Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Sist kjøpte spill?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Runar,KFD,Gladøks
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Runar,KFD,Gladøks »

Kjøpte Black på playstation 2. Har runda det på easy, litt skuffet. Det var liksom fremstilt som ren skytemoro, men det var vel ikke så moro som jeg så det for meg.

Shadow of the coloussuss neste, har hørt det skal være gøy.

Agg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Agg »

Shadow of the colossus er meget bra ja, holder selv på med det for tida...det eneste negative jeg ser ved spillet er at framerate'en kan bli litt vel lav til tider, men alt i alt er det et flott spill, fantastisk soundtrack også.

Ignifer
B
B
Mood:

Post by Ignifer »

Agg wrote:Shadow of the colossus er meget bra ja, holder selv på med det for tida...det eneste negative jeg ser ved spillet er at framerate'en kan bli litt vel lav til tider, men alt i alt er det et flott spill, fantastisk soundtrack også.

Det mest negative jeg ser ved hele spillet er den føkkings hesten. Til tider ble jeg så frustrert at jeg bare hoppa av og gikk isteden.

Agg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Agg »

Haha, det har du rett i, den kan være ganske irriterende, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så bonusmaterialet hvor de sier at teamet brukte mye tid på å ri virkelige hester for å få hesten i spillet så realistisk som mulig...er virkelig hester så tilbakestående?

Ignifer
B
B
Mood:

Post by Ignifer »

Agg wrote:Haha, det har du rett i, den kan være ganske irriterende, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så bonusmaterialet hvor de sier at teamet brukte mye tid på å ri virkelige hester for å få hesten i spillet så realistisk som mulig...er virkelig hester så tilbakestående?

Tydeligvis så er det sånn at hester i virkeligheten løper rett i trær, steiler og snur seg 180 grader. HVER GANG! Tror du jeg ble glad rett før siste bossen eller? ;)

TheUnborn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by TheUnborn »

- Mad Tracks -

hauepine
Belieber
Belieber
Mood:

Post by hauepine »

Advance Wars til DS. Veldig bra:)

Agg
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Agg »

Igniferum wrote:
Agg wrote:Haha, det har du rett i, den kan være ganske irriterende, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så bonusmaterialet hvor de sier at teamet brukte mye tid på å ri virkelige hester for å få hesten i spillet så realistisk som mulig...er virkelig hester så tilbakestående?

Tydeligvis så er det sånn at hester i virkeligheten løper rett i trær, steiler og snur seg 180 grader. HVER GANG! Tror du jeg ble glad rett før siste bossen eller? ;)
ØYH!!! Hysj, jeg har ikke kommet så langt ennå!!! :P

Topic author
Conan

Post by Conan »

Marvel Ultimate Allianse

Ignifer
B
B
Mood:

Post by Ignifer »

Agg wrote:
Igniferum wrote:

ØYH!!! Hysj, jeg har ikke kommet så langt ennå!!! :P

Hahaha, oops. Sorry. Men da har du noe å se frem til. Men ettersom jeg kom med den spoileren så vet du vel hva som kommer til å skje.

Judas
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Judas »

hauepine wrote:Advance Wars til DS. Veldig bra:)

Jeg gledde meg som f**n før jeg kjøpte det, og det må sies å være den største skuffelsen jeg har vært borti i spillsammenheng! 3`er-spill!

edit: sist kjøpte spill er Xbox 360 med Oblivion

TheUnborn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by TheUnborn »

Hahaha, oops. Sorry. Men da har du noe å se frem til. Men ettersom jeg kom med den spoileren så vet du vel hva som kommer til å skje.

Hyggelig gjort...
Er vel ikke bare dere to som leser denne topicen.

SculptorOfFlesh
Belieb
Belieb
Mood:

Post by SculptorOfFlesh »

Screamer wrote:Kjøpte Black på playstation 2. Har runda det på easy, litt skuffet.

j***a fett spill...kjør opp vanskelighetsgraden, da får du nok kjørt deg :D

Ignifer
B
B
Mood:

Post by Ignifer »

TheUnborn wrote:

Hyggelig gjort...
Er vel ikke bare dere to som leser denne topicen.

Æsjda, røpte vel 1% av spillet. Men sorry, beklager. *bøye seg ydmykt* Skal ikke skje igjen.

Voidhanger
Poser
Poser
Mood:

Post by Voidhanger »

Fekk Silent Hill: The Room tilsendt gratis i posten av OnkelOnd. Bamseklem til den karen!

thorel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by thorel »

Hitman Trilogy

Billig og bra

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

thorel wrote:Hitman Trilogy

Billig og bra
Det 3. spillet er best, faktisk bedre enn det 4.

thorel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by thorel »

Tenebres wrote:

Billig og bra

Tenkte å begynne på "Contracts" straks, "Silent Assassin" spilte jeg da det kom ut.
Stealth-spill er alltid konge, selv om jeg aldri har fått smaken på "Splinter Cell"

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

thorel wrote:
Tenebres wrote:

Billig og bra

Tenkte å begynne på "Contracts" straks, "Silent Assassin" spilte jeg da det kom ut.
Stealth-spill er alltid konge, selv om jeg aldri har fått smaken på "Splinter Cell"
Synes faktisk Splinter Cell er et hakk bedre enn Hitman. Men både Hitman Contracts og Splinter Cell Chaos Theory er geniale spill hver på sin måte. Hitman ville jeg ikke kalle for stealth-spill dog, mer "cover"-spill.

Liker du stealth MÅ du skaffe deg Thief-serien. Det gjenstår for meg å hoppe i Metal Gear Solid-serien, men hvilket er best?

thorel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by thorel »

Tenebres wrote: Synes faktisk Splinter Cell er et hakk bedre enn Hitman. Men både Hitman Contracts og Splinter Cell Chaos Theory er geniale spill hver på sin måte. Hitman ville jeg ikke kalle for stealth-spill dog, mer "cover"-spill.

Liker du stealth MÅ du skaffe deg Thief-serien. Det gjenstår for meg å hoppe i Metal Gear Solid-serien, men hvilket er best?

Ja, var Theif-serien jeg begynte med noen år tilbake. Av de jeg spilte var alle bra, fikk aldri testa "Deadly Shadows" skikkelig pga treig PC.
Når det gjelder MGS har jeg bare 1 og 2, og liker det første best. Likte bretta og historia bedre, 2a var litt overkill på story line-siden. Når sant skal sies er begge fantastiske spill laget med en usakelig sans for detaljer. Så en dokumentar på MGS2 bonus discen i stad faktisk og den viste hvor utrolig gjennomført spillet er.

Locked Previous topicNext topic