Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Beste lÄt pÄ Slaughter Of The Soul?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Din favorittlÄt?

Blinded By Fear
12
29%
Slaughter Of The Soul
14
33%
Cold
2
5%
Under A Serpent Sun
6
14%
Suicide Nation
0
No votes
World Of Lies
4
10%
Unto Others
1
2%
Nausea
3
7%
Need
0
No votes
 
Total votes: 42
User avatar

Toshis
B
B
Posts: 3
Joined: 31 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Toshis »

TittellÄta. KanonlÄt. j****g fet skive.
Prog/thrash/heavy metal som du aldri har hĂžrt den fĂžr: http://www.myspace.com/sarpedonmetal

User avatar

Brynjar
Be
Be
Posts: 4
Joined: 22 Aug 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Brynjar »

Under a Serpent Sun, med de to fÞrste lÄtene hakk i hel. God skive.

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Er sÄ lenge siden jeg har hÞrt pÄ denne skiva, at jeg husker jeg faktisk
ikke.

-
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

Kanonplate tvers igjennom. Hevet nivÄet for hvordan svensk dÞdsmetall burde lÄte, fÄ som har toppet den. HÞrer gjerne hele igjennom. Blinded By Fear var den lÄta som fikk meg til Ä kjÞpe skiva derimot.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Veldig bra skive, sÄ det er litt vanskelig Ä plukke én lÄt. Stemte for tittelsporet.

User avatar

Atheos
Belieber
Belieber
Posts: 20
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Atheos »

Stemte tittelsporet, men Suicide Nation har verdens kulaste start!

User avatar

smeghead
Belieber
Belieber
Posts: 67
Joined: 14 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by smeghead »

kjipeste plata til ATG. gi meg heller With Fear l Kiss the Burning Darkness!!!

User avatar

Sabizz
Be
Be
Posts: 4
Joined: 12 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sabizz »

NordicVision wrote:
Windir wrote:Stemmer pÄ blinded by fear

Jeg og


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Ingen spes favlÄt, men jevnbra skive.

User avatar

Knugen
Belieber
Belieber
Posts: 50
Joined: 31 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Knugen »

Igniferum wrote:Hevet nivÄet for hvordan svensk dÞdsmetall burde lÄte, fÄ som har toppet den.

haha jess da.....
If you don`t like Image you don`t like metal!!

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

Knugen wrote:
Igniferum wrote:Hevet nivÄet for hvordan svensk dÞdsmetall burde lÄte, fÄ som har toppet den.

haha jess da.....

Nevn en plate med stĂžrre innflytelse. Gjerne sett i sammenheng med folk flest, og ikke hva du foretrekker av undergrunnsmetall.

User avatar

Sabizz
Be
Be
Posts: 4
Joined: 12 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sabizz »

Igniferum wrote:
Knugen wrote:
Igniferum wrote:Hevet nivÄet for hvordan svensk dÞdsmetall burde lÄte, fÄ som har toppet den.

haha jess da.....

Nevn en plate med stĂžrre innflytelse. Gjerne sett i sammenheng med folk flest, og ikke hva du foretrekker av undergrunnsmetall.

Hevet nivÄet etter Entombed og Dismember er vel og ta i, bÄde nÄr det gjelder innflytelse og kvalitet

User avatar

I.N.R.I.
Belieber
Belieber
Posts: 21
Joined: 03 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by I.N.R.I. »

Slaughter of the soul og cold. Klarer ei og velge akkurat nu...
It’s a full moon tonight and these hoes ain’t acting right

User avatar

Favn
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 07 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Favn »

Windir wrote:Stemmer pÄ blinded by fear
Du stemte riktig.

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

ass2mouth wrote:
Igniferum wrote:
Knugen wrote:
Igniferum wrote:Hevet nivÄet for hvordan svensk dÞdsmetall burde lÄte, fÄ som har toppet den.

haha jess da.....

Nevn en plate med stĂžrre innflytelse. Gjerne sett i sammenheng med folk flest, og ikke hva du foretrekker av undergrunnsmetall.

