Sist kjøpte spill?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Mario Kart 64 er suverent best! Lite som slår multiplayer battle i block fort. f**n så skuffa jeg ble av block city-banen i Double Dash! Bortsett fra det er også Double Dash et kult spill, samme gjelder Super Circuit (GBA). SNES-versjonen er fet da, hadde sikkert elsket den om jeg ikke var så dårlig
ROCK!
Uncharted har herlig grafikk, og er eit tøft spel. Einaste eg har å utsette på det er at det er litt for kort. Runna det på 7-8 timer eller noko.Draum wrote:Kjøpte meg PS3, Call of Duty 4 og Uncharted: Drake's Fortune, på fredag.
Har ikke fått testa den noe spess ennå, men har trua på begge spillene.
-
- Be
- Mood:
Eilev wrote:Uncharted har herlig grafikk, og er eit tøft spel. Einaste eg har å utsette på det er at det er litt for kort. Runna det på 7-8 timer eller noko.Draum wrote:Kjøpte meg PS3, Call of Duty 4 og Uncharted: Drake's Fortune, på fredag.
Har ikke fått testa den noe spess ennå, men har trua på begge spillene.
Begynte så smått på det i dag, og jeg digger det.
Tomb Raider/Indiana Jones-vibber, i massevis.
Call of Duty 4, syntes jeg lider litt under dårlig "kontroll"
Slike spill (FPS), liker jeg bedre å spille på PC.
Men jeg skal nå uansett spille meg gjennom det. Blir sikkert bedre vant med det etter en stund.
Mao Zedung wrote:I wash my prick with cunt.
-
- Poser
- Mood:
Call of Duty 4
Heroes V
Ultimate Dungeons & Dragons box:
- Neverwinter Nights + Exp 1 & 2
- Icewind Dale + Exp 1
- Icewind Dale 2
- Baldurs Gate + Exp 1
- Baldurs Gate 2 + Exp 1
- Temple of Elemental Evil
- Demonstone
- Dragonshard
Heroes V
Ultimate Dungeons & Dragons box:
- Icewind Dale + Exp 1
- Icewind Dale 2
- Baldurs Gate + Exp 1
- Baldurs Gate 2 + Exp 1
- Demonstone
- Dragonshard
Damn, takker for tips! Denna skal i hus asap!Voidhanger wrote: Ultimate Dungeons & Dragons box:
- Icewind Dale + Exp 1
- Icewind Dale 2
- Baldurs Gate + Exp 1
- Baldurs Gate 2 + Exp 1
- Demonstone
- Dragonshard
-
- Poser
- Mood:
Eilev wrote:Damn, takker for tips! Denna skal i hus asap!Voidhanger wrote: Ultimate Dungeons & Dragons box:
- Icewind Dale + Exp 1
- Icewind Dale 2
- Baldurs Gate + Exp 1
- Baldurs Gate 2 + Exp 1
- Demonstone
- Dragonshard
279,- på Spiderman i Bergen. Enormt mykje for pengane!
-
- Poser
- Mood:
brodie wrote:Kjøpte meg CS og Source igjen på Steam, fantastisk gøy 5-6år etter!
Når ein kjøper noko via Steam, kan ein laste ned spelet ein kjøper så ofte ein vil, eller må ein kjøpe på nytt kvar gong pcen crasher?
Voidhanger wrote:brodie wrote:Kjøpte meg CS og Source igjen på Steam, fantastisk gøy 5-6år etter!
Når ein kjøper noko via Steam, kan ein laste ned spelet ein kjøper så ofte ein vil, eller må ein kjøpe på nytt kvar gong pcen crasher?
du får en steam-id og kan laste ned så ofte du vil.
ikke helt,fordi uansett hvor du innstallerer steam så tar det en stor del av C: , så nå sliter jeg med å pakke ut store filer fordi jeg har minimalt med plass på systemdiskpartisjonen min. mongoopplegg.
har 20gb og windows tar 3gb. litt til program files og resten er brukt opp av steam,selvom kjernefilene ligger på D:. skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å gjøre et såpass kjent og brukt program så mongo.