Denne mener jeg å ha hørt før i forbindelse med Markens månedsstafett. j****g bra låt!
LostParadise sin månedsstafett
Marken wrote:Gorgar wrote:Denne mener jeg å ha hørt før i forbindelse med Markens månedsstafett. j****g bra låt!
Samme band, anna låt og skive.
Stemmer, men jeg sjekka ut noen låter fra diverse skiver, og dette var en av dem.
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
LostParadise wrote:Heretic
Heretic
Veldig bra saker, men kan ikke huske dette bandet i det hele tatt fra de gamle dager. Hørte de bevisst første gang med den re-releasen Marken nevnte. True "hipster" for meg der altså.

-
- Spermatozoon
- Mood:
LostParadise wrote:Paradox
Heresy
Hmmm...hørt denne skiva en del ganger men får aldri helt taket på dette bandet, hverken i ny eller gammel form. Blir litt for rotete...

PARADOOOOOOOOOOOOXXXXXXXXXXXX!
Fet skive. Fet off-center font. Fet mursteinslogo(underutilisert). Fet Charly.
Den absolutt feteste låta på skiva er KILLTIME:
Tremoloriffet @ 0:31.
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten
TMU 2014
Bra band. Har ikke helt festet seg hos meg enda, men bruker å nyte det når jeg setter det på.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
1990
Allerede i 1990 kom kanskje nittitallets beste skive ut. Synd og skam at jeg ikke oppdaget det før i 2009. Når jeg ser opptakene fra konserten deres på Keep it True i 2007 får jeg frysninger på ryggen hver gang. Vet noen som kommer til å gni det inn at de var der iløpet av dagen, men jeg skjønner dem.
Selv om vokalisten, Tom Mallicoat, ikke virker helt på nett, så synger han som en Gud.
Knuthulhu, jeg vet at du hadde denne skiva i din stafett, men den fortjener mer oppmerksomhet - ikke sant!?
Lethal
Killing Machine
Bonus sekunder fra Keep it True:
Om du ikke hadde gudestatus fra før, Svensken, så har du det i hvert fall etter de tre siste dagers valg. Lethal er glimrende, og jada, jeg så dem på KIT
Det var så bra at jeg måtte sette meg ned, i frykt for å svime av, inntil veggen i lokalet. Tom Mallicoat, for en kar, der han under og etter konserten snakket om ting ingen forstod noe av.
Jeg har sett fantastiske konserter med Morgana Lefay, Dark Tranquillity, Paradox osv., men Lethal slår dem alle.
Det de fleste derimot ser ut til å glemme, er at bandet i løpet av karrieren fulgte alle trender som var. Først Queensryche-inspirert metal, deretter hørte de på Pantera, og til slutt var det grungen som var det store. Jaja, noen hipstere må man jo like.
Her er Killing Machine fra KIT-konserten:
David McElfresh er rimelig fresh der han rocker i bar overkropp.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Marken wrote:Her er Killing Machine fra KIT-konserten:
David McElfresh er rimelig fresh der han rocker i bar overkropp.
Den var det jeg lette etter. Tusen takk!!
Fy fan for et band! I tillegg har jeg bare lyst å dra nedover allerede nå, når man ser disse bildene.