Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Pro-wrestling

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Warhead wrote:Ser pÄ Smacdown nÄ, og jeg syens det er bra at Chavo er tilbake... HÄper han kommer til og fortsett med det og ikke Curwin White... :D

Jeg ser ogsÄ pÄ det nÄ. Chavo er en fantastisk wrestler, men hÄper han fortsetter Ä hedre Guerrero navnet istedenfor Kerwin White.

Crabman
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Crabman »

UNDERTAKER
www.myspace.com/theviolated

Never mosh with a ninja

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Onkel Ond »

UndeadFlowerKing wrote:
Warhead wrote:Ser pÄ Smacdown nÄ, og jeg syens det er bra at Chavo er tilbake... HÄper han kommer til og fortsett med det og ikke Curwin White... :D

Jeg ser ogsÄ pÄ det nÄ. Chavo er en fantastisk wrestler, men hÄper han fortsetter Ä hedre Guerrero navnet istedenfor Kerwin White.
Enda en flott hyllest til Eddie, tydelig at Batista tok det hele tungt.
Morsomt at Chavo gjorde endel Eddie "moves", selv om det vel ikke var helt 100 % i utfĂžrelsen.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

Fra WWE.com:

Last week in Manchester, England, Nick “Eugene” Dinsmore was immediately rushed to a nearby hospital after he was found passed out in a hotel lobby.

After regaining consciousness, Dinsmore admitting to taking Somas and other prescription medication. As a result of the incident, he was sent home from the WWE International tour and suspended indefinitely.

Since returning home, Dinsmore has agreed to seek professional help. He flew to an undisclosed location, where he will spend the next two weeks being evaluated at a drug rehabilitation facility

Ikke nok med det, nÄ kommer det til Ä bli doptesting i WWE:

In a joint meeting today with the RAW and SmackDown rosters in the United Kingdom, in Sheffield, Vince McMahon announced that within the next several weeks, a new drug testing policy will be implemented in which performance enhancing drugs, such as steroids, etc., recreational drugs, as well as abuse of prescription drugs will be banned.

In addition to the new drug testing procedure, there will also be an emphasis on cardiovascular examinations.

The specifics of the drug policy will be announced over the next several weeks. More details to follow. Check with WWE.com for the latest information.

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Onkel Ond »

UndeadFlowerKing wrote:Fra WWE.com:

Last week in Manchester, England, Nick “Eugene” Dinsmore was immediately rushed to a nearby hospital after he was found passed out in a hotel lobby.

After regaining consciousness, Dinsmore admitting to taking Somas and other prescription medication. As a result of the incident, he was sent home from the WWE International tour and suspended indefinitely.

Since returning home, Dinsmore has agreed to seek professional help. He flew to an undisclosed location, where he will spend the next two weeks being evaluated at a drug rehabilitation facility

Ikke nok med det, nÄ kommer det til Ä bli doptesting i WWE:

In a joint meeting today with the RAW and SmackDown rosters in the United Kingdom, in Sheffield, Vince McMahon announced that within the next several weeks, a new drug testing policy will be implemented in which performance enhancing drugs, such as steroids, etc., recreational drugs, as well as abuse of prescription drugs will be banned.

In addition to the new drug testing procedure, there will also be an emphasis on cardiovascular examinations.

The specifics of the drug policy will be announced over the next several weeks. More details to follow. Check with WWE.com for the latest information.
Mange som tippet dop som grunnen til at Dinsmore kollapset, fikk jaggu rett.

Bra at Vince og WWE tar tak i dette, det viktigste er Ä ivareta sikkerheten til utÞverne, ogsÄ utenom det som skjer i ringen.

Remi
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Remi »

m....
Image

Grimgore
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Grimgore »

Rest in Peace Eddie!
Image
Image

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

NÄ ser jeg pÄ Samoe Joe VS Kenta Kobashi fra et ROH show tidlig i Oktober. Fantastisk kamp!

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

NÄ ser jeg pÄ Survivor Series fra sÞndagen.
Akkurat nÄ er det Ric Flair mot Triple H i en Last Man Standing match, en blodig og brutal kamp.
Ric Flair er en seig jĂŠvel, han er skikkelig god til Ă„ skrike, falle og blĂž, gamle mannen.... :)

Remi
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Remi »

UndeadFlowerKing wrote:NÄ ser jeg pÄ Survivor Series fra sÞndagen.
Akkurat nÄ er det Ric Flair mot Triple H i en Last Man Standing match, en blodig og brutal kamp.
Ric Flair er en seig jĂŠvel, han er skikkelig god til Ă„ skrike, falle og blĂž, gamle mannen.... :)

Ser pÄ Survivor Series fra sÞndagen nÄ jeg ogsÄ. Morsom kamp mellom Ric Flair og Triple H. FornÞyd med resultatet ihvertfall!

