Primal Fear
Herrefred, Jaws of Death er skamfet! Denne slår Seven Seals, som jeg trodde var deres beste skive. Der tok jeg feil, gitt!
Ble helt tatt på senga jeg... Gromjævlig bra skive!
Ble helt tatt på senga jeg... Gromjævlig bra skive!
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
Devils Ground var så inni hampen dårleg at eg egentligt ikkje hadde planer om å bry meg så alt for mykje meir med Primal Fear.
Men etter anbefaling på streetswebzine forumet så valgte eg då å sjekke ut Seaven Seals, og det angre eg ikkje på i ettertid, for du verden for ei bra skive!!
Men etter anbefaling på streetswebzine forumet så valgte eg då å sjekke ut Seaven Seals, og det angre eg ikkje på i ettertid, for du verden for ei bra skive!!
Debuten, Jaws of Death og Devil's Ground er bandets svakeste skiver, i betydning av at de ikke er like bra som de andre, men de er ikke dårligere enn solide 4'ere. Nuclear Fire er überfavoritten her i huset. Vanvittig bra liveband! Begge konsertene jeg har vært på har vært helt enorm...
^^Helt enig i det du sier her.
Jeg rangerte skivene i fjor høst, etter å ha hørt dem kun 6-7 ganger, men nå, etter å ha hørt dem minst 15 ganger nå, ser det slik ut:
Primal Fear: 4
Jaws Of Death: 4+
Nuclear Fire: 6-
Black Sun: 5+
Devil's Ground: 5-
Seven Seals: 5
Jeg rangerte skivene i fjor høst, etter å ha hørt dem kun 6-7 ganger, men nå, etter å ha hørt dem minst 15 ganger nå, ser det slik ut:
Primal Fear: 4
Jaws Of Death: 4+
Nuclear Fire: 6-
Black Sun: 5+
Devil's Ground: 5-
Seven Seals: 5
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
AndersMarken wrote:Seven Seals. Det er også den eneste jeg liker.
Ditto igjen Marken
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Beliebe
- Mood:
Affen wrote:Debuten, Jaws of Death og Devil's Ground er bandets svakeste skiver, i betydning av at de ikke er like bra som de andre, men de er ikke dårligere enn solide 4'ere. Nuclear Fire er überfavoritten her i huset. Vanvittig bra liveband! Begge konsertene jeg har vært på har vært helt enorm...
Steike da, ingen av riffene på de øvrige platene dems ryker det så j****g av som på Jaws of Death! (Det må vel nevnes at jeg enda ikke har debuten og Black Sun)
Det lukter brent når du setter Jaws of Death, og du klarer ikke å sitte stille! Helt sinnsyk skive!
Nuclear Fire er dog en veldig god skive, det sier jeg deg ikke imot. Men den kan ikke måle seg med energien på Jaws of Death.
:Primal Fear - Church of Blood.
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-
- Beli
- Mood:
-
- Beliebe
- Mood:
Har hørt noen enkellåter. Og helt klart det.. Sånn jeg liker heavy metallen min
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
Jonas.E wrote:Har hørt noen enkellåter.
Samme her. Greit nok, men har ikke imponert meg nok til å ta fram pengboka.
Fy f**n for et trøkk og driv dette bandet har! Perfekt å trene til!
Satt på ergometersykkelen med Black Sun på full guffe i hodetelfonene, og har aldri blitt så inspirert før! 1 time på sykkelen forsvant omtrent uten at jeg merka det! Skal høre masse på Primal Fear når jeg trener framover!
Ps, sammenligningene med Priest blir urettferdig, da Primal Fear er et mye bedre band enn Priest har vært etter 1986. Og selv 80-talls skivene til Priesat er ikke BEDRE enn Primal Fear...
Satt på ergometersykkelen med Black Sun på full guffe i hodetelfonene, og har aldri blitt så inspirert før! 1 time på sykkelen forsvant omtrent uten at jeg merka det! Skal høre masse på Primal Fear når jeg trener framover!
Ps, sammenligningene med Priest blir urettferdig, da Primal Fear er et mye bedre band enn Priest har vært etter 1986. Og selv 80-talls skivene til Priesat er ikke BEDRE enn Primal Fear...
Affen wrote:Fy f**n for et trøkk og driv dette bandet har! Perfekt å trene til!
Jooda, bra treningsmusikk. Mon tro om Ralfie hører på egenkomponert musikk under en av sine mange pumpeøkter?
-
- Belieber
- Mood: