BjornNorsterud wrote:"VIGIL IN A WILDERNESS OF MIRRORS"
Fish - 1990Hans første og klart beste!
Knallskive! Synd han aldri klarte å gi ut noe like bra igjen.
It is currently 07 May 2025, 10:29
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by BjornNorsterud »
Affen wrote:BjornNorsterud wrote:"VIGIL IN A WILDERNESS OF MIRRORS"
Fish - 1990Hans første og klart beste!
Knallskive! Synd han aldri klarte å gi ut noe like bra igjen.
Ikke sant, "Internal Exile" og "Raingods With Zippos" var for så vidt bra, men denne er best ja...
Post by VonMünchhausen »
Uff, hadde håpet du var ferdig med alt som hadde med neo-prog å gjøre. Satser på at resten av stafetten bare består av godbiter!
Post by BjornNorsterud »
VonMünchhausen wrote:Uff, hadde håpet du var ferdig med alt som hadde med neo-prog å gjøre. Satser på at resten av stafetten bare består av godbiter!
Det gjør den alltid, spent på om du klarer å holde samme standard da, hvis du tar over i neste måned
Post by VonMünchhausen »
BjornNorsterud wrote:VonMünchhausen wrote:Uff, hadde håpet du var ferdig med alt som hadde med neo-prog å gjøre. Satser på at resten av stafetten bare består av godbiter!
Det gjør den alltid, spent på om du klarer å holde samme standard da, hvis du tar over i neste måned 8)
Har omtrent alle valgene klar, så med mindre det er noen andre som virkelig ønsker å overta fra 1. august kan jeg godt det.
Sjøl om vi egentlig burde gjøre slik som i den andre tråden; folk sender stafettholderen PM og at de vil overta og så velger den ut den heldige og offentliggjør det en dag eller to før månedskiftet.
Post by BjornNorsterud »
VonMünchhausen wrote:BjornNorsterud wrote:VonMünchhausen wrote:Uff, hadde håpet du var ferdig med alt som hadde med neo-prog å gjøre. Satser på at resten av stafetten bare består av godbiter!
Det gjør den alltid, spent på om du klarer å holde samme standard da, hvis du tar over i neste måned
Har omtrent alle valgene klar, så med mindre det er noen andre som virkelig ønsker å overta fra 1. august kan jeg godt det.
Sjøl om vi egentlig burde gjøre slik som i den andre tråden; folk sender stafettholderen PM og at de vil overta og så velger den ut den heldige og offentliggjør det en dag eller to før månedskiftet.
Fair enough, avventer til slutten av måneden med å avgjøre det hele jeg da!
Post by VonMünchhausen »
Applaus herfra! Ikke et band jeg kjenner voldsomt godt, men hadde dem sjøl blant alternativene for 1991. Veldig fin og laidback låt, men med litt "brodd" midtveis. Fra ca. 6:00 og ut blir den noe småcheesy, men holder seg flytende over den verste søtsuppa.
Post by VonMünchhausen »
Har faktisk aldri hørt debuten på svensk. Skulle liksom "spare meg" til jeg fikk tak i et fysisk kopi. Aldri hadde jeg trodd at det skulle bli så vanskelig/dyrt. Ga opp til slutt. Har dog den engelske utgaven, så jeg kjenner jo musikken bra, men merker at låta falt mer på plass nå.
Stor tommel opp! Er veldig spent på hva mer du finner frem fra nittitallet. Hadde ikke så stålkontroll på det tiåret som jeg har innbilt meg fant jeg ut av.
Post by BjornNorsterud »
VonMünchhausen wrote:Har faktisk aldri hørt debuten på svensk. Skulle liksom "spare meg" til jeg fikk tak i et fysisk kopi. Aldri hadde jeg trodd at det skulle bli så vanskelig/dyrt. Ga opp til slutt. Har dog den engelske utgaven, så jeg kjenner jo musikken bra, men merker at låta falt mer på plass nå.
Stor tommel opp! Er veldig spent på hva mer du finner frem fra nittitallet. Hadde ikke så stålkontroll på det tiåret som jeg har innbilt meg fant jeg ut av.
Til og med du har dine feil håper jeg, hehe
Post by VonMünchhausen »
Litt anonym på rent førsteinntrykk og ikke så veldig begeistret for den synthlyden helt i starten, men ellers var dette såpass trivelig at den går på "dig into"-lista mi.
Post by BjornNorsterud »
VonMünchhausen wrote:Litt anonym på rent førsteinntrykk og ikke så veldig begeistret for den synthlyden helt i starten, men ellers var dette såpass trivelig at den går på "dig into"-lista mi.
I aim to please