Blind Guardians beste
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Mener å huske du var litt mer positiv da Nightfall-skiva kom.Affen wrote:1. Tales From the Twilight World (5+)
2. Somewhere Far Beyond (5)
3. Battalions of Fear (5-)
4. Follow the Blind (4+)
5. Imaginations From the Other Side (4)
6. Nightfall in Middle-Earth (3+)
7. A Twist in the Myth (3-)
8. A Night At the Opera (2-)
Å gi Nightfall en treer er uansett en veeeeldig subjektiv vurdering, da den er så gjennomført rent kvalitetsmessig at en femmer er et minstekrav.
Av de skivene jeg har:
Somewhere... (5+)
Imaginations (6++)
Nightfall (6+)
A Night... (5-)
Ellers er Tales...-skiva en sterk femmer.
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Steve-Peck wrote:Å gi Nightfall en treer er uansett en veeeeldig subjektiv vurdering, da den er så gjennomført rent kvalitetsmessig at en femmer er et minstekrav.
Ikke enig i det. Hørte gjennom Nightfall...-skiva her om dagen og den var svakere enn jeg mente den var. Svak firer, tenker jeg vi kan enes om.
-
- Poser
- Mood:
-
- Spermatozoon
- Mood:
Nightfall, uten tvil! Synes ny-skiva også er veldig bra, men trenger vel en del gjennomhøring fortsatt.
If You Study High
Take The Tests High
You Get High Scores
Take The Tests High
You Get High Scores
Har hørt en god del på sisteskiva idag, og selv Fly som jeg først syntes var ok ble temmelig anonym og intetsigende idag. Nei, må nok innse at min tid som Blind Guardian-fan er like over som min tid som Maiden-fan.
Nightfall er den klart beste skiva deres, ingen skive har så mye stemning som den.
Men etter ytterligere tre gjennomhøringer har den nye skiva vokst noe så grassalt, og sekseren er udiskutabel. Er vel kun refrenget på Lionheart som blir en smule anonymt, resten er frysningmateriale.
Men etter ytterligere tre gjennomhøringer har den nye skiva vokst noe så grassalt, og sekseren er udiskutabel. Er vel kun refrenget på Lionheart som blir en smule anonymt, resten er frysningmateriale.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Udunpute wrote:Men etter ytterligere tre gjennomhøringer har den nye skiva vokst noe så grassalt, og sekseren er udiskutabel. Er vel kun refrenget på Lionheart som blir en smule anonymt, resten er frysningmateriale.
Enig i at skiva vokser. Bedre enn Nightfall... og A Night..., men refrenget på Lionheart er jo skivas beste, din tullfænt! Forøvrig skivas beste låt også. Carry the Blessed Home er forøvrig så grusom at jeg får helt noia.
Sekser er det selvsagt ikke...din tullfænt, men en helt ok firer.
Imaginations From The Other Side er den beste, etter min mening. Men digger vel egentlig de fleste skivene deres, bortsett fra A Night At The Opera (den eneste jeg ikke har) og den nye (fikk aldri taket på den). Holder en knapp på Imaginations, men kunne ikke klart meg uten Somewhere Far Beyond, de to første (litt røffere i stilen da, veldig kule skiver) og til dels heller ikke Nightfall. Men først og fremst digger jeg den liveskiva som kom i 2004 (?) den er helt sjef. Fantastisk versjon av Bright Eyes.
Affen wrote:1. Tales From the Twilight World (5+)
2. Somewhere Far Beyond (5)
3. Battalions of Fear (5-)
4. Follow the Blind (4+)
5. Imaginations From the Other Side (4)
6. Nightfall in Middle-Earth (3+)
7. A Twist in the Myth (3-)
8. A Night At the Opera (2-)
Står fortsatt for denne, jeg. De 4 første er helt klart best. Resten klarer jeg meg godt uten, selv om det er en del småtrivelig på Imaginations.
-
- Poser
- Mood:
ANATO sidestilt med Nightfall. A Twist In The Myth på en solid andreplass muligens sidestilt med Imaginations.
Blir fett med ny skive, krysser fingra for at det skjer i 2009.
Blir fett med ny skive, krysser fingra for at det skjer i 2009.
-
- Belieber
- Mood:
1: Imaginations From the Other Side (10/10)
2: Nightfall In Middle Earth (10/10)
3: Somewhere Far Beyond (8/10)
4: Tales From the Twillight World (8/10)
5: A Night At the Opera (7/10)
6: Follow the Blind (7/10)
7: Batallions of Fear (6/10)
8: A Twist in the Myth (6/10)
2: Nightfall In Middle Earth (10/10)
3: Somewhere Far Beyond (8/10)
4: Tales From the Twillight World (8/10)
5: A Night At the Opera (7/10)
6: Follow the Blind (7/10)
7: Batallions of Fear (6/10)
8: A Twist in the Myth (6/10)
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.