Sist kjøpte spill?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Shadow of the colossus er meget bra ja, holder selv på med det for tida...det eneste negative jeg ser ved spillet er at framerate'en kan bli litt vel lav til tider, men alt i alt er det et flott spill, fantastisk soundtrack også.
Agg wrote:Shadow of the colossus er meget bra ja, holder selv på med det for tida...det eneste negative jeg ser ved spillet er at framerate'en kan bli litt vel lav til tider, men alt i alt er det et flott spill, fantastisk soundtrack også.
Det mest negative jeg ser ved hele spillet er den føkkings hesten. Til tider ble jeg så frustrert at jeg bare hoppa av og gikk isteden.
Haha, det har du rett i, den kan være ganske irriterende, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så bonusmaterialet hvor de sier at teamet brukte mye tid på å ri virkelige hester for å få hesten i spillet så realistisk som mulig...er virkelig hester så tilbakestående?
Agg wrote:Haha, det har du rett i, den kan være ganske irriterende, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så bonusmaterialet hvor de sier at teamet brukte mye tid på å ri virkelige hester for å få hesten i spillet så realistisk som mulig...er virkelig hester så tilbakestående?
Tydeligvis så er det sånn at hester i virkeligheten løper rett i trær, steiler og snur seg 180 grader. HVER GANG! Tror du jeg ble glad rett før siste bossen eller?
ØYH!!! Hysj, jeg har ikke kommet så langt ennå!!!Igniferum wrote:Agg wrote:Haha, det har du rett i, den kan være ganske irriterende, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så bonusmaterialet hvor de sier at teamet brukte mye tid på å ri virkelige hester for å få hesten i spillet så realistisk som mulig...er virkelig hester så tilbakestående?
Tydeligvis så er det sånn at hester i virkeligheten løper rett i trær, steiler og snur seg 180 grader. HVER GANG! Tror du jeg ble glad rett før siste bossen eller?
Agg wrote:ØYH!!! Hysj, jeg har ikke kommet så langt ennå!!!Igniferum wrote:Agg wrote:Haha, det har du rett i, den kan være ganske irriterende, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så bonusmaterialet hvor de sier at teamet brukte mye tid på å ri virkelige hester for å få hesten i spillet så realistisk som mulig...er virkelig hester så tilbakestående?
Hahaha, oops. Sorry. Men da har du noe å se frem til. Men ettersom jeg kom med den spoileren så vet du vel hva som kommer til å skje.
hauepine wrote:Advance Wars til DS. Veldig bra:)
Jeg gledde meg som f**n før jeg kjøpte det, og det må sies å være den største skuffelsen jeg har vært borti i spillsammenheng! 3`er-spill!
edit: sist kjøpte spill er Xbox 360 med Oblivion
Hahaha, oops. Sorry. Men da har du noe å se frem til. Men ettersom jeg kom med den spoileren så vet du vel hva som kommer til å skje.
Hyggelig gjort...
Er vel ikke bare dere to som leser denne topicen.
-
- Belieb
- Mood:
Screamer wrote:Kjøpte Black på playstation 2. Har runda det på easy, litt skuffet.
j***a fett spill...kjør opp vanskelighetsgraden, da får du nok kjørt deg
TheUnborn wrote:Hahaha, oops. Sorry. Men da har du noe å se frem til. Men ettersom jeg kom med den spoileren så vet du vel hva som kommer til å skje.
Hyggelig gjort...
Er vel ikke bare dere to som leser denne topicen.
Æsjda, røpte vel 1% av spillet. Men sorry, beklager. *bøye seg ydmykt* Skal ikke skje igjen.
-
- Poser
- Mood:
Tenebres wrote:Det 3. spillet er best, faktisk bedre enn det 4.thorel wrote:Hitman Trilogy
Billig og bra
Tenkte å begynne på "Contracts" straks, "Silent Assassin" spilte jeg da det kom ut.
Stealth-spill er alltid konge, selv om jeg aldri har fått smaken på "Splinter Cell"
Synes faktisk Splinter Cell er et hakk bedre enn Hitman. Men både Hitman Contracts og Splinter Cell Chaos Theory er geniale spill hver på sin måte. Hitman ville jeg ikke kalle for stealth-spill dog, mer "cover"-spill.thorel wrote:Tenebres wrote:Det 3. spillet er best, faktisk bedre enn det 4.thorel wrote:Hitman Trilogy
Billig og bra
Tenkte å begynne på "Contracts" straks, "Silent Assassin" spilte jeg da det kom ut.
Stealth-spill er alltid konge, selv om jeg aldri har fått smaken på "Splinter Cell"
Liker du stealth MÅ du skaffe deg Thief-serien. Det gjenstår for meg å hoppe i Metal Gear Solid-serien, men hvilket er best?
Tenebres wrote: Synes faktisk Splinter Cell er et hakk bedre enn Hitman. Men både Hitman Contracts og Splinter Cell Chaos Theory er geniale spill hver på sin måte. Hitman ville jeg ikke kalle for stealth-spill dog, mer "cover"-spill.
Liker du stealth MÅ du skaffe deg Thief-serien. Det gjenstår for meg å hoppe i Metal Gear Solid-serien, men hvilket er best?
Ja, var Theif-serien jeg begynte med noen år tilbake. Av de jeg spilte var alle bra, fikk aldri testa "Deadly Shadows" skikkelig pga treig PC.
Når det gjelder MGS har jeg bare 1 og 2, og liker det første best. Likte bretta og historia bedre, 2a var litt overkill på story line-siden. Når sant skal sies er begge fantastiske spill laget med en usakelig sans for detaljer. Så en dokumentar på MGS2 bonus discen i stad faktisk og den viste hvor utrolig gjennomført spillet er.