Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Pro-wrestling

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hunt's Barbecue Sauce
Belieb
Belieb
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hunt's Barbecue Sauce »

If you're not into wrestling, you are not my friend.

Topic author
Bjoern
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Bjoern »

Spørsmålet var: Noen fans her? Jeg var interessert i å vite hvem som likte det.De som ikke liker det trenger vel egentlig ikke svare
Image
"In the beginning, the universe was created. This has made a lot of people angry and is widely regarded as a bad move"

HappyCamper
Belieber
Belieber
Mood:

Post by HappyCamper »

Paul Dickov!

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Mood:

Post by UndeadFlowerKing »

Jeg er stor wrestlingfan. Har likt det siden jeg var liten pjokk. At det ikke er ekte spiller intet roll, det er jo ikke filmer heller.

Shitrock
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Shitrock »

panzerc0ck wrote:If you're not into wrestling, you are not my friend.
Haha. Støttar deg i denne.
For eit liv

Shitrock
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Shitrock »

UndeadFlowerKing wrote:Jeg er stor wrestlingfan. Har likt det siden jeg var liten pjokk. At det ikke er ekte spiller intet roll, det er jo ikke filmer heller.
The pain is real. Var blodfan frå rundt WM VIII til WM X. Så vart det eit par års pause, før det tok seg opp att då Austin-æraen kicka inn. I det siste har eg dotte heilt ut. Er snart eit år sidan eg har vore inne på nokre wrestling-sider på nettet. Lasta dog ned dette ECW gjenforeningsstemnet for ei stund sidan. Det var faktisk kult.
For eit liv

Topic author
Bjoern
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Bjoern »

Laraque27 wrote:
UndeadFlowerKing wrote:Jeg er stor wrestlingfan. Har likt det siden jeg var liten pjokk. At det ikke er ekte spiller intet roll, det er jo ikke filmer heller.
The pain is real. Var blodfan frå rundt WM VIII til WM X. Så vart det eit par års pause, før det tok seg opp att då Austin-æraen kicka inn. I det siste har eg dotte heilt ut. Er snart eit år sidan eg har vore inne på nokre wrestling-sider på nettet. Lasta dog ned dette ECW gjenforeningsstemnet for ei stund sidan. Det var faktisk kult.

One Night Stand ja? f**n meg rått!!
Image
"In the beginning, the universe was created. This has made a lot of people angry and is widely regarded as a bad move"

SatanaClaus
Beli
Beli
Mood:

Post by SatanaClaus »

Hadde vel en periode jeg syntes wrestling var stas.
Husker The Undertaker gjorde inntrykk, hehe.

Gjelten
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Gjelten »

Mick Foley er kongen!

Mankind

Image

Image

Dude Love

Image

Cactus Jack

Image
Hvor er Nocturno Culto?

Shitrock
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Shitrock »

For eit liv

Hunt's Barbecue Sauce
Belieb
Belieb
Mood:

Image

Image

Image

Image

Ken Shamrock sparker store mengder rumpe gett. Likte han faktisk bedre når han var i WWF, selv om han er j****g rå i UFC og. Har sansen for submission wrestlers.

Röv
Spermatozoon
Mood:

Post by Röv »

Hoho, mange av de største og mest kjente øyeblikka der Larakk27. Vet du forresten om det finnes film fra da Owen falt? Ser ikke for meg at det er så j****g kult å se på, men har likevel lyst til å ha sett det.

Gleder meg til å få klørne i den nye kritikerroste wrestling-dokumentaren "101 reasons not to be a pro-wrestler", mange artige intervjuer der ser jeg for meg, New Jack er det alltid spennende å høre på. Noe til kar.

Edit; noen som følger med på ROH eller TNA her forresten?

