Ser gjerne King Diamond live! Aldri sett før.
Beste King Diamond album
kattpiss wrote:TheUnborn wrote:Jeg skjønner ikke hvorfor du drar inn Ripper Owens forresten. Han gjør en kul cover på sin måte, men det er ikke den typen falset King bruker. King sin er mye høyere men også tynnere, og da er det også vanskeligere å få like mye styrke i den sammenlignet med Owens sin eller for eksempel Geoff Tate sin, live.
Er det falsett Ripper bruker da? Er det ikke bare ren magekraft og et vilt talent? Har ikke lyd her og det er en stund siden jeg så klippet så jeg får ikke dobbeltsjekket.
Kan godt hende det er ren magekraft og et vilt talent ja, han er jo en god vokalist tross alt, det skal jeg ikke si noe på.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
TheUnborn wrote:kattpiss wrote:TheUnborn wrote:Jeg skjønner ikke hvorfor du drar inn Ripper Owens forresten. Han gjør en kul cover på sin måte, men det er ikke den typen falset King bruker. King sin er mye høyere men også tynnere, og da er det også vanskeligere å få like mye styrke i den sammenlignet med Owens sin eller for eksempel Geoff Tate sin, live.
Er det falsett Ripper bruker da? Er det ikke bare ren magekraft og et vilt talent? Har ikke lyd her og det er en stund siden jeg så klippet så jeg får ikke dobbeltsjekket.
Kan godt hende det er ren magekraft og et vilt talent ja, han er jo en god vokalist tross alt, det skal jeg ikke si noe på.
Jepp. Bare synd han ikke engang kan lage god musikk om livet hans var avhengig av det.
Og ikke evner å synge rolige partier. Ripper er jo totalt sjelløs når han ikke vræler.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
MikkelRev wrote:Opeth82 wrote:Pandora wrote:Ser gjerne King Diamond live! Aldri sett før.
Me too.
Me three.
Samme her, tør vi håpe på SRF.... - skjønt han gjør seg vel enda bedre på mindre inne-scener
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Lynchomaniac wrote:MikkelRev wrote:Opeth82 wrote:Pandora wrote:Ser gjerne King Diamond live! Aldri sett før.
Me too.
Me three.
Samme her, tør vi håpe på SRF.... - skjønt han gjør seg vel enda bedre på mindre inne-scener
Ja, ingen tvil om det. Skjønt jeg sier naturligvis ikke nei takk til en festivalopptreden heller.
Sett King Diamond på Rockefeller to ganger. Perfekt.
TheUnborn wrote:Sett King Diamond på Rockefeller to ganger. Perfekt.
House of God var fantastisk Fortsatt bitter for at han ikke kom innom på The Graveyard.
King Diamond utendørs har jeg ingen ønsker om å se så sant det ikke dreier seg om en intimkonsert på Vår Frelsers Gravlund e.l
-
- Poser
- Mood:
Hi Everyone,
Found these 3 Youtube mini clips from King's appearance at TREE's in Dallas this past Friday, January the 27th, where King announced the winners and presented the awards at the 5th annual Nomad Recording Showcase Throwdown.
The showcase benefited the Blue Star Connection charity.No one knew that King was going to perform anything. He was there to present the awards, but hey... he's known for liking to surprise
After the presentation, King played The Family Ghost, Burn, and Evil, with Michael Harris on guitar, Neil Brincks on bass, J.T. Longoria on guitar, and Matt Thompson on drums.
You all know Matt Thompson, the drummer from King Diamond.
You also know J.T., he's recorded King's vocals for the last however many albums.
The other guys are all local musicians and personal friends.Shaolin Death Squad, the band Matt also plays in performed as well and if you haven't checked them out yet, you really should. They are awesome!
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
TheUnborn wrote:MikkelRev wrote:Et litt bedre klipp av Burn:
Kim har byttet ut masken med capsen. Virker litt rart.
Neida, kun en liten surprise gig, nedstrippa og uten stafasje.
One-piece og skinnjakke er f**n meg staffasje det
Kjellvete wrote:TheUnborn wrote:MikkelRev wrote:Et litt bedre klipp av Burn:
Kim har byttet ut masken med capsen. Virker litt rart.
Neida, kun en liten surprise gig, nedstrippa og uten stafasje.
One-piece og skinnjakke er f**n meg staffasje det
Hehe, fair enough.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.