Hvilket instrument spiller du?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hum.... Har spilt gitar i 9 år..... Men spiller også både bass, trommer og tagenter viss det trengs(de to siste med varierende utkom)! Synger? Vell.... Kan vell kalle det for en mutant utslitning av stemmebånd..... Hadde jeg bare klart å treffe rett på tonene så hadde det gått bedre:D
Hail Griffin! Hail Tonka! Hail Lumsk!
Hail Griffin! Hail Tonka! Hail Lumsk!
-
- B
- Mood:
Spiller bass i band, og gitar når jeg er hjemme..
-
- Belieber
- Mood:
Prøver meg på både rein og growl/grim i ny og ne, helst alene hjemme eller noe slikt men uten hell. Har ikke plukket opp et intrument pga latskap
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
Spiller litt jitarr på fritida. Litt bass også, men den har jeg lånt bort, så det blir lite av det nå om dagen. Hvis det er noen her som jeg skal spille med, så stryk det siste. Jeg øver som f**n.
bass er godinstrumentet sitt det, men har også spilt trommer, men er nok ganske sså rusten på begge deler nå, trommene er solgt og bassen har liggi bortgjemt i et år. har tatt den frem igjen nå. vokalprestasjonene er vel ikke de største de heller, men greie nok.
Gitar og bass. 4-strengsbass som jeg spiller på med plekter! Spilte trommer i et stoner-rockband før i tida, men har vel aldri vært noen fantastisk trommis. Spiller nå bass i et veldig aktivt band og gitar i to veldig lite aktive band.
Myrdr wrote:Jeg spiller trommer i banda jeg er med i... men er en j?vel p? gitar og bass... samt at jeg synger karaoke i hokksund p? fredager
Så du er den j***a falske stemmen på Orion?
Eller prater vi black bear?