Beste Metal Church-skive ?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gladøks wrote:Beste plata til Metal Church er en av deres tre første. Mer er det ikke å si om den saken.
Fin oppsummering av stemmegivinga...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
Thefaithlesspriest wrote:Gladøks wrote:Beste plata til Metal Church er en av deres tre første. Mer er det ikke å si om den saken.
Fin oppsummering av stemmegivinga...
Ah, den hadde jeg faktisk ikke sett på ennå. Godt å se at folk er enige med meg.
Eläkööt supikoirat!
Etter å ha hørt gjennom hele diskografien den seinere tida er jeg fortsatt ikke i tvil om at The Human Factor er best. Rett og slett ei fantastisk god metal skive. Blessing in Disguise og Hanging in the Ballance følger så, før debuten og The Dark klokker inn på 4. og 5. plass.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Affen wrote:Marken wrote:Affen wrote:Agent Green er forresten en av bandets beste låter...
Og der måtte du selvsagt nevne en av de svakeste låtene på The Human Factor.
Du kan ikke mene det!?
Å jo. Alltid ment at skiva er knall til og med låt nummer seks, men at de siste fire ikke holder samme nivå. Av de fire siste låtene er The Fight Song den beste.
Men det kun ei dårlig låt på skiva, til gjengjeld er den virkelig ræva. Betrayed. Tipper du liker den nestbest, Affen ?
Ser forresten at Metal Church har ute ei ny skive, This Present Wasteland. Den må være vanvittig dårlig når ikke Marken engang har NEVNT den!? Du er jo normalt godt på hugget når det kommer nye skiver med bandene "dine", men denne har gått hus forbi helt til jeg nå så anmeldelsen i Scream. Hørt lydklipp og blitt så skuffa at du ikke vil snakke om det?
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Affen wrote:Ser forresten at Metal Church har ute ei ny skive, This Present Wasteland. Den må være vanvittig dårlig når ikke Marken engang har NEVNT den!? Du er jo normalt godt på hugget når det kommer nye skiver med bandene "dine", men denne har gått hus forbi helt til jeg nå så anmeldelsen i Scream. Hørt lydklipp og blitt så skuffa at du ikke vil snakke om det?
Skiva er ikke ute enda, gutten min. Slippes mot slutten av måneden. Hørt litt av tre låter, og det virka helt ok. Verken mer eller mindre. Nå har jo heller ikke Metal Church vært suverene siden Hanging In the Balance, så noen skuffelse er det uansett ikke snakk om lenger. Har lært og leve med at Metal Church aldri vil bli det de engang var.
Marken wrote:Skiva er ikke ute enda, gutten min. Slippes mot slutten av måneden. Hørt litt av tre låter, og det virka helt ok. Verken mer eller mindre. Nå har jo heller ikke Metal Church vært suverene siden Hanging In the Balance, så noen skuffelse er det uansett ikke snakk om lenger. Har lært og leve med at Metal Church aldri vil bli det de engang var.
Det har da aldri hindra deg i å snakke varmt om ting...men jeg har ikke hørt deg nevne det en gang at MC skulle komme med ny skive. Vanligvis er det jo "fy f**n, gleder meg til den nye skiva med XXX", "snart kommer den nye XXX-skiva", etc
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Affen wrote:Marken wrote:Skiva er ikke ute enda, gutten min. Slippes mot slutten av måneden. Hørt litt av tre låter, og det virka helt ok. Verken mer eller mindre. Nå har jo heller ikke Metal Church vært suverene siden Hanging In the Balance, så noen skuffelse er det uansett ikke snakk om lenger. Har lært og leve med at Metal Church aldri vil bli det de engang var.
Det har da aldri hindra deg i å snakke varmt om ting...men jeg har ikke hørt deg nevne det en gang at MC skulle komme med ny skive. Vanligvis er det jo "fy f**n, gleder meg til den nye skiva med XXX", "snart kommer den nye XXX-skiva", etc
Du skreiv "Ser forresten at Metal Church har ute ei ny skive." Det kommentaren min gikk ut på
Å nei, har aldri skryti noe særlig av skivene etter HITB, og det er jo fortsatt noenlunde samme line up som på de to forrige, så dette er faktisk ikke noe jeg har sett veldig frem i mot. Skal selvsagt handle skiva, men vil vel tro det fort blir en støvsamler.
Nyere skiver med Metal Church og Vicious Rumors stiller omtrent likt. To av tidenes aller beste band som fortsatt gir ut habile skiver, men som ikke er i nærheten av gamle bragder.
Men bare vent til Viron, Boomerang og ADX har noe nytt på gang...da skal jeg plage deg og alle andre da
-
- Poser
- Mood:
Bra band! Har bare første og sisteskiva (A Light...), så mer må nok skaffes. Første skiva er heftig som f**n, syns den siste er kurrant og.
ROCK!
-
- Belieber
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Da har This Present Wasteland fått én runde også.
Følger samme tralten som på de to foregående, mao. et godt stykke unna gamlestilen, men likevel ganske så brukbare saker i grenselandet metal/hardrock.
Kun gitarene som tidvis kan minne en smule om det som engang var.
Synes forresten Ronny Munroe gjør sin foreløpig beste vokalprestasjon. Vil vel tro at også denne ender opp som ei grei firerskive.
Følger samme tralten som på de to foregående, mao. et godt stykke unna gamlestilen, men likevel ganske så brukbare saker i grenselandet metal/hardrock.
Kun gitarene som tidvis kan minne en smule om det som engang var.
Synes forresten Ronny Munroe gjør sin foreløpig beste vokalprestasjon. Vil vel tro at også denne ender opp som ei grei firerskive.