Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Sist kjøpte spill?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Tiwar
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tiwar »

Stian wrote:
Tiwar wrote:Kjøpte meg WoW i går. Er ferdig på skolen nå, så det er ikke så farlig om jeg blir hekta. Men jeg tviler egentlig på det, har spilt et par timer, og synes egentlig det er forferdelig kjedelig. Men så har jeg ikke kommet til instances og slikt ennå da.

Det er beyond kjedelig i starten. f**k boars.

Indeed. Blitt litt bedre. Andre som spiller på Frostmane?

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

Ser ikke helt poenget i å kjøpe WoW nå at LOTRO er ute og patchet som f**n. Det er jo en voldsomt forbedret utgave.

On-topic: Tomb Raider Anniversary, like gøy som i 1996!

TheUnborn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by TheUnborn »

Tenebres wrote:Ser ikke helt poenget i å kjøpe WoW nå at LOTRO er ute og patchet som f**n. Det er jo en voldsomt forbedret utgave.

Kan du bekrefte det egentlig? En kamerat av meg mener noe ganske annet.

-

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

TheUnborn wrote:
Tenebres wrote:Ser ikke helt poenget i å kjøpe WoW nå at LOTRO er ute og patchet som f**n. Det er jo en voldsomt forbedret utgave.

Kan du bekrefte det egentlig? En kamerat av meg mener noe ganske annet.

-
Det er selvsagt en smaksak. Men ingen kan benekte at WoW ser ut som et barnespill, og at grafikken og effektene i LOTRO er på topp. Når det er snakk om innhold er det rimelig likt, bortsett fra at LOTRO hviler på en mye rikere "lore" av åpenbare grunner.

Agg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Agg »

Det er vel smak og behag, men jeg er forsåvidt helt enig med Tenebres når det gjelder LOTRO vs WoW.

TheUnborn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by TheUnborn »

Om det ser bedre ut, trenger ikke ha mye å si. Jeg tror Warcraft har mye
mer å by på enn Lord of the Rings, men det er meg.
Vent heller da på Conan som kommer i Oktober, da snakker vi saker.

-

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

Synes det har litt å si, når stemningen og utseendet i WoW er så barnslig-preget. Men er det greit for deg, bare kjør på. Dette gjelder også musikken forresten. WoW sine er utrolig ræva for sjangeren, synes jeg... mens LOTRO har noen mesterverk på lageret.

Jeg har beste prosessor og grafikkort på markedet akkurat nå, men det hakker hvis jeg kjører LOTRO på maks. WoW kunne kjøres på maks med min forrige data uten noe form for hakking, men det har aldri sett bra ut. Conan blir sikkert nydelig det skal jo bruke DX10. Men Tolkiens verden og lore gruser alt annet innenfor sci-fantasy så det veier opp for meg.

Bajsburk
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Bajsburk »

du får klokke cpu og gpu litt da vøtt. kanke ha noe av at ting hakker og sliter. da regner jeg med at du snakker om GeForce 8800 Ultra og intel QX6700?

Øl
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Øl »

Tenebres wrote: Men Tolkiens verden og lore gruser alt annet innenfor sci-fantasy så det veier opp for meg.

Svært sant.

Men Conan-universet er ikke noen direkte pusling heller.
You treat your step-mother with respect, Pantera!

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

DecrapifierOfBajswafflers wrote:du får klokke cpu og gpu litt da vøtt. kanke ha noe av at ting hakker og sliter. da regner jeg med at du snakker om GeForce 8800 Ultra og intel QX6700?
Ja for grafikkortet, og prosessoren er en QX6600... så nesten :)
Jeg vet ikke helt hvordan jeg klokker CPUen, men det unngår jeg helst. For GPUen må jeg lære meg litt hvordan Nvidia sine programmer funker, er jo vant til ATI sin overdrive.

