HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Det har du helt rett i. Derimot er det symfonisk metal, så den passer fint her.
It is currently 01 Jan 2025, 17:50
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Ravn wrote:Udun wrote:HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Ok. Et par låter på Once og Wishmaster kvalifiserer muligens til metal. Ellers så er det bare ballade-rock med operavokal (et og annet heavy riff utover det, men ellers...). Uansett, smaken er som baken, delt.Udun wrote:Ravn wrote:Udun wrote:HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Allow me to return the favour.
Nightwish er metal, noe Once-skiva beviser ganske ettertrykkelig.
Udun wrote:HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Post by Magnetoencephalography »
HeimBrent wrote:Nightwish har ingen bra skiver. Og det er IHVERTFALL ikke doom. Nightwish er elendig popopera.
Post by CreepingDeath »
Coffincrawler wrote:HeimBrent wrote:Nightwish har ingen bra skiver. Og det er IHVERTFALL ikke doom. Nightwish er elendig popopera.
Harvest wrote:Ravn wrote:Udun wrote:HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Hva ellers vil du si det er? Grow up!
Udun wrote:Harvest wrote:Ravn wrote:Udun wrote:HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Jeg regner med at de fleste som kaller Nightwish pop baserer seg kun på Nemo-låta.
Udun wrote:Harvest wrote:Ravn wrote:Udun wrote:HeimBrent wrote:Og det er IHVERTFALL ikke doom.
Jeg regner med at de fleste som kaller Nightwish pop baserer seg kun på Nemo-låta.
Stian wrote:Pop metal. Kunne jo vært en sjanger, men pop er så vidt et begrep at det ville blitt nye band hvert år. Men fra det ene til det andre, jeg så på metal svisj forleden, og så da video med Within Temptation og Lacuna Coil. Jeg må si at jeg begynner å få særdeles ufine fordommer mot metal med damevokal.
TheUnborn wrote:Stian wrote:Pop metal. Kunne jo vært en sjanger, men pop er så vidt et begrep at det ville blitt nye band hvert år. Men fra det ene til det andre, jeg så på metal svisj forleden, og så da video med Within Temptation og Lacuna Coil. Jeg må si at jeg begynner å få særdeles ufine fordommer mot metal med damevokal.
Du får heller skaffe noe Nocturnal Worshipper, så går fordommene fra
"ufint", til "knall", når det gjelder damevokal.