Shitrock
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Shitrock »

Röv wrote:Hoho, mange av de største og mest kjente øyeblikka der Larakk27. Vet du forresten om det finnes film fra da Owen falt? Ser ikke for meg at det er så j****g kult å se på, men har likevel lyst til å ha sett det.
Det gjer det heilt sikkert, men trur ikkje den er ute i offentlegheita. Den rappeleringa hans skulle visast i opptak (heldigvis), ellers hadde det vorte noko makabert. Sat og såg showet live i stova, og det var rimeleg sjokkerande når det sto på. Ross og Lawler var veldig prega av situasjonen, naturleg nok.
For eit liv

Hunt's Barbecue Sauce
Belieb
Belieb
Mood:

Laraque27 wrote: Shooting Star Press

j***a tøff! Ikke sett den før.

Det er forresten det eneste som drar HBK opp fra søla; De få gangene han drar en Shooting Star.

Röv
Spermatozoon
Mood:

Post by Röv »

Laraque27 wrote:Det gjer det heilt sikkert, men trur ikkje den er ute i offentlegheita. Den rappeleringa hans skulle visast i opptak (heldigvis), ellers hadde det vorte noko makabert. Sat og såg showet live i stova, og det var rimeleg sjokkerande når det sto på. Ross og Lawler var veldig prega av situasjonen, naturleg nok.

Har sett showet jeg og, ble j****g spesiell stemning ja (dog det var ikke live, var først i fjor jeg så det), men som de sa "the show must go on". Husker det var vanskelig å holde maska for mange av de, Jeff Jarret var jo nesten på gråten.

Röv
Spermatozoon
Mood:

Post by Röv »

panzerc0ck wrote:

Det er forresten det eneste som drar HBK opp fra søla; De få gangene han drar en Shooting Star.

Huh, det der er jo Billy Kidman.

Snik
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Snik »

Laraque27 wrote: Hogan vs Warrior

Fantastisk gjensyn, blir fuktig i øyekroken her! Ultimate Warrior var litt av en kar.

Men dog, sett i etterkant er ikke denne "sporten" helt det samme.

Shitrock
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Shitrock »

Röv wrote:
Laraque27 wrote:Det gjer det heilt sikkert, men trur ikkje den er ute i offentlegheita. Den rappeleringa hans skulle visast i opptak (heldigvis), ellers hadde det vorte noko makabert. Sat og såg showet live i stova, og det var rimeleg sjokkerande når det sto på. Ross og Lawler var veldig prega av situasjonen, naturleg nok.

Har sett showet jeg og, ble j****g spesiell stemning ja (dog det var ikke live, var først i fjor jeg så det), men som de sa "the show must go on". Husker det var vanskelig å holde maska for mange av de, Jeff Jarret var jo nesten på gråten.
Det var ein nokså heftig debatt på nettet rundt kor vidt det var korrekt å fortsetje showet, men Vince meinte at det hadde vore verre å sendt publikum heim att utan main event, spesielt med tanke på sikkertheitsaspektet. Jarrett var vel inntil like før stemnet tag team-partneren til Owen, samt bestevennen hans. Trur også eg har heile "Raw is Owen"-showet dagen etter fallet på VHS liggjande ein plass. Jarrett grein som ein unge då iallfall. Ein meget sterk episode.
For eit liv

Shitrock
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Shitrock »

Snik wrote:
Laraque27 wrote: Hogan vs Warrior

Fantastisk gjensyn, blir fuktig i øyekroken her! Ultimate Warrior var litt av en kar.
Beste inngangsmusikken også. Total rip-off av ein eller annan metal-låt, som eg sjølvsagt ikkje kjem på namnet på no.
For eit liv

Hunt's Barbecue Sauce
Belieb
Belieb
Mood:

Röv wrote:
panzerc0ck wrote:

Huh, det der er jo Billy Kidman.

Grunnen til det lange mellomrommet var at jeg skulle symbolisere at det neste var en liten apropos. Som et lite avsnitt, one can say.

Locked Previous topicNext topic