Ble ikke noe av datajobben i Helse-Midt mao?Bugge wrote:Dersom du trenger noen på kundeservice/support, look no further lzm.
Gode greier
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Gode greier
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Rocker
- Mood:
De har hatt delegater med klikktellere på flea markets over hele USA. En betydelig jobb, men vel verdt det, slik at man kan produsere korrekte infographics.dauinghorn wrote:Er det da kun snakk om ny vinyl eller bruktmarked, ebay/discogs osv. også?
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
Regner med at det er snakk om salg av nye plater. Hadde vært interessant å vite hvordan bruktomsetningen er.dauinghorn wrote:Er det da kun snakk om ny vinyl eller bruktmarked, ebay/discogs osv. også?
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
f**n meg ferdig med avhandlinga. Håper bare jeg finner et sted å printe og binde eksemplarer for innlevering i morra. Bør vel gå greit.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.
-
- Rocker
- Mood:
Juleselskap hos svigers. f**n meg trivelig. Masse øl med svigerfar.
Jeg tror dette er siste året jeg handler julegaver. Folk driter jo penger for tida og kjøper akkurat det de trenger, så helt unødvendig at jeg kjøper noe p**s de ikke har bruk for... En skikkelig uting.
Jeg tror dette er siste året jeg handler julegaver. Folk driter jo penger for tida og kjøper akkurat det de trenger, så helt unødvendig at jeg kjøper noe p**s de ikke har bruk for... En skikkelig uting.
-
- Poser
- Mood:
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Artig for unga, vi kjøper stort sett bare til generasjonen under oss nå.dauinghorn wrote:Jeg tror dette er siste året jeg handler julegaver. Folk driter jo penger for tida og kjøper akkurat det de trenger, så helt unødvendig at jeg kjøper noe p**s de ikke har bruk for... En skikkelig uting.
Godt jobbet! Har du noen indikasjoner på hvor langt tid det vil ta før det blir disputas?fantomas wrote:f**n meg ferdig med avhandlinga. Håper bare jeg finner et sted å printe og binde eksemplarer for innlevering i morra. Bør vel gå greit.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
Cheers! Tror det fort kan ta 3-6 mnd.M-77 wrote:Godt jobbet! Har du noen indikasjoner på hvor langt tid det vil ta før det blir disputas?fantomas wrote:f**n meg ferdig med avhandlinga. Håper bare jeg finner et sted å printe og binde eksemplarer for innlevering i morra. Bør vel gå greit.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.
Hill. I seinare år har eg stort sett berre handla ei diger pakke med lego til ungane til systera.Leif wrote:Artig for unga, vi kjøper stort sett bare til generasjonen under oss nå.dauinghorn wrote:Jeg tror dette er siste året jeg handler julegaver. Folk driter jo penger for tida og kjøper akkurat det de trenger, så helt unødvendig at jeg kjøper noe p**s de ikke har bruk for... En skikkelig uting.
Muttern er alltid like frustrert, "hva ønsker du deg til jul da?" og eg berre "koss sku eg vita det?"
You treat your step-mother with respect, Pantera!