Bajsburk
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Bajsburk »

vel,her har du en ekstremt god guide som jeg brukte for å øke min e6600 fra 2,4ghz til 3,6ghz på stock luft, med en 1:1 ratio på minnet, så det blir automatisk klokket sammen med fsb til cpu. dette er evga nforce 680i hovedkort det hovedsaklig går på, men konseptet er likt for alle kort igrunn. om du ikke er red for garantien så er overklokking en genail løsning. så lenge du tar babysteps av gangen så skal det f******a mye til for å klare å gjøre noe galt.

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

DecrapifierOfBajswafflers wrote:vel,her har du en ekstremt god guide som jeg brukte for å øke min e6600 fra 2,4ghz til 3,6ghz på stock luft, med en 1:1 ratio på minnet, så det blir automatisk klokket sammen med fsb til cpu. dette er evga nforce 680i hovedkort det hovedsaklig går på, men konseptet er likt for alle kort igrunn. om du ikke er red for garantien så er overklokking en genail løsning. så lenge du tar babysteps av gangen så skal det f******a mye til for å klare å gjøre noe galt.
Ålreit, men hvor finner jeg den guiden? Og er det snakk om software- eller hardware-styrt modifikasjoner?

Bajsburk
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Bajsburk »

oops, glemte linken - http://evga.com/forums/tm.asp?m=61146 . mye skrift, men han gir en god innføring i hva du faktisk gjør med maskinen og så du er litt tryggere på hva du stiller på av volt og fsb etc. alt gjøres enkelt fra bios. tredjeparts program som stiller klokkehastigheter osv hadde jeg aldri stolt på. f.eks ntune. slett det tvert(om du har evga), flash bios og klokk til du finner en stabil hastighet og dertil temperatur.

http://www.cpuid.com/download/cpu-z-140.zip cpu-z gir informasjon om cpu,ram,voltsettinger, minne tilgangstider,fsb ratio osv.meget kjekt for å sjekke settings i windows som du har gjort i BIOS.

http://www.almico.com/sfdownload.php speedfan viser deg temperaturene på begge cores,cpu,hovedkort og disker. ekstremt viktig å holde god temperatur så du ikke svir av noe.

Agg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Agg »

Går og venter på Okami, God of War, Devil May Cry 3 og Shadow of the Colossus nå. Hadde aldri PS2, så mens man venter på noen gode PS3-spill så kan man jo alltids få med seg de spillene man gikk glipp av til PS2.

SculptorOfFlesh
Belieb
Belieb
Mood:

Post by SculptorOfFlesh »

Ace Ventura - PC
Freedom Fighters - PC
Biofreaks - PC

back in time :plystre:

SculptorOfFlesh
Belieb
Belieb
Mood:

Post by SculptorOfFlesh »

Agg wrote:Går og venter på Okami, God of War, Devil May Cry 3 og Shadow of the Colossus nå. Hadde aldri PS2, så mens man venter på noen gode PS3-spill så kan man jo alltids få med seg de spillene man gikk glipp av til PS2.

Okami 5\10
God of War 10\10
Devil May Cry 3 10\10
Shadow of the Colossus 8\10

Mange gode timer med spilling der, eneste er at Okami er helt sinnsykt overvurdert.

thorel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by thorel »

Kripos 2 for 20 spenn på Obs

Sortsinn
Be
Be
Mood:

Post by Sortsinn »

TheUnborn wrote:Om det ser bedre ut, trenger ikke ha mye å si. Jeg tror Warcraft har mye
mer å by på enn Lord of the Rings, men det er meg.
Vent heller da på Conan som kommer i Oktober, da snakker vi saker.

-

Ja fy f**n! AoC trur eg blir jævligt bra!

Øl
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Øl »

Kjøpt og kjøpt, Elder Scrolls IV - Oblivion lånt på ubestemt tid.
You treat your step-mother with respect, Pantera!

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Mood:

Post by Aspergers Inc. »

No no no, is like this I tells ya:

SculptorOfFlesh wrote:Okami 10\10
God of War 8\10
Devil May Cry 3 -\10 (ikke spilt)
Shadow of the Colossus 6,5\10

Mange gode timer med spilling der, eneste er at Shadow of the Colossus er litt overvurdert.

Locked Previous topicNext topic