Sweden Rock - hĂžydepunktet ?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Steve-Peck wrote:MissMisery wrote:Setlista :
The Celestine Prophecy (E:C)
Aegean Shores
Prophecy of Pleiades
Enigmatic Mission (with guitar spot in front) (E:C)
Through Osiris Eyes
New World Order (E:C)
Tre lÄter ble det, men settet var pÄ 40 min bare da
Er det den ultradrÞye Learning To Live-ripoffen? SÄ utrolig mange som satt oppi bakken og som sang nevnte DT-lÄt istedet for Pagan's-teksta...
Ja, det er den.
Men dog ikke en ripoff, heller en tribute
Orker ikke ta den diskusjonen igjen, men kan si meg enig i at Ä spille den lÄta muligens ikke var det lureste i en festivalsammenheng.
-
- Belieber
- Mood:
Men hvis det er en tribute; hvorfor blÄholder gutta pÄ at DT ikke er en viktig inspirasjonskilde i intervju etter intervju?MissMisery wrote:Steve-Peck wrote:MissMisery wrote: Prophecy of Pleiades
Er det den ultradrÞye Learning To Live-ripoffen? SÄ utrolig mange som satt oppi bakken og som sang nevnte DT-lÄt istedet for Pagan's-teksta...
Ja, det er den.
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
Steve-Peck wrote:Men hvis det er en tribute; hvorfor blÄholder gutta pÄ at DT ikke er en viktig inspirasjonskilde i intervju etter intervju?MissMisery wrote:Steve-Peck wrote:MissMisery wrote: Prophecy of Pleiades
Ja, det er den.
HÊ? Ikke det jeg har fÄtt med meg.
De har jo sagt det til meg, selv - at de er inspirert av DT.
Det vil si Nils og Stian mest da. Ronny hadde ikke hĂžrt DT engang fĂžr CE kom ut
-
- Belieber
- Mood:
MissMisery wrote:Steve-Peck wrote:Men hvis det er en tribute; hvorfor blÄholder gutta pÄ at DT ikke er en viktig inspirasjonskilde i intervju etter intervju?MissMisery wrote:ikke en ripoff, heller en tribute
Det vil si Nils og Stian mest da. Ronny hadde ikke hĂžrt DT engang fĂžr CE kom ut
SÄ et intervju i Sweden Rock rett etter CE der bandet blÄste av journalistens ymting om at de kanskje hadde hÞrt en del pÄ DT. Og I Scream nylig gjorde de det ogsÄ klart at DT ikke er av deres stÞrste inspirasjoner, if my memory isn't failing me.
Steve-Peck wrote:MissMisery wrote:Steve-Peck wrote:Men hvis det er en tribute; hvorfor blÄholder gutta pÄ at DT ikke er en viktig inspirasjonskilde i intervju etter intervju?MissMisery wrote:ikke en ripoff, heller en tribute
SÄ et intervju i Sweden Rock rett etter CE der bandet blÄste av journalistens ymting om at de kanskje hadde hÞrt en del pÄ DT. Og I Scream nylig gjorde de det ogsÄ klart at DT ikke er av deres stÞrste inspirasjoner, if my memory isn't failing me.
Vet da f**n. Jeg fÄr det iallefall ikke til Ä stemme
-
- Belieber
- Mood:
Sa mannen med panflĂžyteversjoner av jeg husker ikke hvilket band...MARDUK wrote:Hvem bryr seg om et rĂŠvva, tafatt rip off band?
-
- Belieber
- Mood:
Yeah! Rock'n Roll! Trur jeg skal lĂŠre meg Ă„ spille trekkspill, banjo og hardingfele, bare for Ă„ lage ei Pantere-tributeskive til deg.MARDUK wrote:Steve-Peck wrote:Sa mannen med panflĂžyteversjoner av jeg husker ikke hvilket band...MARDUK wrote:Hvem bryr seg om et rĂŠvva, tafatt rip off band?
The Beatles!!
Steve-Peck wrote:Yeah! Rock'n Roll! Trur jeg skal lĂŠre meg Ă„ spille trekkspill, banjo og hardingfele, bare for Ă„ lage ei Pantere-tributeskive til deg.MARDUK wrote:Steve-Peck wrote:Sa mannen med panflĂžyteversjoner av jeg husker ikke hvilket band...MARDUK wrote:Hvem bryr seg om et rĂŠvva, tafatt rip off band?
The Beatles!!
VĂRSĂ SNILL!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood: