Sist kjøpte spill?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
Og idag dukket Mass Effect opp. Gave fra Microsoft for tort og svie! WOOHOO!!!!!Vidar wrote:Himmler ga meg Guitar Hero 3 som takk for at han får kræsje her i helga! Woohoo!!!!!
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade på Xbox-live.
f**n ta, i dag skulle DHL komme og hente Xboxen min, men kom de? Nei, det gjorde de ikke. f**n taa.
Jaja, jeg kjøpte meg en ny konsoll på Elkjøp mens jeg vente på at min skulle bli reparert, så det er jo ikke krise, men f**n heller, nå tar det over en måned før jeg faktisk får den j***a konsollen tilbake fra rep.
Edit: oops, feil tråd, men kan jo gjøre det semirelevant: Hva slags tort og svie fikk du mass effect for, Vidar?
Jaja, jeg kjøpte meg en ny konsoll på Elkjøp mens jeg vente på at min skulle bli reparert, så det er jo ikke krise, men f**n heller, nå tar det over en måned før jeg faktisk får den j***a konsollen tilbake fra rep.
Edit: oops, feil tråd, men kan jo gjøre det semirelevant: Hva slags tort og svie fikk du mass effect for, Vidar?
-
- Belieber
- Mood:
Kjøpte Guitar Hero III, Need For Speed Prostreet og Scene It i går.
Plukket samtidlig med meg Seinfeld Season 9 på dvd og en kasse øl, så det lover bra for helgen.
Plukket samtidlig med meg Seinfeld Season 9 på dvd og en kasse øl, så det lover bra for helgen.
-
- Poser
- Mood:
Fordi at 360n min hadde mensen.kattefisk wrote:Edit: oops, feil tråd, men kan jo gjøre det semirelevant: Hva slags tort og svie fikk du mass effect for, Vidar?
Vidar wrote:Fordi at 360n min hadde mensen.kattefisk wrote:Edit: oops, feil tråd, men kan jo gjøre det semirelevant: Hva slags tort og svie fikk du mass effect for, Vidar?
Da skal jeg også be om å få noe gøy. Maskina mi skulle egentlig vært henta på fredag, men i dag er det tirsdag og den er enda ikke henta. Det er ikke microsoft sin skyld, men skal nok greie å prate meg til noe.
-
- Poser
- Mood:
Maste ikke om noe som helst selv, fikk det bare i posten.
-
- Belieber
- Mood:
Call of Duty 4!
Tar sin tid å laste det ned via Steam, men det er forhåpentligvis worth the wait.
Tar sin tid å laste det ned via Steam, men det er forhåpentligvis worth the wait.
-
- Belieber
- Mood:
CoD4 er veldig bra, dog er singleplayer-delen utrolig kort, men om det er multiplayer som er din ting så er det lite å tenke på.
On topic: Fikk endelig somlet meg til å skaffe meg Portal, fantastisk spill!
-
- Belieber
- Mood:
Agg wrote:CoD4 er veldig bra, dog er singleplayer-delen utrolig kort, men om det er multiplayer som er din ting så er det lite å tenke på.
Portal er skikkelig kult, men det er også j****g kort.
Og j****g lett.
-
- B
- Mood:
Vant Call of Duty 4 og en musematte med Call of Duty 4-motiv. Spørs om pcen klarer å kjøre det, dog. Finner det vel ut når det ramler ned i postkassa.