Du MÅ sjekke Electric Scum. Den er way beyond konge.hateyou wrote:Har bare Symbols for the blue times i samlinga. Frista med en lytt igjen no. Ikke konge, men ganske bra er det.
Depressive Age
Lurer på om ikkje Electric Scum er nesten like bra som Disillusion - Gloria, for å sammenligne med det albumet eg synes liknar mest.Marken wrote:Du MÅ sjekke Electric Scum. Den er way beyond konge.hateyou wrote:Har bare Symbols for the blue times i samlinga. Frista med en lytt igjen no. Ikke konge, men ganske bra er det.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
PsychoDad wrote:Lurer på om ikkje Electric Scum er nesten like bra som Disillusion - Gloria, for å sammenligne med det albumet eg synes liknar mest.Marken wrote:Du MÅ sjekke Electric Scum. Den er way beyond konge.hateyou wrote:Har bare Symbols for the blue times i samlinga. Frista med en lytt igjen no. Ikke konge, men ganske bra er det.
Nå har jeg kun hørt deler av den Disillusion-skiva, men det var jaggu way beyond ræffhøl.
Hehe, du er ikkje aleine om å meine det. Og eg kan vere einig i at det er ein del dårlig og direkte pinlig på albumet, men det som er bra er meget bra. Synes eg. Og eg likar ofte slike terningkast 4/5-album betre enn dei som er jevne, men uten dei heilt store høgdepunkta.Marken wrote:PsychoDad wrote:Lurer på om ikkje Electric Scum er nesten like bra som Disillusion - Gloria, for å sammenligne med det albumet eg synes liknar mest.Marken wrote:Du MÅ sjekke Electric Scum. Den er way beyond konge.hateyou wrote:Har bare Symbols for the blue times i samlinga. Frista med en lytt igjen no. Ikke konge, men ganske bra er det.
Nå har jeg kun hørt deler av den Disillusion-skiva, men det var jaggu way beyond ræffhøl.