Sist kjøpte spill?
phoncible wrote:joda, omtrent samme knappa, men tenker på kontrollen over spillerne. de oppfører seg ikke sånn som jeg vil og døtter ikke ballen dit jeg vil ha den! mulig det er fordi jeg har spilt for mye fifa i forveien og er vant med kontrollen der
Ja det er sant, pes 6 er irriterende sånn sett , tok meg vell et par uker med spilling for og få dreisen på passninger osv . Ja det er vell like greit og holde seg til fifa når man er vant til kontrollen . Selv sliter jeg med og vinne på fifa etter bare og ha spilt pes de siste årene .
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
FEAR - 360
Mario & Luigi;Partners In Time - DS
Begge brukt.
Mario & Luigi;Partners In Time - DS
Begge brukt.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
Har spilt det ja, men ikke nok til at jeg fikk satt meg opp en slags formening. Må vel sjekke det ut ved en senere anledning tenker jeg.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
Har bestilt meg en PS3 og God of War 2 (ikke noe særlig med interessante PS3-spill ennå, så da kan jeg like godt spille alle de interesante PS2-spillene jeg ikke har fått spilt tidligere mens jeg venter). Er forhåpentligvis her i løpet av dagen.
Haha, du sier noe! Sims er morro, men f**n det går meg på nærvene! Umulig å holde styr på en hel suppegjeng som går rundt å klager hele tiden...Joakim wrote:Knugen wrote:Hitman 2 og Splinter Cell - Chaos Theory tel PS2
Du bør spille sims du nå.
Kjøpte meg WoW i går. Er ferdig på skolen nå, så det er ikke så farlig om jeg blir hekta. Men jeg tviler egentlig på det, har spilt et par timer, og synes egentlig det er forferdelig kjedelig. Men så har jeg ikke kommet til instances og slikt ennå da.
Tiwar wrote:Kjøpte meg WoW i går. Er ferdig på skolen nå, så det er ikke så farlig om jeg blir hekta. Men jeg tviler egentlig på det, har spilt et par timer, og synes egentlig det er forferdelig kjedelig. Men så har jeg ikke kommet til instances og slikt ennå da.
Det er beyond kjedelig i starten. f**k boars.
-
- Belieber
- Mood:
Hahahahahah! Javisst gjør man det! Neida, har ikke spillet selv, men skulle gjerne testa det!Stian wrote:Så det var kommet Sims med kjæledyr nå. Bilde av en puddel som gikk på forlabba. Bruker MER ENN GJERNE en 500-lapp på det.
-
- Poser
- Mood: