Satyricon skal gjøre ny puppevideo
KING er den dårligste låta på skiva, men siden den er den mest lettfengelige er det blitt video av den, akkurat som med Fuel For Hatred på forrige skiveSAEDbeger wrote:er det bare meg eller er denna låta veldig lik KING på noen partier?
Har ikke hørt nye plata men hvis dette er de to beste låtene vil jeg ikke høre resten...utrolig tamt..
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kul låt,men blir for teit med 2 stk i en musikkvideo,er ikke Jonny og onkl P dette her.....grimasene til wongraven trekker opp....
i bakvendtland!
i bakvendtland!
-
- Poser
- Mood:
Glimrende låt fra en glimrende skive, men igjen en håpløs video. Synes låten misser noe av sin sjarm og egenart etter å ha sett videoen. Metalvideoer har forsåvidt aldri vært interessant og spesielt ikke i black metal sammenheng.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Poser
- Mood:
Tøff filming til tider, da spesielt sekvensene med Frost, men Satyrs grimaser og sekvensen med damene trekker veldig ned.
ROCK!
-
- Rocker
- Mood:
Spør du meg hadde videoen blitt enda kjedeligere uten grimasene og damene. Ikke det at de tilførte videoen kvalitet, men det er knapt noe verre av musikkvideoer enn de som er kjedelig. Heller kalkun enn snegler.Domination wrote:Tøff filming til tider, da spesielt sekvensene med Frost, men Satyrs grimaser og sekvensen med damene trekker veldig ned.
cvighals wrote:Grimkvlt wrote:Det er det eneste som kunne reddet dette makkverket av en video.gnombob wrote:Bra de ikke kjørte på med hud og pupp
Må si meg enig der.. hvor i h.....e er
Vil dere se to dritfine pupper så se The Chosen One: Legend of the Raven!
Bra låt og videoen er forsåvidt grei, unntatt dansinga. Låta er ganske dystrer så det blir helt feil liksom. Rart Satyricon aldri klarer å lage en musikkvideo som gir en spesiel stemning. Fuel for hadred er vel den beste videoen hittil.
Mye, mye, mye bedre enn KING. Uten at det skulle mye til, men denne er jo faktisk helt grei, rent bortsett fra en del flaue, overdrevne grimaser i starten, denslags fungerer sjelden uten staffasje. Men alt i alt, en kvalitetsheving av dimensjoner. Bedre låt enn KING også, denne er jo faktisk ganske så trivelig, hornene funker som f**n.
-
- Belieber
- Mood:
Jøss, syns både låta og videoen var mye bedre enn den forrige. Frost er tøff! Og det så kult ut når Satyr sto midt i flammene.
Litt treig begynnelse, men det tok seg veldig opp. Godkjent fra meg ihvertfall.
Pupper kan dere vel se overalt ellers, gjorde vel ikke noe om det ikke var noen i akkurat denne videoen.
Litt treig begynnelse, men det tok seg veldig opp. Godkjent fra meg ihvertfall.
Pupper kan dere vel se overalt ellers, gjorde vel ikke noe om det ikke var noen i akkurat denne videoen.
send them to sleep
Absolutt en bra video, positivt overrasket!
Ikke hørt låta før, men hørtes da definitivt ok ut.
-
Ikke hørt låta før, men hørtes da definitivt ok ut.
-
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
Det kan uansett aldrig bli for mye boobs.Runar wrote:Du som er jente kan selvsagt bare kikke ned i blusen – mens vi som er gutter må jobbe litt mer for det.Onyx wrote: Pupper kan dere vel se overalt ellers,
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
A bottle of wine and a bucket of blood