Sist kjøpte spill?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Litt mongo spill, men egentlig ganske genialt og man blir fort hekta. Har t.o.m. kjøpt deluxe-versjonen og har aldri angret.ReignInØl wrote:Oooog der laster vi ned Orange Box. *Glede seg*
Kva i gamperæva er "Peggle", forresten?
Dessverre skammelig kort SP-kampanje. Men MP-delen er det fetteste som finnes.gurglemæ wrote:CoD4 er fettttt!
Stian wrote:pros og cons med COD4 ps3 vs pc?
(yo, mothafucka, fancy setning.)
Vel, det handler vel mest om hva du foretrekker.
Konsoll:
- Siden alle konsoller er like er grafikken optimalisert for maskina og du slipper unna hakking og sånt.
- Stor skjerm, du spiller på TV.
- Håndkontroll.
PC
- Mulighet for bedre grafikk, men kan også bli kjipt om man ikke har bra nok PC.
- Ikke fult så stor skjerm.
- Mus og tastatur, og de fleste foretrekker det når man spiller FPS.
Men jeg vet ikke hva du liker best. Hvis du greier å spille skytespill med håndkontroll (jeg foretrekker iallefall det nå) og heller vil spille på en TV så går du for konsollversjonen.
Hvis du har en god nok PC og foretrekker mus og tastatur er det selvsagt PC-versjonen som er tingen

-
- Belieb
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Jepp, konsoll vinner lett.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Jeg har prøvd å åpne dører med foten, og det klarer jeg jo. Men jeg synes det er mer praktisk og føles mer naturlig med hånden.TheUnborn wrote:Hehe, prøv å spill CoD 4 på konsoll på hardest vanskelighetsgrad uten å
ha skills. Lykke til Tenebres.
-
Sikt med din gamepad, du!

-
- Belieber
- Mood:
Hoho! Ranking- og challenge-systemet er smått avhengighetsskapende.
"Må bare drepe 10 til, så jeg får rødpunktsikte!"
"Må bare drepe 10 til, så jeg får rødpunktsikte!"
Litt mongo spill, men egentlig ganske genialt og man blir fort hekta. Har t.o.m. kjøpt deluxe-versjonen og har aldri angret.Tenebres wrote:ReignInØl wrote:Oooog der laster vi ned Orange Box. *Glede seg*
Kva i gamperæva er "Peggle", forresten?
Tror jeg satt å spilte peggle deluxe i 12 timer på en søndag, bare det er verdt penga. Hva er favoritt karakteren din?
Heheh, jeg husker ikke nøyaktig timeantallet men jeg blir sannelig ikke overasket hvis det er tilfellet for meg og. Helloween duden er bra ja, men det forutsetter litt at brettet er tilpasset. Zen fyren er en sikker vinner, og sola kan være grei hvis du bare skal ha ut de grønne og ikke driver med poeng challenge.