Bathory
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har alltid hatt "The return..." som Bathory favoritt, og vil også påstå det er en av de 5 beste black metal skivene noensinne.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
under the sign er kanskje tidenes black metal skive og må velges som ener her..return nr. 2 og bathory nr. 3
En af dem er Kim Jubas på 33 år, der drømmer om en tilværelse udenfor Kofoedsminde. Han har dog selv erkendt, at det nok ikke bliver foreløbig. Han har alene i løbet af det seneste halve år haft fem voldsepisoder.
Må stemme The Return her. Var den første jeg fikk, og den hadde en unik stemning. Ingen tvil om at Bathory har vært en stor inspirasjon for de fleste band innenfor nogenlunde samme stil. Gikk ganske lei det til slutt, uheldigvis.
慨世憂国
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Under the sign er vel den som har stått mest i spillern, men alle tre er knallsterke. Hele bandet i seg selv!
The Countess laughs and sips her wine.
-
- B
- Mood:
Under the Sign of the Black Mark.
Enter The Eternal Fire ligner veldig på Darkthrone's To Walk The Infernal Fields. Call from the Grave er bare best.
Men hvorfor bare disse tre ? Blood Fire Death er jo ett mesterverk selv.
Enter The Eternal Fire ligner veldig på Darkthrone's To Walk The Infernal Fields. Call from the Grave er bare best.
Men hvorfor bare disse tre ? Blood Fire Death er jo ett mesterverk selv.
Ett av "gammelbanda" jeg fortsatt gidder å høre på. UTSOTBM er helt klart best, men de to andre kommer høyere opp enn resten av vikingskvipet han har gitt ut, såklart. Kjenner jeg må sette meg mer inn i de to første.
-
- Poser
- Mood:
UtSotBM var den fyrste Bathory-plata eg kjøpte, og knuste det meste eg hadde høyrd av black metal til då. Det er lenge sidan, men den er nok framleis favoritt. Alle tre er klassikarar.
-
- Belieber
- Mood:
liker både "Bathory" og "The Return" j****g godt,men "UTSOTBM" stikker av med seieren her i gården, ondere skive skal du leite lenge etter!
Bathory-Enter The Eternal Fire
Bathory-Enter The Eternal Fire