Beste grunge utgivelse?
Synes faktisk det er temmelig rævva.Opeth82 wrote:Hmm..litt overraskende at ingen av Stone Temple Pilots platene har fått noen stemmer da..har begge to, og de er jo kanonbra begge to..Hører ikke folket her på STP?
De to første skivene til Stone Temple Pilots er meget bra...datt av etter "Tiny Music..." eller hva f**n den het og utover.
Stemte forresten Pearl Jams "Ten" i pollen - en av de få grungeskivene jeg fortsatt drar fram ganske titt og ofte...fortsatt.
Stemte forresten Pearl Jams "Ten" i pollen - en av de få grungeskivene jeg fortsatt drar fram ganske titt og ofte...fortsatt.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Opeth82 wrote:Hmm..litt overraskende at ingen av Stone Temple Pilots platene har fått noen stemmer da..har begge to, og de er jo kanonbra begge to..Hører ikke folket her på STP?
Nei, og ikke er de grunge heller.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Belieber
- Mood:
Espen wrote:Every good boy deserves fudge.
Meget bra og undervurdert skive!
Pearl Jam er mange hakk over alle andre i sjangeren. Mange hakk over de aller fleste, uansett sjanger når jeg tenker meg om.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
UndeadFlowerKing wrote:Ten er en j****g fet skive.
Svakeste skiva dems.
hauepine wrote:Wow. Her er jeg uenig. Bare Vs. som kan måle seg med den av de jeg har hørt. Ten er ei suveren plate.fukkwitt wrote:UndeadFlowerKing wrote:Ten er en j****g fet skive.
Svakeste skiva dems.
Enig med deg i at "Ten" er en klassiker, og best av de fire første. De senere platene (f.o.m. "Yield") har jeg ikke hørt.
Synes kanskje "No Code" er den nest beste, av de jeg kjenner.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Belieber
- Mood:
hauepine wrote:Wow. Her er jeg uenig. Bare Vs. som kan måle seg med den av de jeg har hørt. Ten er ei suveren plate.fukkwitt wrote:UndeadFlowerKing wrote:Ten er en j****g fet skive.
Svakeste skiva dems.
OK, jeg må innrømme at jeg overdrev og trolla litt, men jeg har faktisk alltid syntes at den skiva er litt oppskrytt. Men bra altså - for all del. Men selv sverger jeg til Vitalogy.
Din rakker! Tja. Den er ok, men langt unna nivået til de to første etter min mening.fukkwitt wrote:hauepine wrote:Wow. Her er jeg uenig. Bare Vs. som kan måle seg med den av de jeg har hørt. Ten er ei suveren plate.fukkwitt wrote:UndeadFlowerKing wrote:Ten er en j****g fet skive.
Svakeste skiva dems.
OK, jeg må innrømme at jeg overdrev og trolla litt, men jeg har faktisk alltid syntes at den skiva er litt oppskrytt. Men bra altså - for all del. Men selv sverger jeg til Vitalogy.
-
- Belieber
- Mood:
Men alt er verdt å ha unntatt den siste og de ca en zillion liveskivene.
-
- Belieber
- Mood:
Artig som et minne fra en gig en har vært på, men unødvendig å kjøpe alle, lissom...
hehe. klart. Har hørt en av disse. "Live in Oslo" eller noe slikt. Ikke noe særlig å skryte av men. Hadde vært bedre om de hadde satset alt på ett skikkelig live-album enn hundre halv-dårlige. Tror ikke det er mange live-bootlegger ute å går der i gården for å si det sånn.fukkwitt wrote:Artig som et minne fra en gig en har vært på, men unødvendig å kjøpe alle, lissom...