Hva vil du kalle deg?
Jeg har stemt i denne pollen, tydeligvis, men husker ikke lenger hva jeg stemte. Det må ha vært enten headbanger eller ateist.
Hvor ble det av Satanhore, forresten? Han/hun var et skikkelig muntrasjonsråd her i sin tid.
Hvor ble det av Satanhore, forresten? Han/hun var et skikkelig muntrasjonsråd her i sin tid.
Eläkööt supikoirat!
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Stian wrote:Thefaithlesspriest wrote:6 av 116 er satanister...folk begynner å bli voksne, ser jeg, bra! ...
Fire er muslimer også. Hva kan du trekke ut av det, med tanke på hvor voksne folk har blitt?
Godt spørsmål. Det er vel den nye trenden blant de esoteriske bedreviterne. Dem som spiller i band med hverandre på tross av at én er medlem av en sekt hvor misbrukere og psykisk svake oppfordres til ikke å søke, og den andre er bruker av psykiatrien og tidligere misbruker. Hykleriet foregår i alle leirer om dagen...
-Irreligiøs og karaktersterk.
Noen hater verden og menneskeheten og la det bli altoppslukende, og andre fortviler og gjør opprør - der opprøret nødvendigvis ikke har en løsning, men i det minste er et standpunkt; det nåværende er ikke tilfredsstillende.
-
- Beliebe
- Mood:
Dr. Jøde wrote:Nordisk Vikingkriger
Hehe, leste Nordisk Viktigper...
On-topic: Kall meg Roger.
99 % norske s***n-metallister er jo posere mht livsstil. "ANTI-HUMAN BLACK METAL!!!!!!!" ...og er flokkfaen utav bare h*****e privat. Fins knapt unntak. Blir j****g vanskelig å si hva man skal kalle seg midt oppi sånt.
-
- B
- Mood: