Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Not Another Wig Wam Topic!

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Liker du Wig Wam?

Ja!
10
13%
Nei!
53
68%
Jeg er totalt likegyldig.
15
19%
 
Total votes: 78
User avatar

master_k
Belieber
Belieber
Posts: 99
Joined: 14 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by master_k »

Likegyldig. De ga uansett Melodi Grand Prix noe annerledes. Det skal de ha... Flinke musikere også.

User avatar

Nils Barvåg
Poser
Poser
Posts: 321
Joined: 09 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by Nils Barvåg »

Den hysteriske, ufrivillig morsomme fansen er den store beholdninga...kommer til å savne dem når alt er over...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."

User avatar

AndreWerdenskrieg
B
B
Posts: 3
Joined: 04 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by AndreWerdenskrieg »

Musikken er ikke så ille, selv om det ikke er noe jeg ville kjöpt. Imaget er noe så borti hampen bedritent, at jeg nesten blir flau på deres vegne. Av en eller annen grunn har de et "glamrock-image", selv om musikken overhodet ikke har noe med glamrock å gjöre. Det er litt som om Def Leppard plutselig skulle begynne å kle seg som en blanding av Bozo The Clown og Guns & Roses.
Så nei, jeg liker ikke Wig Wam, jeg forakter dem.

Edit: Den fanatiske, pubertale fansen er undeholdene.
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.

User avatar

HappyCamper
Belieber
Belieber
Posts: 22
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by HappyCamper »

Liker dom ette, men er også fantastisk likegyldig
-Excuse me, Miss. Are your children twins?

-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?

-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice

User avatar

Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

Nei, fy f**n.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

Runar,KFD,Gladøks
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 24 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Runar,KFD,Gladøks »

Liker ikke Wig Wam. Elendig musikk, elendig image.

User avatar

LeifK
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by LeifK »

Demoen var bra!

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

JA! Jeg liker Wig Wam. Knallgode låter, dyktige musikere, og tøfft image 8)
Image

User avatar

Lake-Bodom
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 17 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lake-Bodom »

Misliker dem sterkt!!!

User avatar

Nils Barvåg
Poser
Poser
Posts: 321
Joined: 09 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by Nils Barvåg »

Meget flott sang av Åge Steen Nilsen på Beat for Beat nettopp!
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."

User avatar

HappyCamper
Belieber
Belieber
Posts: 22
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by HappyCamper »

Thefaithlesspriest wrote:Meget flott sang av Åge Steen Nilsen på Beat for Beat nettopp!

Var en av dom der?

O-kå, that's it
-Excuse me, Miss. Are your children twins?

-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?

-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice

User avatar

Dauskrotten
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 20 May 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Dauskrotten »

leifk wrote:Demoen var bra!
Kva var det for noko?
HappyCamper wrote:WHY!?!?! OH WHYYYYY!?!?!?!
Hvorfor i HÆLLVETTE ske TO kuer legga seg til å kalve når det bare er snaue seks timer igjen til kampen!?
f***e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

User avatar

Navigator
Belieber
Belieber
Posts: 36
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Navigator »

Wig Wam's musikk er helt grei, sånn midt på treet ting. Jeg har ikke tenkt til å gå til anskaffelse av noe plate fordi det finnes så uttalige mange bedre Hard Rock band der ute.
Jeg blir også karfitg provosert av fjortisser som elsker Wig Wam og så kaller seg Hard Rock fans.
Eksempel; Dette ser jeg på uttalige hjemmesider: "Favorittbandene mine er 50Cent, Wig Wam og James Blunt"
Og når jeg prater med dem på MSN kommer de med denne uttalelsen: "Hard Rock er jo den beste stilen da, OMG lizzom! ELSKER METAL!"
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."

User avatar

norseman
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by norseman »

Jeg er fullstendig oppslukt av likegyldighet til dette bandet.
'Till, in Time's stayless stealthy swing,
Uncompromising rude reality
Mangled the Monarch of our fashioning,
Who quavered, sank; and now has ceased to be.

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Dårlig, kjipt og teit, for ikke å si homofilt.


Steve Peck
Belieber
Belieber
Posts: 80
Joined: 02 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Steve Peck »

Regner med at alle blir overraska når jeg skriver at ja; jeg liker Wig Wam. Bandet skriver gode låter, spiller meget bra og Glam har ei veldig bra stemme. Imaget gir jeg totalt beng i.
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.


Steve Peck
Belieber
Belieber
Posts: 80
Joined: 02 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Steve Peck »

Navigator wrote:Eksempel; Dette ser jeg på uttalige hjemmesider: "Favorittbandene mine er 50Cent, Wig Wam og James Blunt"
Og når jeg prater med dem på MSN kommer de med denne uttalelsen: "Hard Rock er jo den beste stilen da, OMG lizzom! ELSKER METAL!"

Slike "fans" vil du finne så snart et band selger et visst antall plater. Iron Maiden har også skremmende mange fans som ikke egentlig har noe forhold til metal som sjanger, for ikke å snakke om hva Metallica eller Ozzy har, uten at det gjør dem mindre bra i mine øyne (selv om verken Metallica eller Maiden har produsert noe av interresse sia henholdsvis 89 og 92). Enda så merkelig det må høres ut at dette kommer fra en WW-fan, så hadde det faktisk ikke gjort meg noen ting om bandets popularitet sank litt, slik at en slapp å måtte dele fansen inn i to kategorier; fans og "fans".
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.

User avatar

Topic author
Jon
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 27 May 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jon »

Steve-Peck wrote:
Navigator wrote:Eksempel; Dette ser jeg på uttalige hjemmesider: "Favorittbandene mine er 50Cent, Wig Wam og James Blunt"
Og når jeg prater med dem på MSN kommer de med denne uttalelsen: "Hard Rock er jo den beste stilen da, OMG lizzom! ELSKER METAL!"

Slike "fans" vil du finne så snart et band selger et visst antall plater. Iron Maiden har også skremmende mange fans som ikke egentlig har noe forhold til metal som sjanger, for ikke å snakke om hva Metallica eller Ozzy har, uten at det gjør dem mindre bra i mine øyne (selv om verken Metallica eller Maiden har produsert noe av interresse sia henholdsvis 89 og 92). Enda så merkelig det må høres ut at dette kommer fra en WW-fan, så hadde det faktisk ikke gjort meg noen ting om bandets popularitet sank litt, slik at en slapp å måtte dele fansen inn i to kategorier; fans og "fans".

Steve-Peck har faktisk et poeng(!) :wink:

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

disheartned wrote:
Steve-Peck wrote:
Navigator wrote:Eksempel; Dette ser jeg på uttalige hjemmesider: "Favorittbandene mine er 50Cent, Wig Wam og James Blunt"
Og når jeg prater med dem på MSN kommer de med denne uttalelsen: "Hard Rock er jo den beste stilen da, OMG lizzom! ELSKER METAL!"

Slike "fans" vil du finne så snart et band selger et visst antall plater. Iron Maiden har også skremmende mange fans som ikke egentlig har noe forhold til metal som sjanger, for ikke å snakke om hva Metallica eller Ozzy har, uten at det gjør dem mindre bra i mine øyne (selv om verken Metallica eller Maiden har produsert noe av interresse sia henholdsvis 89 og 92). Enda så merkelig det må høres ut at dette kommer fra en WW-fan, så hadde det faktisk ikke gjort meg noen ting om bandets popularitet sank litt, slik at en slapp å måtte dele fansen inn i to kategorier; fans og "fans".

Steve-Peck har faktisk et poeng(!) :wink:

Et ganske godt & viktig poeng og...
Image

User avatar

Navigator
Belieber
Belieber
Posts: 36
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Navigator »

Steve-Peck wrote:
Navigator wrote:Eksempel; Dette ser jeg på uttalige hjemmesider: "Favorittbandene mine er 50Cent, Wig Wam og James Blunt"
Og når jeg prater med dem på MSN kommer de med denne uttalelsen: "Hard Rock er jo den beste stilen da, OMG lizzom! ELSKER METAL!"

Slike "fans" vil du finne så snart et band selger et visst antall plater. Iron Maiden har også skremmende mange fans som ikke egentlig har noe forhold til metal som sjanger, for ikke å snakke om hva Metallica eller Ozzy har, uten at det gjør dem mindre bra i mine øyne (selv om verken Metallica eller Maiden har produsert noe av interresse sia henholdsvis 89 og 92). Enda så merkelig det må høres ut at dette kommer fra en WW-fan, så hadde det faktisk ikke gjort meg noen ting om bandets popularitet sank litt, slik at en slapp å måtte dele fansen inn i to kategorier; fans og "fans".

Det er riktig det du sier der. Min hovedmening om Wig Wam er iallefall at musikken er midt på treet, og det finnes uttalige bedre Hard Rock band der ite.
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."

Locked Previous topicNext topic