Serietråden

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

PastorBengtsson
Belieber
Belieber

Post by PastorBengtsson »

Etaten var fina saker. Gläder mig till NAV. 7/10 får den av den fetmätta svensken.

BUB
Belieber
Belieber

Post by BUB »

Agg wrote:
PastorBengtsson wrote:
Olavr wrote:

Noen som har sett Life's too short her?

Fantastisk serie. 9/10. Bättre än Extras men lite efter The office. Satt som vanligt inte efter episod ett men nu jävlar i min lilla låda är det bingo på en hög nivå.

Har bare sett to episoder, men den virker lovende, men ja, det hjelper nok å ha sansen for Gervais.

Episode 1 og 2 var helt fantastiske, lenge siden jeg har ledd slik av en komiserie merker jeg..

Image

Lugubriel
Rocker
Rocker

Post by Lugubriel »

PastorBengtsson wrote:

Etaten var fina saker. Gläder mig till NAV. 7/10 får den av den fetmätta svensken.

Etaten er f**n meg genialt haha! Går Life's Too Short på tv eller har det kommet ut på dvd? Hilsen følger ikke med.

Image

TOPIC_AUTHOR
DarthVidar
Poser
Poser

Post by DarthVidar »

Begynt på Hell On Wheels, underholdende saker. Christopher Heyerdahl ass, fy f**n. :grin:

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

PastorBengtsson
Belieber
Belieber

Lugubriel wrote:
PastorBengtsson wrote:

Etaten er f**n meg genialt haha! Går Life's Too Short på tv eller har det kommet ut på dvd? Hilsen følger ikke med.

Går faktiskt på Max har jag sett men få tips av Icequeen hur man streamar med torrents så fixar allt sig i denna värld. DVD/Bluray kommer inte på många månader dessvärre.

PastorBengtsson
Belieber
Belieber

Liam Neeson på besök hos boysen:

Agg
Belieber
Belieber

Post by Agg »

Lugubriel wrote:
PastorBengtsson wrote:

Som PasterBengtsson sier, sendte MAX første episode i går.

Udunpute
Poser
Poser

Post by Udunpute »

http://www.grantland.com/story/_/id/764 ... -character

Bra tiltak.

The Wire er uten tvil serien med det rikeste, mest gjennomførte og beste karaktergalleriet. (Kanskje i konkurranse fra The Simpsons.)

Hvem er deres favoritt?

Min topp tre er Bubbles, Bodie Broadus og D'Angelo Barksdale, med Omar og Marlo like bak. Men det riktige svaret er selvfølgelig alle sammen. Prez, Randy, Dukie, Clay Davis, Stringer Bell osv. Herregud for en sjukt bra serie.

I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

Icequeen
Belieber
Belieber

Post by Icequeen »

PastorBengtsson wrote:
Lugubriel wrote:
PastorBengtsson wrote:

Går faktiskt på Max har jag sett men få tips av Icequeen hur man streamar med torrents så fixar allt sig i denna värld. DVD/Bluray kommer inte på många månader dessvärre.

Ja, takk for det jeg slipper følge med amerikanske seriene på TV, nå kan jeg bare se dem på ipod mitt. <3

PastorBengtsson
Belieber
Belieber

Icequeen wrote:
PastorBengtsson wrote:
Lugubriel wrote:
PastorBengtsson wrote:

Ja, takk for det jeg slipper følge med amerikanske seriene på TV, nå kan jeg bare se dem på ipod mitt. <3

Ja där ser man hur långt utvecklingen har kommit. Och så slipper man flytta till Amerikatt också.

TOPIC_AUTHOR
DarthVidar
Poser
Poser

Post by DarthVidar »

Sett ferdig The Killing sesong 1. Hurra for TV2 som presterer å kutte sendetida til den beste krimserien de har hatt på årevis, og sende den på natta i stedet. Idioter. Oh well, man har da torrents.

OcculTARD
Infant
Infant

Post by OcculTARD »

Shameless (us) er ganske artig! Ble bedre og bedre for hver episode, og nå tror jeg at jeg skal følge hele.

Noen som har sett originalen fra uk?

Image

Tomas
Poser
Poser

Post by Tomas »

OcculTARD wrote:

Shameless (us) er ganske artig! Ble bedre og bedre for hver episode, og nå tror jeg at jeg skal følge hele.

Den ble diskutert her for noen sider siden, og som forventet ble originalen hyllet som best. På den annen side er den amerikanske utgaven mer enn god nok.
Har ennå ikke kommet meg til å se den engelske, kun lastet ned noen sesonger.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

OcculTARD
Infant
Infant

Post by OcculTARD »

Tomas wrote:
OcculTARD wrote:

Den ble diskutert her for noen sider siden, og som forventet ble originalen hyllet som best. På den annen side er den amerikanske utgaven mer enn god nok.
Har ennå ikke kommet meg til å se den engelske, kun lastet ned noen sesonger.

Ah, takk for det! Regnet egentlig med at UK slo US, så det får bli en runde med den til sommeren.

Image

Joakim
Belieber
Belieber

Post by Joakim »

Pandora wrote:
Onyx wrote:
Pandora wrote:

Ferdig med å se Six Feet Under. Rett og slett en fantastisk serie. Post-seriedepresjon nå.

Får klump i halsen bare av å tenke på siste episode.

Ser forresten på Dirty Sexy Money for tida, med han som spiller Nate i SFU i hovedrollen. Dritartig serie. :-D

Jasså, kanskje vi
kan låne den også da?

Seriene går ikke til utleiehylla før vi er ferdige med dem sjøl.

"I loved you in Bloodsport"

skaumannen
Belieber
Belieber

Post by skaumannen »

Noen som har fulgt med på Filmens Historie på nrk? Kjempeserie!

"False metal is like having your brother stabbing you in the back with a
knife. And that's really bad". Joey DeMaio, Manowar.

Stian
Rocker
Rocker

Post by Stian »

Visste ikke om den før jeg så de siste fem minuttene av gårsdagens episode. Om det var representativt, skal jeg se hele greia, ja.

Joakim
Belieber
Belieber

Post by Joakim »

Har faktisk fått med meg alle episodene, kul serie.
Noget spesielt tonefall på han fortelleren.

"I loved you in Bloodsport"

TOPIC_AUTHOR
DarthVidar
Poser
Poser

Post by DarthVidar »

Joakim wrote:
Pandora wrote:
Onyx wrote:
Pandora wrote:

Ferdig med å se Six Feet Under. Rett og slett en fantastisk serie. Post-seriedepresjon nå.

Får klump i halsen bare av å tenke på siste episode.

Ser forresten på Dirty Sexy Money for tida, med han som spiller Nate i SFU i hovedrollen. Dritartig serie. :-D

Jasså, kanskje vi
kan låne den også da?

Seriene går ikke til utleiehylla før vi er ferdige med dem sjøl.

DSM var vel ikke det HELT store. Serien hadde gode premisser for å bli veldig bra, men led av at den skulle passe inn i en kommersiell kanals sendeflate (heter det det?). Hadde vært langt kulere om den hadde gått på en kabelkanal, DA hadde det vært både dirt og sex i tillegg til penga.

skaumannen
Belieber
Belieber

Post by skaumannen »

Joakim wrote:

Har faktisk fått med meg alle episodene, kul serie.
Noget spesielt tonefall på han fortelleren.

Hehe ja, irriterte meg grønn de to første episodene.
Nå har den bare blitt behagelig og hypnotisk...

"False metal is like having your brother stabbing you in the back with a
knife. And that's really bad". Joey DeMaio, Manowar.

Locked Previous topicNext topic