Og min første. Nøgd med Ghost, da slipper jeg dra til Oslo.
Hole in the Sky 2011
Hole In The Sky Bergen Metal Festival: Just thought we should let you know that we will be visited by some unnamed ghouls next year. Stay tuned for more information on ceremonies, admission and locations in the New Year. Enjoy the Sabbath.
Kan tenke meg hvilken retning denne tråden tar hvis HITS nå skulle våge å booke et band som Kringen liker.
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
DisgustingSemla wrote:Knall med Ghost, men da blir det mest sannsynlig 4. gangen jeg ser dem. Haha
Knall er ordet! Blir vel sannsynlig 3. gangen jeg ser dem da - forhåpentligvis!!
-
- Belieber
- Mood:
Finnes det egentlig så mange alternativer til Verftet? Altså i den størrelsen, og gjerne med litt samme stil. Kjedelig om HITS blir holdt i et trendy lokale med rød velour på veggene.
-
- Belieber
- Mood:
Angelgrinder wrote:Finnes det egentlig så mange alternativer til Verftet? Altså i den størrelsen, og gjerne med litt samme stil. Kjedelig om HITS blir holdt i et trendy lokale med rød velour på veggene.
Rød Velour er fett!
-
- Be
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Rintrah wrote:Det kviskrast om Primordial også. I så fall begynner dette å blir passe enormt for min del.
I så fall Accuser/Opposer!
-
- Belieber
- Mood:
Ser fram til å se Marduk igjen. Knuste alt på Inferno! Mortuus er barsk som f**n! Ghost blir også trivelig.