Hevet nivÄet etter Entombed og Dismember er vel og ta i, bÄde nÄr det gjelder innflytelse og kvalitet

Jeg synes det er flere band som ligner pÄ At The Gates, enn Entombed. Er det virkelig noen grunn til Ä drive Ä pirke sÄnn som dette? Jeg har abonnert fast pÄ bÄde Metal Hammer, Kerrang!, Terrorizer og Rock Sound i nesten et ti-Är, og kvotaen band som nevner At The Gates fremfor Entombed/Dismember som inspirasjon er rimelig skyhÞy. Var jo tilogmed en periode hvor alle skulle hate At The Gates pga metalcore bÞlgen. Jeg snakker utifra et objektivt synspunkt nÄr jeg sier dette fordi hvis jeg skal snakke utifra et subjektivt synspunkt sÄ foretrekker jeg de gamle Entombed platene. Men rent innflytelsesmessig ruver Slaughter Of The Soul hÞyt. Selv om du ikke liker det. Det er bare Ä referere til diverse antall musikkblad selv. Eventuelt kan du komme hit Ä titte i bladbunken min. Godt mulig at media prÞver Ä hype den som en stÞrre klassiker enn den er, men media fÄr det som regel som de vil.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Uansett om man liker den eller ei har denne skiven av At the Gates Äpnet like mange dÞrer (hÞhÞ!) i den skandinaviske death-metal scenen som Entombed gjorde med sin Left Hand Path. De som pÄstÄr det motsatte er utvilsomt historielÞse.

Faktisk den eneste skiven i "Swedish melodic death"-stilen som jeg liker, sammen med et par gamle lÄter av In Flames.

User avatar

manimal
Poser
Poser
Posts: 307
Joined: 14 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by manimal »

Tenebres wrote:Faktisk den eneste skiven i "Swedish melodic death"-stilen som jeg liker

User avatar

Sabizz
Be
Be
Posts: 4
Joined: 12 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sabizz »

Tenebres wrote:Uansett om man liker den eller ei har denne skiven av At the Gates Äpnet like mange dÞrer (hÞhÞ!) i den skandinaviske death-metal scenen som Entombed gjorde med sin Left Hand Path. De som pÄstÄr det motsatte er utvilsomt historielÞse.

Faktisk den eneste skiven i "Swedish melodic death"-stilen som jeg liker, sammen med et par gamle lÄter av In Flames.

Det er nok riktig, men ikke til det bedre vel? The Haunted har ogsÄ etpar bra tidlige skiver, ellers er det skralt


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

ass2mouth wrote:
Tenebres wrote:Uansett om man liker den eller ei har denne skiven av At the Gates Äpnet like mange dÞrer (hÞhÞ!) i den skandinaviske death-metal scenen som Entombed gjorde med sin Left Hand Path. De som pÄstÄr det motsatte er utvilsomt historielÞse.

Faktisk den eneste skiven i "Swedish melodic death"-stilen som jeg liker, sammen med et par gamle lÄter av In Flames.

Det er nok riktig, men ikke til det bedre vel? (Band som In Flames kunne vi godt klart oss uten :wink: )

nei, in flames har blitt er kjipt band men den fĂžrste skiva er fantastisk fet! enormt knall skive!

lenge siden jeg har hĂžrt skiva, men blinded by fear er i allefall superduper megaknall!

User avatar

Sabizz
Be
Be
Posts: 4
Joined: 12 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sabizz »

sumostig wrote:
ass2mouth wrote:
Tenebres wrote:Uansett om man liker den eller ei har denne skiven av At the Gates Äpnet like mange dÞrer (hÞhÞ!) i den skandinaviske death-metal scenen som Entombed gjorde med sin Left Hand Path. De som pÄstÄr det motsatte er utvilsomt historielÞse.

Faktisk den eneste skiven i "Swedish melodic death"-stilen som jeg liker, sammen med et par gamle lÄter av In Flames.

Det er nok riktig, men ikke til det bedre vel? (Band som In Flames kunne vi godt klart oss uten :wink: )

nei, in flames har blitt er kjipt band men den fĂžrste skiva er fantastisk fet! enormt knall skive!

lenge siden jeg har hĂžrt skiva, men blinded by fear er i allefall superduper megaknall!

Mulig d ja, var litt kjapp litt med editinga

Locked Previous topicNext topic