett. Skallboots og greier.
: Bad Brains
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
BlueGrot wrote:Bija wrote:Pastellgrønne lisser, så snakker vi.
Noen plasser som selger billige skatesko som man kan ...skate i? Må være billig, bruk og kast.
Med tyngde på kast.
Gjerne med skatepøbelen fortsatt i.
Hagakure wrote:Hadde no sykt tilbud på Jean TV for en stund siden. 100 kr pr. par. Men de så så dølle ut syns jeg at jeg kjøpte noe annet.
f**n, DET er et merke jeg ikke har sett/hørt noe fra på lenge! Husker de var in når jeg gikk på ungdomsskolen.
Bija wrote:Pastellgrønne lisser, så snakker vi.
Noen plasser som selger billige skatesko som man kan ...skate i? Må være billig, bruk og kast.
Kjøpte hvite tøysko på sparkjøp (199,-) for skating, siden jeg skater så sjeldent for tiden at jeg ikke gidder å legge ut 7-800 for sko som jeg egentlig ikke liker. Er mye tykkere og hardere stoff enn converse-greiene, så de tåler en del flipping. Tynne såler da, men om du er longboard fag så går det bra.
Hagakure wrote:Hadde no sykt tilbud på Jean TV for en stund siden. 100 kr pr. par. Men de så så dølle ut syns jeg at jeg kjøpte noe annet.
Kongetips. Skal ta en tur innom i morgen. Obrigado! Longboard-fag, ja.