Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Burzum pÄ Deathlike Silence Productions

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hvor mange DSP-utgivelser med Burzum har du (Les tekst fĂžr du stemmer)

1 cd, 0 lp
3
4%
2cd, 0 lp
8
11%
1 lp, 0 cd
1
1%
2 lp, 0 cd
0
No votes
1 cd og 1 lp
0
No votes
2 cd og 1 lp
2
3%
1cd og 2 lp
1
1%
2 cd og 2 lp
5
7%
Har ingen DSP-utgivelser med Burzum
56
74%

Total votes: 76

Ildblaff
Spermatozoon
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ildblaff »

Har Misantrophy\Cymophane skivene av Burzum\Aske og Det som Engang Var + Back on Black Filosofem LP. Og Hvis lyset tar oss pÄ mp3. Resten av skivene er ogsÄ verdt Ä ha.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Cd'er er ikke verdt en drit i min bok. Max 300 kr, og da bĂžr det vĂŠre en skive som kun finnes i en utgivelse(kjĂžper heller en reutgave til halve prisen), og den bĂžr vĂŠre DRITEBRA!

Originale cd'r kan skyte seg. Vinyler derimot! Hadde man bare hatt rÄd!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

Reimers
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Reimers »

hadde vÊrt fett Ä hatt orginal lpene men jeg fÄr nÞye meg med Back on Black utgivelsene som jeg har alle av

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Morkenstubbe »

SatanaClaus wrote:Begge cd-ene.

Har jeg ogsÄ... Geniale skiver... :D

oldschool
Spermatozoon
Mood:

Post by oldschool »

Har alle Burzum pÄ fÞrste opplag vinyl + CD. Har fÞrste skiva signert og med hÄndskrevne texter. Ikke spÞr om Ä fÄ kjÞpe.

HeimBrent
Belieber
Belieber
Mood:

Post by HeimBrent »

FĂ„r jeg kjĂžpe?

Topic author
M-77
Rocker
Rocker
Mood:

Post by M-77 »

oldschool wrote:Har alle Burzum pÄ fÞrste opplag vinyl + CD. Har fÞrste skiva signert og med hÄndskrevne texter. Ikke spÞr om Ä fÄ kjÞpe.

Kan jeg fÄ tekstarket av deg da?

Lurer pÄ en sak du sikkert kan svare pÄ. Som nevnt over kom cdutgaven av "Burzum" i to(?) opplag pÄ DSP, men vet du i hvor mange opplag vinyl ble gitt ut. PÄ mitt vinyleksemplar stÄr Voices of Wonder oppfÞrt som distributÞr, mens det pÄ fÞrsteopplaget av cdutgaven stÄr kontaktadressene til Burzum og DSP. InnebÊrer dette at vinylutgaven kom parallelt med 2.opplaget av cden? Eller ble det gitt flere vinylversjoner?
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg Ä gÄ langtur med.

oldschool
Spermatozoon
Mood:

Post by oldschool »

M-77 wrote:
oldschool wrote:Har alle Burzum pÄ fÞrste opplag vinyl + CD. Har fÞrste skiva signert og med hÄndskrevne texter. Ikke spÞr om Ä fÄ kjÞpe.

Lurer pÄ en sak du sikkert kan svare pÄ. Som nevnt over kom cdutgaven av "Burzum" i to(?) opplag pÄ DSP, men vet du i hvor mange opplag vinyl ble gitt ut. PÄ mitt vinyleksemplar stÄr Voices of Wonder oppfÞrt som distributÞr, mens det pÄ fÞrsteopplaget av cdutgaven stÄr kontaktadressene til Burzum og DSP. InnebÊrer dette at vinylutgaven kom parallelt med 2.opplaget av cden? Eller ble det gitt flere vinylversjoner?
Det var 2 utgaver av bÄde Cd og vinyl. FÞrste utgavene av begge var pÄ 500 exemplarer hver tror jeg ,og da uten Voices of Wonder bakpÄ. Senere kom 2, opplaget som jeg synes Ä huske var i 1000 exemplar hver med Voices bakpÄ. Siden har det jo kommet en haug med retrykker.

Lang trang gang
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Lang trang gang »

Takk for info!

Topic author
M-77
Rocker
Rocker
Mood:

Post by M-77 »

oldschool wrote:
M-77 wrote:

Det var 2 utgaver av bÄde Cd og vinyl. FÞrste utgavene av begge var pÄ 500 exemplarer hver tror jeg ,og da uten Voices of Wonder bakpÄ. Senere kom 2, opplaget som jeg synes Ä huske var i 1000 exemplar hver med Voices bakpÄ. Siden har det jo kommet en haug med retrykker.

Dammit! Da har jeg jo bare andreopplaget av vinylen. Cden min er riktignok fra fĂžrsteopplaget, men det er jo vinyl som teller. 500 og 1000 stemmer godt overrens med det jeg har hĂžrt tidligere, bortsett fra at jeg trodde vinylen kun kom i et opplag.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg Ä gÄ langtur med.

FBM
Embryo
Embryo
Mood:

Post by FBM »

Reimers wrote:hadde vÊrt fett Ä hatt orginal lpene men jeg fÄr nÞye meg med Back on Black utgivelsene som jeg har alle av

Fy f**n, disse suger ganske kraftig. h*****e, ikke gatefold en gang pÄ de doble skivene! Burzum og Aske pÄ samme disk ogsÄ. Jeg ble ganske skuffa over de der ja.

Slightly off topic, beklager det.

Ravenfrost
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Ravenfrost »

Jeg har ingen av dem!

Lang trang gang
Belieber
Belieber
Mood:

NeveNaj wrote:
Reimers wrote:hadde vÊrt fett Ä hatt orginal lpene men jeg fÄr nÞye meg med Back on Black utgivelsene som jeg har alle av

Fy f**n, disse suger ganske kraftig. h*****e, ikke gatefold en gang pÄ de doble skivene! Burzum og Aske pÄ samme disk ogsÄ. Jeg ble ganske skuffa over de der ja.

Det selskapet er da heller ikke spes pÄlitelig, jfr Burzum Draugen og Darkthrone Soulside Journey PD'en dems.

Harvest
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Harvest »

fukkwitt wrote:
NeveNaj wrote:

Det selskapet er da heller ikke spes pÄlitelig, jfr Burzum Draugen og Darkthrone Soulside Journey PD'en dems.

SkjÞnner bedre og bedre hvorfor jeg styrer unna alt det stÄr "Back On Black" pÄ.
Image

Lang trang gang
Belieber
Belieber
Mood:

Ja, du gjĂžr nok klok i det.

Mange her som har Cymophane-versjonen av Det Som Engang Var, da? Ltd til 900-1000 eks. og kun pÄ CD...

Olavr
Poser
Poser
Mood:

Post by Olavr »

fukkwitt wrote:Ja, du gjĂžr nok klok i det.

Mange her som har Cymophane-versjonen av Det Som Engang Var, da? Ltd til 900-1000 eks. og kun pÄ CD...

eneste jeg mangler 1press av, kjedelig.

Lang trang gang
Belieber
Belieber
Mood:

Den dukker mistenkelig ofte opp pÄ eBay, tror nok piratkopien er trykka opp i et ganske stort omfang...
Fyy faan kor jĂŠĂŠvlig det e!!!

Locked Previous topicNext topic