Beste Morgana Lefay-skive ?
johnnyA wrote:Pokker for en konsert de gjorde på Karmøygeddon,bedre en Scream faktisk,spesielt når de tok låtene Hollow,Grand Materia,og låta the boon he gives.
Utvilsomt festivalens høydepunkt, bare synd jeg ikke hadde hørt noe særlig på bandet før konserten.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
johnnyA wrote:Pokker for en konsert de gjorde på Karmøygeddon,bedre en Scream faktisk,spesielt når de tok låtene Hollow,Grand Materia,og låta the boon he gives.
The Boon He Gives ?! f**n, burde nok tatt turen. Få de tilbake neste år med spilletid på 3 timer, så kommer jeg.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
torjo wrote:Har fortsatt ikke stemt i denne pollen, siden "Grand Materia" er den eneste jeg har. Men i følge Marken så er det jo også den beste så...
Stemmer det selv om det egentlig blir feil å si at noen er bedre enn de andre. Foreslår at du kjøper hele backkatalogen og gjør deg opp din egen mening
Fy f**n som jeg har kicka på Grand Materia! Konge skive rett og slett. Trudde ikke jeg skulle si dette, men Marken har helt rett, denne skiva er konge! Grand Materia, Hollow, I Roam, Emotional Sanctuary, Angels Deceit og The Operation Of The Sun er alle grisefete låter. Resten er også veldig bra!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Vorax wrote:Fy f**n som jeg har kicka på Grand Materia! Konge skive rett og slett. Trudde ikke jeg skulle si dette, men Marken har helt rett, denne skiva er konge! Grand Materia, Hollow, I Roam, Emotional Sanctuary, Angels Deceit og The Operation Of The Sun er alle grisefete låter. Resten er også veldig bra!
Flink gutt!
Du var på feil plass lør 6 mai AndersAndersMarken wrote:Vorax wrote:Fy f**n som jeg har kicka på Grand Materia! Konge skive rett og slett. Trudde ikke jeg skulle si dette, men Marken har helt rett, denne skiva er konge! Grand Materia, Hollow, I Roam, Emotional Sanctuary, Angels Deceit og The Operation Of The Sun er alle grisefete låter. Resten er også veldig bra!
Flink gutt!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
johnnyA wrote:Du var på feil plass lør 6 mai AndersAndersMarken wrote:Vorax wrote:Fy f**n som jeg har kicka på Grand Materia! Konge skive rett og slett. Trudde ikke jeg skulle si dette, men Marken har helt rett, denne skiva er konge! Grand Materia, Hollow, I Roam, Emotional Sanctuary, Angels Deceit og The Operation Of The Sun er alle grisefete låter. Resten er også veldig bra!
Flink gutt!
Huff ja
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Onkel Ond wrote:Sjitband, hoho
Godt forsøk, men skjønner selvsagt at du kødder
Absolutt ingen som har hørt bandet kan mene noe sånt (bortsett fra Marduk). Morgana Lefay er noe så uvanlig som et band som kan fenge alle som liker en eller annen sjanger innenfor metallen.
Get it, bro ?
Damn, what gave it away?AndersMarken wrote:Onkel Ond wrote:Sjitband, hoho
Absolutt ingen som har hørt bandet kan mene noe sånt (bortsett fra Marduk). Morgana Lefay er noe så uvanlig som et band som kan fenge alle som liker en eller annen sjanger innenfor metallen.
Get it, bro ?
Vet ærlig talt ikke om jeg har hørt bandet engang.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Onkel Ond wrote:Damn, what gave it away?AndersMarken wrote:Onkel Ond wrote:Sjitband, hoho
Get it, bro ?
Sjekk dem ut. Isåfall har jeg fått meg en ny favorittbror.
Hehe, får se om jeg finner den siste skiva på nett.AndersMarken wrote:Onkel Ond wrote:Damn, what gave it away?AndersMarken wrote:Onkel Ond wrote:Sjitband, hoho
Get it, bro ?
Sjekk dem ut. Isåfall har jeg fått meg en ny favorittbror.
Men, det blir ikke nå, for nå skal jeg ut.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
johnnyA wrote:Du var på feil plass lør 6 mai AndersAndersMarken wrote:Vorax wrote:Fy f**n som jeg har kicka på Grand Materia! Konge skive rett og slett. Trudde ikke jeg skulle si dette, men Marken har helt rett, denne skiva er konge! Grand Materia, Hollow, I Roam, Emotional Sanctuary, Angels Deceit og The Operation Of The Sun er alle grisefete låter. Resten er også veldig bra!
Flink gutt!
På feil plass? Jeg var der da jeg... Selv om jeg ikke husker allverden
Edit: Det var Anders Marken du mente så klart
Stemmer det ja,det var Marken jeg menteVorax wrote:johnnyA wrote:Du var på feil plass lør 6 mai AndersAndersMarken wrote:Vorax wrote:Fy f**n som jeg har kicka på Grand Materia! Konge skive rett og slett. Trudde ikke jeg skulle si dette, men Marken har helt rett, denne skiva er konge! Grand Materia, Hollow, I Roam, Emotional Sanctuary, Angels Deceit og The Operation Of The Sun er alle grisefete låter. Resten er også veldig bra!
Flink gutt!
På feil plass? Jeg var der da jeg... Selv om jeg ikke husker allverden
Edit: Det var Anders Marken du mente så klart
AndersMarken wrote:HAD wrote:Ble Last Rites spilt da ???
Ho-ho, det hadde vært suverent om dem spilte den når du ikke var tilstede.
Blir mulighet for litt hoing og skriking på Ragnarock.
Jepp, vi prøver igjen da. Var det på fredan eller lørdan som ML spiller ???
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
-
Topic author - Rocker
- Mood:
HAD wrote:AndersMarken wrote:HAD wrote:Ble Last Rites spilt da ???
Fredag. Må vel vurdere lørdag også ettersom Communic spiller da.
AndersMarken wrote:HAD wrote:AndersMarken wrote:HAD wrote:Ble Last Rites spilt da ???
Fredag. Må vel vurdere lørdag også ettersom Communic spiller da.
Ja og det var vel også da Brainstorm skulle spille ??
Metal music we listen