Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Depressive Age

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste skive?

First Depression
2
33%
Lying In Wait
2
33%
Symbols For the Blue Times
0
No votes
Electric Scum
2
33%

Total votes: 6

Topic author
Marken
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Marken »

hateyou wrote:Har bare Symbols for the blue times i samlinga. Frista med en lytt igjen no. Ikke konge, men ganske bra er det.
Du MÅ sjekke Electric Scum. Den er way beyond konge.

PsychoDad
Belieber
Belieber
Mood:

Post by PsychoDad »

Marken wrote:
hateyou wrote:Har bare Symbols for the blue times i samlinga. Frista med en lytt igjen no. Ikke konge, men ganske bra er det.
Lurer på om ikkje Electric Scum er nesten like bra som Disillusion - Gloria, for å sammenligne med det albumet eg synes liknar mest.

Topic author
Marken
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Marken »

PsychoDad wrote:
Marken wrote:
Lurer på om ikkje Electric Scum er nesten like bra som Disillusion - Gloria, for å sammenligne med det albumet eg synes liknar mest.
8O

Nå har jeg kun hørt deler av den Disillusion-skiva, men det var jaggu way beyond ræffhøl.

PsychoDad
Belieber
Belieber
Mood:

Post by PsychoDad »

Marken wrote:
PsychoDad wrote:
Marken wrote:
8O

Nå har jeg kun hørt deler av den Disillusion-skiva, men det var jaggu way beyond ræffhøl.
Hehe, du er ikkje aleine om å meine det. Og eg kan vere einig i at det er ein del dårlig og direkte pinlig på albumet, men det som er bra er meget bra. Synes eg. Og eg likar ofte slike terningkast 4/5-album betre enn dei som er jevne, men uten dei heilt store høgdepunkta.

Locked Previous topicNext topic