mens vi venter på konsert. POLL: Hammerfall VS Stratovarius.
Har ikke giddet å kjøpe noe særlig av dem, men av det jeg har hørt av begge band er Stratovarius best.
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
Hørte på Hammerfall da Glory og legacy kom ut, begge disse er ganske bra, Legacy er favoritten. Renegade, er ei plagsomt veik plate! Enkelte låter er bra, men produksjonen er hysterisk tam. Bandet glimtet til på Crimson, der de første 6 låtene (minus den plagsomme instrumentalen og The Edge Of Honour) er ganske bra, men store deler av siste halvdel av platen ( Hero's Return, og The Unforgiving Blade er brukbare) er tullball. Den nye platen har jeg hørt en gang, og det er ikke annet enn surt oppgulp av gamle ideer. Vokalen har begynt å irretere meg noe voldsomt, dette gjør et jeg skjeldent orker å høre på Hammerfall lengre. Har fått avsmak på heile greia.
Av stratovarius har jeg kun Infinite og Elements pt 1, begge er tidvis ganske så bra. Såg dem live på roskilde for noen år siden og det var bra, bortsett fra at vokalisten sang med armene til det plagsomme.
Av stratovarius har jeg kun Infinite og Elements pt 1, begge er tidvis ganske så bra. Såg dem live på roskilde for noen år siden og det var bra, bortsett fra at vokalisten sang med armene til det plagsomme.
Begge band har utrolig irriterende vokalister. Har ikke hørt så mye på Stratovarious, men hvertfall alle sangene til hammerfall er bygd opp på nøyaktig samme måte. Har Infinite av Stratovarious men har kun hørt på den en eller to ganger. Blir for forutsigbart og kjedelig. Skulle nok hatt penger for å gå på den konserten.
Hammerfall, mest p.g.a. at de viser god smak når de velger ut coverlåter.
Pluss at det er noe som er tilnærmet hørbart på de to første platene.
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!