Dream Theater
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
liker i utgangspunktet ikke dream theater. det lille jeg har hørt er f**n meg tørrere enn gammel julkak. men det ble nå Images and words.
I'm going for pints.
Asarot wrote:liker i utgangspunktet ikke dream theater. det lille jeg har hørt er f**n meg tørrere enn gammel julkak. men det ble nå Images and words.
Graturelerer, en herlig f******a selvmotsigelse det der. Eller så har trøndere en fasinasjon for tørre, gamle julekaker. Personlig liker jeg best krem, noe Dream Theater i aller høyeste grad er!
Up the Irons!
-
- Belieber
- Mood:
torjo wrote:When Dream And Day Unite (hører du DB, debuten er konge)
HÆÆÆ? HVA SA DU? JEG HØRTE IKKE?
(Seriøst, IKKE f**n om debuten er bra!)
DummeBirger wrote:torjo wrote:When Dream And Day Unite (hører du DB, debuten er konge)
Du begynner å bli gammel, skjønner jeg.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Belieber
- Mood:
torjo wrote:DummeBirger wrote:torjo wrote:When Dream And Day Unite (hører du DB, debuten er konge)
Du begynner å bli gammel, skjønner jeg.
DET er da ikke noe nytt.
Gammel og klok. Lytt til erfarne rockere! (rockevettregel nr. 1)
Debuten er da fin den. Ikke no'n høydare, men absolutt brukbar.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Likte den første skiva. Resten fenger ikke meg. (Vennligst skyt vokalisten).
<b>Exeloume på Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash
DummeBirger wrote:torjo wrote:When Dream And Day Unite (hører du DB, debuten er konge)
Seriøst Dumming, og du kaller deg progfan? Da skulle vel litt progmetall passe også?
Debuten til DT er svak et par områder, vokalen til'n Charlie er ikke den beste, samt at produksjonen ikke er den kvasseste. Men hva GJØR vel det når du får kremlåter en masse? A Fortune in Lies, The Killing Hand, The Ones Who Helped to set the Sun og ikke minst verdens beste instrumentallåt, The Ytse Jam! Kremlåter!!!
Up the Irons!
-
- Spermatozoon
- Mood:
Liker egentlig bare debuten og Images and Words, synes Awake var en oppvisning i dyktige musikere uten evne til å skrive låter og Falling into infinity var fryktelig svake greier og etter det gadd jeg ikke høre mer.
Da er det på høy tid å la "Metropolis pt. 2: Scenes From A Memory" strømme gjennom øregangene.Veik wrote:Images and Words står høgast her i gården. (Men det må nevnast; eg har kun hørt I&W, Six degrees of inner turbulence og Train of thought. Liker alle tre platene ganske godt egentlig.)
Veik wrote:..nedlasting skal bli!Tigeren wrote:Da er det på høy tid å la "Metropolis pt. 2: Scenes From A Memory" strømme gjennom øregangene.
Det er et fantastisk album!
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
Veik wrote:..nedlasting skal bli!Tigeren wrote:Da er det på høy tid å la "Metropolis pt. 2: Scenes From A Memory" strømme gjennom øregangene.
Nei, kjøping skal bli.
Det er strengt tatt ikke mulig å like Dream Theater, og samtidig ikke elske Scenes From A Memory.
Veik wrote:Nedlasting først -> finne ut om eg liker det ->Udun wrote:Nei, kjøping skal bli.
-viss eg liker det veldig godt så havner plata på lista over cder eg skal kjøpe..
-viss eg bare syns det er ok så brenner eg kanskje sangene ut på ein cd..
-viss eg ikkje liker det i det heile tatt så sletter eg albummet frå harddisken
enkelt, greit og lønnsomt nok
Du kommer til å kjøpe det, tro meg. Ta ned Ayreon-Human Equation i samme slengen, eller bare kjøp den, ettersom den ruler.
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
Prøvelytting er lov syns jeg.. Kjøper aldri plater uhørt jeg i alle fall. Men det er nok ikke usannsynlig at det blir kjøp etterpåUdun wrote:Nei, kjøping skal bli.Veik wrote:..nedlasting skal bli!Tigeren wrote:Da er det på høy tid å la "Metropolis pt. 2: Scenes From A Memory" strømme gjennom øregangene.