Vet ikke hvorfor, men jeg tenker alltid på HAD når jeg ser eller hører noen nevne Creation.
Beste Kreator skive
Marken wrote:Sjekk denne, Stian!
Gammal Kreator-feeling hele veien.
Ååå, får fortsatt ståpels av refrenget her. Muligens bandets aller beste!? Helt utrolig å komme opp med noe så suverent etter så mange album, og ganske utrolig å klare å overgå alle de tre forrige Kreator-skivene. From Flood Into Fire er en sterk kandidat til årets låt...!
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Stian wrote:Hørte på nye tittellåta nå. Helt plastikk. Nyere Kreator er som å spise på McDonalds. Du husker du digga det som mindre, og en gang innimellom faller du for fristelsen til å prøve igjen. Da får du samlebåndsmat som smaker ittno og blir til dritt etter et øyeblikk, og så må du gå et annet sted og få ordentlig mat i stedet.
this.
-
- Rocker
- Mood:
Hæ? Er du svett eller? Høres jo ut som In Flames, og har INGEN TING med gammal Kreator og gjøre i det hele tatt. Fy f**n for no dritt.
Haha
Ingen dårlig låt men Kreator-feelingen er jeg mer usikker på. In Flames med Accept-refreng tenker jeg vi sier.
Datt av Kreator-toget etter Outcast. Kanskje jeg skulle ta mot til meg å handle inn de siste en dag.. Har det noe for seg?
Mer eller mindre samme stil på de fire siste, og ja, en kombinasjon av småkjapp thrash, Gøteborg og Maiden. Hordes Of Chaos er vel den mest "brutale" av disse. Den låta jeg la ut oppi her skiller seg ut som den klart mest kommerse.
Litt av en luring du, Stressminister.
Jeg synes dette var litt på feil kant av Göteborg.
Enemy of God
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Uffda, dette var trist
Jeg liker ganske mye av det Kreator har gjort, også en del av det eksperimentelle disse beinharde old school-folka her inne hater fra 90-tallet, men dette var jo bare... dårlig. Refrenget er noe helt forferdelige allsang-greier som bare de aller dølleste hurra-metalbanda kunne kommet opp med, og det må DE gjerne få komme opp med så mye de vil, men det er temmelig langt unna det jeg vil ha fra Kreator.
Nei, nei, nei. Helt feil retning for det bandet.
Så, så. Er kun denne låta fra de fire siste skivene som har et slikt refreng. At de er mer melodiøse enn i 87 er det ingen tvil om. At de er nærmere gamlestilen enn hva de var på 90-tallet er det heller ingen tvil om. Nå her jeg aldri vært en kjempestor Kreator-fan, men jeg liker utviklinga de starta med i 2001. Flere av 90-talls skivene er også bedre enn de første.
DOH wrote:Nei, nei, nei. Helt feil retning for det bandet.
Vil tro det er riktig retning for bandet siden de har valgt den veien. Feil retning for deg er nok mer riktig
-
- Rocker
- Mood:
Marken wrote:Mer eller mindre samme stil på de fire siste, og ja, en kombinasjon av småkjapp thrash, Gøteborg og Maiden. Hordes Of Chaos er vel den mest "brutale" av disse. Den låta jeg la ut oppi her skiller seg ut som den klart mest kommerse.
Litt av en luring du, Stressminister.
Beklager at jeg ikke tar din nitriste form for humor, mr. plastic fantastic.