Holy Terror
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Joakim wrote:Er det så at det er med en dvd på den utgivelsen? Verdt å se?
LeifK wrote:Tror aldri jeg har sjekka den faktisk. Skal gjøre det en dag og melde tilbake. Er vel sikkert ikke all verdens kvalitet...
Bedre sent enn aldri - Skippa kjapt gjennom i dag, og det virket som om kvaliteten var som forventet. Typisk åttitallsopptak fra siden av scena/blant publikum. Dårlig bilde og lyd varierende fra okei til elendig. Tror imidlertid det hadde vært "småkult" å fått med seg en konsert med bandet sånn cirka i 88.
f**n, T&S er jo knallbra, så må vel skaffe meg Mind Wars også etterhvert. Og ja, vokalen er avsindig bra.
Forholdsvis nytt intervju med Joe Mitchell:
http://lesliesmetal-page.blogspot.no/20 ... r-joe.html
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!
Herremelk wrote:No Resurrection og Christian Resistance er de to feteste avslutningslåtene på en skive ever. Sånn omtrent. Nesten.
Her er jeg bortimot enig. Jaggu heftig avslutning. Artige vokallinjer på hele skiva.
Vokalen minner meg litt om David Wayne.
Måtte bestille debuten nå, i en sånn dobbelsak sammen med Mind Wars. Remastra eller noe sånt.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Marken wrote:Fikk Mind Wars av Kringen i dag. Det var tøffe saker. j****g heftig vokal.
Og nå er Terror and Submission i heimen også. Blir rimelig satt ut her jeg ligger. Fy f**n så bra den også skulle være da. Blir mye Holy Terror de neste dagene. For et driv, og for en vokal!
Keith Deen ER noe av det heftigste jeg har hørt av vokalister. Har han gjort noe av interesse etter Holy Terror? Hvor ble det av han?
Takker for link, Kringen. Interessante intervjuer. Huffda, synd hvis det stemmer det dere skriver om Keith Deen.
Men dette bandet er jo helt vilt! Vokalen er mildt sagt fascinerende. Tidvis følger han ikke musikken i det hele tatt, og det blir både artig og j****g bra. Og dette har jeg først oppdaga nå?! Skandale, men bedre sent enn aldri. Summer of 2012 - da Marken oppdaga Holy Terror og Pariah.
Ellers er det helt latterlig hvor mye bedre Debt Of Pain-låta er enn Back To Reign med Agent Steel (bortimot samma låt). Og The Immortal Wasteland minner meg om Method To Your Madness med Metal Church, bare at førstnevnte er langt bedre, og det sier sitt.
Finnes det andre speed metal-band som kan minne om Holy Terror? Jeg har nemlig ikke hørt noe lignende, og jeg har da hørt noen band siden 85. Ikke kom med noe Agent Steel, for det blir bare flaut i forhold til dette fyrverkeriet her. Seriøst noe av det beste jeg har hørt.
Foreløpig klin umulig å peke ut en favoritt av de to skivene. Helt fantastiske begge to. Ikke ofte det kiler konstant i magan halvannen time i strekk, men det gjør det jaggu meg når disse to spilles. FY f**n!
PS! Har lært meg fet skrifttype i dag. FY f**n!
Både folk som generelt sett liker bra musikk og vissaværsha som anbefaler, dette må jeg sjekke ut.
: Nekromantheon Alcoholy Terror
What I am, what I want, I'm only after death