Igrunn enig med FloweKing, men kan likevel sette pris på folk med god mic delivery, og der er nok The Rock en av de aller beste.
Pro-wrestling
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
En fantastisk side for spesielt interesserte:
http://square.phpwebhosting.com/~man1000/index.php
-
- Poser
- Mood:
http://www.f4wonline.com/content/view/19901/
Sir Oliver Humperdink tapte kampen mot kreften i går. Han jobbet i mange år for Eddie Graham i Florida og for Jim Crockett Promotions. Dog er han nok mest kjent for tiden i WWF som manager for Bam Bam Bigelow. Han jobbet også i WCW.
Hvil i fred.
-
- Poser
- Mood:
Håhå, fytterakkern som jeg gleder meg til Wrestlemania imårra. Feit oppbygging de har drevet med til ulike kamper i det siste.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Jeg har fri i morra, så hvis jeg er våken og vil streame WM finner jeg link hvor?
Helst Sopcast, men browserlink duger.
A bottle of wine and a bucket of blood
-
- Poser
- Mood:
Har gode erfaringer med Livesport247.
Koster ca. en hundrings i måneden, men har pålitelige streamer.
Har sett mania live på stream de siste årene selv, men kan dessverre ikke i år.
-
- Poser
- Mood:
Hvorfor må jeg opprette en Paypalkonto når jeg skal betale med Visa?
Drit i det, regner med Vidar har noen tjuvraddlinker...?
-
- Poser
- Mood:
Ligger på piratebay imårra, så jeg får vente til da.
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
WM27 spoilers below:
Edge - Del Rio var ok. Edge vinner...selvfølgelig. Burde bytta champion nå. Lei Edge. Corre - Santino, Kingston, Kane og Big Show var underholdende nok. Big Show pinner et Corre-medlem. CM Punk - Orton var bra. Orton vinner selvfølgelig. LITT lei Orton. Cole - Lawler var morsomt. Cole vinner. Blir skøy å se hva de finner på fremover. Undertaker - HHH var fett. Undertaker vant overraskende nok. Triple tag - ubrukelige folk med umorsom gimmick. Jersey Shores Snooki gjør en ok figur, overraskende nok, og pinner en eller annen Diva jeg driter i. Miz - Cena, ok fight. Miz vinner overraskende nok. Drittlei Cena.
Helt greit, hadde forventa mer show.
Intet overraskende med det siste punktet, den var åpenbar fra dag 1.
Prøvde forøvrig å se showet, men pga hakkete stream ga jeg opp under Orton vs Punk.
Adam "Edge" Copeland annonserte under gårsdagens RAW at han legger opp pga at nakkeproblemene hans har blitt verre.
Meget god både i ringen og på mic`en, så han vil nok WWE savne.
DarthVidar wrote:WM27 spoilers below:
Edge - Del Rio var ok. Edge vinner...selvfølgelig. Burde bytta champion nå. Lei Edge. Corre - Santino, Kingston, Kane og Big Show var underholdende nok. Big Show pinner et Corre-medlem. CM Punk - Orton var bra. Orton vinner selvfølgelig. LITT lei Orton. Cole - Lawler var morsomt. Cole vinner. Blir skøy å se hva de finner på fremover. Undertaker - HHH var fett. Undertaker vant overraskende nok. Triple tag - ubrukelige folk med umorsom gimmick. Jersey Shores Snooki gjør en ok figur, overraskende nok, og pinner en eller annen Diva jeg driter i. Miz - Cena, ok fight. Miz vinner overraskende nok. Drittlei Cena.
Helt greit, hadde forventa mer show.
Så på det nå, bortsett fra siste matchen, da jeg synes Cena er ubeskrivelig kjip. j****g kul Undertaker vs HHH-match! Den Metallica-introen, var det for anledningen, eller bruker HHH den? Ikke akkurat kje den introen til Undertaker heller. Topp innslag i det hele tatt!
-
- Poser
- Mood:
Var for anledningen ja. HHH bruker ei låt skrevet til ham av Motörhead, som forøvrig fremførte låta live på WM24 eller 25 (huskitj).
Haha! GAAAAAH! Fy f**n så irriterende Michael Cole er, hahaha!
Onkel Ond wrote:
Adam "Edge" Copeland annonserte under gårsdagens RAW at han legger opp pga at nakkeproblemene hans har blitt verre. Meget god både i ringen og på mic`en, så han vil nok WWE savne.
Kommer til å savne'n sjøl. Ble rimelig lei av at fyren alltid vant, men udiskutabelt litt av en karakter ja. Rørende å se voksne mannfolk grine btw.
Stian wrote:Ja, fy f**n. Michael Cole! De er flinke til å lage provoserende karakterer, det skal de ha.
Stas med Hacksaw Jim Duggan med tversoversløyfe på planken, haha.
Er Jim Duggan tilbake i sirkuset? Trodde han hadde lagt planken på hylla for lengst. Aldri likt han forøvrig, kjedelig fyr.