Tyrkisk pangstart! Bam! Schmækk!
Til Dovre Faller 2014
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Drakk nesten en liter vodka pluss det alltid modne fludiumet tyrkisk pepper. Men HVEM var geniet som dro fram og således kvitta seg med ei heil flaske Vianvang da vi egentlig skulle legge oss? Jo? Hinkel? Acrid?
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Jeg har aldri vært akkurat der, men jeg har aldri opplevd et hotell med Premier League-kanalene.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
Band:
Mabuse: Sparket bra fra seg. Kattpiss er en utrolig bra frontfigur. f**n så hissig.
Omega: Hadde forhåpninger, men det ble dessverre litt tamt etter Mabuse.
Faustcoven: Så et par låter. Trivelig stemning.
Portrait: Rette stemninga med tanke på lyssetting og slikt. Så Darkness Forever og var happy og ga meg mens leken var best.
Ranger: Wraaah! Så dem på KIT, men det var enda fetere nå. d***n! Få band som klarer å spille låter jeg aldri har hørt før, og allikevel sette total hailestemning. Låtene jeg kjente til satt selvsagt som et skudd.
Bölzer: Satte tålmodigheten min på prøve ved å være så j****g treig med å komme i gang. Syntes det låt bedre på skive enn live. Syntes i tillegg det var utrolig påtatt og fjollete med total darkness på scena. Litt dunkel belysning hadde gjort seg.
OTOH: Leverte varene. Ondt og hissig som alltid. Begynte å bli temmelig sigen på dette tidspunktet, så droppet de siste par låtene.
Folk:
Moskussafarien var steinartig, som alltid. Forfriskende med en rusletur innover dalen.
"Og på venstre side ser vi den alternative fleinsoppsafarien". Haha, humoristisk høydepunkt.
Takk til alle de bra folka som gjør denne turen her til et av de største høydepunktene gjennom året. <3
Spesielt takk til Thøringen for å arrangere verdens triveligste festival.