Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Blastfest 2015

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Blastfest 2015

Post by Aspergers Inc. »

Haha. Du e så flink t å prat me bænnan Ole <3

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Takk, altså! Smør på flesk her nå!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Flatter Friday, vøtt. :happy-sunshine:

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Kjekt når et av de knalleste banda avlyser av den grunn.

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Hvordan klarer en vente til siste liten, før en prøver ordne fly for ett band en har booket til egen festival? Slett opplegg.

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Tenebres wrote:Enig med Rintrah i at Craft leverte sakene. Det så ut som TMU koste seg også.
Synes å huske jeg så TMU skrev på Facebook i går at Craft var j****g kjipt. Kan hende jeg har drømt, da.
Purity comes when death is all.

User avatar

snøskred
Belieber
Belieber
Posts: 90
Joined: 19 Nov 2013, 16:31
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by snøskred »

Er ikkje dei i Bølzer to mann!? Tatt vekk to av gitaristane i Craft so hadde alt vore i orden. Torsdagsoppdatering for min del:
Fyrst ein stor tommel ned for manglande visaterminal ved inngangen. Ikkje fekk teg teke ut peng i kafeen, heller. Løysinga til mongoane var at eg reiste tilbake til byen for å ta ut peng. Totalt uaktuelt sa eg, då den einaste sjangsen for Yngve "The bolt" å få meg som betaler her er at dykk ordnar eit eller anna snarast. Etter mykje om og men og telefonar i alle retningar so er me attende til at eg må til byen for å ta ut. Eg får til slutt ordna med kontantar, men det var ikkje so lett det heller, då dei ikkje hadde vekslepengar på mine 700 då billetten kosta 666kr.
Samael var fyrst ut at band eg ville sjå. Greit nok og knall med Baphomets throne. Dårleg lyd der eg stod og teite fakter frå synth/trommis og dei to "core-folka" på sida. Hadde heller sett at synthen låg på komp og at trommene var fullverdige.

Primordial neste! Klarte å snika meg opp på vip-balkongen og fekk ein alle tiders konsert.

Craft har rett og slett mykje å jobba med. Kul trommis og gode låtar, men resten held ikkje mål. Ta iallefall vekk ein gitarist og legg litt meir jobb i estetikken.

Watain var middels bra. Eller rettare sagt, dei er nok alltid bra so drivne som dei er, men denne gongen ga det meg ikkje all verda. Knall med iallefall 3 låtar frå dei to fyrste platene.

From all of us to all of you - go f**k your jewish god!

User avatar

Folkefiende
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 24 Jan 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Folkefiende »

Brødrene St Anger observert med piggsveis.

User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

Hyll dem!

User avatar

Mordo
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 04 Dec 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mordo »

Hvorfor blir de kalt St. Anger brødrene?
Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Fordi de digger den skiva vel?

User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

Fordi de blaster Frantic mens de råner mellom to rundkjøringer i Nissan'ene sine med spoiler på. Du kan faktisk lukte tribal-tattisene og kjettingsmykkene dems.

Tick tick tick tick tick tick tock for f**n! \m/

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Brutalt tilbakestående av Morgoth å spille kun én låt fra Odium. Skuffet som f**n! Til gjengjeld spilte de Bra og hadde god lyd, så låtene fra debutplaten var knallbra fremført.

Paradise Lost var topp selv om vokalen var for lav og at de klarte å kuke en låt fullstendig.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Var det Blackmage som fistpumpa meg i går mens jeg rømte fra Dark Fu?

User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

Sitter godt og trygt i Stavanger for øyeblikket, så dette tviler jeg på.

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Det tok eit døgn, og når Bölzer skulle stå på scenen kom denne kommentaren:
Hey everyone. I have one sad announcement.. Because of me, Bolzer will not perform today. I have had too much on my back, and it caused me to not be able to buy their flights in time. I am deeply sorry for this to Bolzer, and to all who where looking forward to seeing their great set. I am sorry guys:( I will beg for them to come back on a new date or festival! I'm sorry! - Organizer Bolt

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Fredag: Tidlig oppe, hyggelig brunch, kom til Garage, glømmeopplegg å komme inn. Gjekk heim, tok ein dusj, kræsja totalt på sofaen.

Menneske igjen utpå kveldinga. Såg litt av Paradise Lost. Overraskande gøy! Har ikkje ofra dei ein tanke på årevis, men plutselig følte eg meg ung igjen. Mykje klassisk materiale frå 90-talet. Mortals watch the day, Pity the sadness, Remebrance, Tragic Idol, Gothic, As I Die. Nick Holmes kan framleis ikkje synge. Han spurte om dette var byen tv-serien Anno forgjekk i. «I was told it was the only decent show in Norway». Antar det blei spelt meir kult, men måtte gå midt i settet for å komme meg opp til Destroyer.

Deströyer 666 var massivt fett! Fullt kjør, veldig overbevisande. Vandrepokalen til festivalens beste trommis går til D666-trommissen. Brutalt opplegg! Og eg er ikkje så opptatt av trommissar.

s***n var også heilt fenomentalt fett. Er ikkje så lenge eg såg dei på Garage, og det var ca samme showet no. Innser at eg er meir Court in the Act-fan enn s***n-fan, men du verden så mykje kult det bandet der driver med. Falsettorama. f**n så sprekt at dei kom med den der Life Sentence-plata for eit par år sidan, som høyres ut som 1983. Ekte.

Vanskelig å finne rolege hengeplasser på Verftet. Det skal allid skje noko overalt heile tida. Signing sessions, trommeklinikk, Jazzimpro-konsert (?!) og musikk på fullt volum. Meir lounging neste år, takk.

User avatar

Nudua
Belieber
Belieber
Posts: 119
Joined: 13 Jul 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Nudua »

Høydepunktene: Samael, Watain(for show), Orange Goblin, "Pungent Stench" og s***n!

Minuset er lydfolka. f**n som de presser anleggene, og fforårsaker gulping i bassen. Ræl, tull og tøys.
Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

BlackMage wrote:Sitter godt og trygt i Stavanger for øyeblikket, så dette tviler jeg på.
f**n. Det var en fyr som var drittglad for å se meg, fistpumping og hele pakken men det var vanskelig å få med seg hva han sa midt i konserten. Jeg trodde jeg forstod 'blackmage' men jeg tok tydelegvis feil :-(

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Sikkert en fan av Einherjer...

Locked Previous topicNext topic