Vikernes` fremste kreasjon
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
abnocto wrote:"Snu mikrokosmos tegn" falt stemmen på, "My journey to the stars" er også f******a fet. Savner "War" og "Key to the gate" i pollen.
enig enig,bortsett fra at min stemme falt på Hvis Lyset Tar Oss
Jeg klarer som vanlig ikke å velge. Sjeldent jeg velger ut favoritter og sånt. Forskjellige ting passer til forskjellig tid. Men at mannen har en h*****e sans for få frem de rette stemningene er det ingen tvil om. (No pun intented.) Jeg har vel aldri hørt noe annet som så godt får fram angst og man føler virkelig hvordan han føler seg distansert fra samfunnet og tiden han lever i.
*kremt* jeg mener, usj, tolking av musikk og tekst er for jenter, pføy *spytte, banne og drikke øl*
*kremt* jeg mener, usj, tolking av musikk og tekst er for jenter, pføy *spytte, banne og drikke øl*
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
-
- Belieber
- Mood:
Ja, Key to the gate er genial, men min stemme falt på Det som engang varabnocto wrote:"Snu mikrokosmos tegn" falt stemmen på, "My journey to the stars" er også f******a fet. Savner "War" og "Key to the gate" i pollen.
-
- Belieber
- Mood:
A lost forgotten sad spirit av de på lista. Channelling the power of souls into a new god er favoritten min. Dyster som faan.
-
- Belieber
- Mood:
EDA!?! wrote:Det aller flotteste han har laget er soloen med opptrekksmus i "Cherryboys"
Haha, hvafaen?
Min favoritt er nok Jesu Død, med Burzum (Dunkelheit) og et eller annet fra DSEV ellers på pallen.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Embryo
- Mood:
A lost forgotten sad spirit er best. Med Jesus Tod, Stemmen fra taarnet og Dunkelheit rett bak.
-
- Belieber
- Mood:
"Det som engang var" er en av tidenes beste låter uansett sjanger! Helt vanvittig bra! Ellers er de tre første på filosofem krem! Godt mulig jeg er den eneste, men "Tomhet" er også blant mannens beste låter, fy f**n for en stemning. Fantastisk å høre disse to låtene, "Det som engang var" og "tomhet", på hodetelefonene med lyset av, og bare drømme seg vekk. Fantastisk!
Men som abnoctoen sa, WAR er en j****g fet låt!
Men som abnoctoen sa, WAR er en j****g fet låt!