Bugge wrote:Nå synes jeg det var litt ufint å bare nevne en person her, Angelgrinder. Er slettes ikke bare en person som tok det litt vel langt. Er nesten så jeg mener at de han tok det ut på fortjente det.
What he said
It is currently 02 Mar 2025, 11:23
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Angelgrinder »
Bugge wrote:Nå synes jeg det var litt ufint å bare nevne en person her, Angelgrinder. Er slettes ikke bare en person som tok det litt vel langt. Er nesten så jeg mener at de han tok det ut på fortjente det.
Post by Mr. Wildside »
Nils Barvåg wrote:Takk og lov at kirkebranntråden endelig ble sletta. Det er helt forferdelig å lese hvordan en gjeng umodne tenåringer (og tilsvarende) bruker screamforumet for å provosere og dyrke egoet sitt.
Nils Barvåg wrote:Jeg skal ikke fortelle Frode Øien hvordan han skal drive sin egen virksomhet, men min mening er i alle fall at det er på tide at Screamforumet blir voksent. Her burde det egentlig handle om metal i alle fasonger, men musikkdiskusjonene drukner tidvis i irrelevante temaer og personlige utskjellinger som moderatorene burde slå mye hardere ned på.
Nils Barvåg wrote:Her hører mange av oss på musikere som har rundet 60 år, og vi er interesserte i å følge seriøse diskusjoner rundt bandene, men så må vi altså på kjøpet holde ut disse barnslighetene fra "Internett-krigerne". Sword and steel er byttet ut med tastatur og mus.
Noen bruker popcorn-smileys og tar hele greia som underholdning, men etter hvert som jeg blir eldre (ca. 40) blir jeg for det første bare mer og mer flau over nivået her, og for det andre fører det til at mitt eget engasjement på forumet går kraftig ned.
Nils Barvåg wrote:Jeg synes Screamforumet har potensiale til å være et meget godt sted for musikkinteresserte, i kraft av antallet brukere, men jeg tror man må drive knallhard moderering i musikkforumene. Press alle former for usaklighet over i Off-topic, og sørg for at musikkdiskusjonene er så "rene" som mulig. Lag om så en "Usaklige kommentarer til musikkforumet"-tråd i Off-topic, slik at "morogutta" får ut litt steam.
Jeg er innom flere andre metallforum (helst utenlandske), som sikkert mange her, og det slår meg hvilken befrielse det er å lese kunnskapsrike og saklige innlegg der. Hva er i veien for at vi kan få til noe lignende på Norges viktigste metalforum? Svar: At eier og moderatorer tar tak og innfører strengere regler for hva som er akseptabelt.
Post by JonathanSaxx »
JonathanSaxx wrote:tror forumet hadde tapt mer enn det hadde tjent på å vært moderert strengere.