NÄ er det Cena mot Angle som stÄr for tur..
Image

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

NÄ laster jeg ned Wrestlemania 12 pÄ dvd.
Denne har jeg sett pÄ VHS fÞr som jeg lÄnte fra en fyr i england, men denne bare mÄtte jeg ha pÄ dvd. Den over en time lange kampen mellom Bret Hart og Shawn Michaels er rett og slett en av de beste kampene jeg noensinne har sett.

Hunt's Barbecue Sauce
Belieb
Belieb
Mood:

Post by Hunt's Barbecue Sauce »

RIP, Eddie. :?

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

NÄ ser jeg pÄ mandagens Raw, utrolig at dette showet hver uke synker lengre og lengre ned i gjÞrma. Det er jo f**n meg bare sÄpeopera nÄ om dagen, lite wrestling. TNA er mye bedre, Smackdown ogsÄ for de har cruiserweights og dverger.... :(

Remi
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Remi »

UndeadFlowerKing wrote:NÄ ser jeg pÄ mandagens Raw, utrolig at dette showet hver uke synker lengre og lengre ned i gjÞrma. Det er jo f**n meg bare sÄpeopera nÄ om dagen, lite wrestling. TNA er mye bedre, Smackdown ogsÄ for de har cruiserweights og dverger.... :(

Ja, fy f**n. Mandagens Raw var bare tull! En time med drama og en halvtime wrestling? Huff!
Image

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

Remi wrote:
UndeadFlowerKing wrote:NÄ ser jeg pÄ mandagens Raw, utrolig at dette showet hver uke synker lengre og lengre ned i gjÞrma. Det er jo f**n meg bare sÄpeopera nÄ om dagen, lite wrestling. TNA er mye bedre, Smackdown ogsÄ for de har cruiserweights og dverger.... :(

Ja, fy f**n. Mandagens Raw var bare tull! En time med drama og en halvtime wrestling? Huff!

World Wrestling Entertainment....eller World Wrestling Entertainment, hvem f**n bryr seg om at Eric Bischoff fÄr sparken, jeg vil se wrestling god dammit!

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

UndeadFlowerKing wrote:NÄ laster jeg ned Wrestlemania 12 pÄ dvd.
Denne har jeg sett pÄ VHS fÞr som jeg lÄnte fra en fyr i england, men denne bare mÄtte jeg ha pÄ dvd. Den over en time lange kampen mellom Bret Hart og Shawn Michaels er rett og slett en av de beste kampene jeg noensinne har sett.

Nedlastingen ble ferdig pÄ morgenkvisten i gÄr, sÄ jeg brente den ut pÄ dvd og sÄ pÄ den i gÄr. 2 timer og 45 minutter med herlig wrestling, spesielt Iron Man matchen var bra, like bra som jeg husket.
Jeg mÄ inrÞmme at den nye triple Bret Hart dvden frister litt....

Conroy Bumpus
Poser
Poser
Mood:

Post by Conroy Bumpus »

UndeadFlowerKing wrote:Jeg mÄ inrÞmme at den nye triple Bret Hart dvden frister litt....
Bret Hart var ufattelig bra. En av de absolutt stĂžrste. I tillegg var tagteamet hans det ypperste wrestlingen har sett, mener jeg. LOD er en god nummer to, men ingenting topper The Hart Foundation.

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

Conroy Bumpus wrote:
UndeadFlowerKing wrote:Jeg mÄ inrÞmme at den nye triple Bret Hart dvden frister litt....
Bret Hart var ufattelig bra. En av de absolutt stĂžrste. I tillegg var tagteamet hans det ypperste wrestlingen har sett, mener jeg. LOD er en god nummer to, men ingenting topper The Hart Foundation.

Det er jeg enig i, Bret Hart var fenomenal.

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Onkel Ond »

UndeadFlowerKing wrote:
Conroy Bumpus wrote:

Det er jeg enig i, Bret Hart var fenomenal.
Ble vel nevnt under siste Raw at HBK skrev at Bret var bra men langt fra en av de beste i boken sin, men sÄ er det vel forholdet mellom de to langt fra bra....

Conroy Bumpus
Poser
Poser
Mood:

Post by Conroy Bumpus »

OnkelOnd wrote:Ble vel nevnt under siste Raw at HBK skrev at Bret var bra men langt fra en av de beste i boken sin, men sÄ er det vel forholdet mellom de to langt fra bra....
Nei, Shawn Michaels er nok ikke mannen Ä lÄne Þre til ang. Bret Hart. Ikke siden Montrealkampen i '97 i alle fall.
Men spÞrsmÄlet om hvem som er bra og mindre bra blir jo uansett subjektivt. Det er ikke alltid et spÞrsmÄl om hvilke tekniske evner man har heller. Bare se pÄ Hulk Hogan.

Locked Previous topicNext topic