Vrenglyden på Evil Invaders med Razor er optimal. Cross me Fool:
Dritfet lyd
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Ikke verst, tror jeg ubevisst hadde lempet deg i min mentale liker-kjip-lyd-kategori, uten at jeg helt vet hvorfor.
What I am, what I want, I'm only after death
Alt av gitarlyd han her skrur: http://www.youtube.com/user/fearedse
Ganske utrolig at han får de fleste ampene han tester til å låte likt, men til gjengjeld er det j***a fet lyd han skrur frem.
Dirant wrote:Ikke verst, tror jeg ubevisst hadde lempet deg i min mentale liker-kjip-lyd-kategori, uten at jeg helt vet hvorfor.
Eg likar mykje musikk med veldig kjip lyd, så det kan kanskje vere ein grunn. Prøver så godt eg kan å ikkje fokusere for mykje på lyd, god eller dårlig, men heller musikken bak.
-
Topic author - Poser
- Mood:
For all del, liker mye musikk med direkte kjip lyd selv. Ellers synes jeg åttitallet stort sett var total krise på produksjonsfronten, men er svak for tørr og grovkorna thrash-gitar. Kill 'em all er helt suveren på gitarfronten.
Rawger wrote:Alt av gitarlyd han her skrur: http://www.youtube.com/user/fearedse
Ganske utrolig at han får de fleste ampene han tester til å låte likt, men til gjengjeld er det j***a fet lyd han skrur frem.
Merkelig, men når eg høyrer sånn gitarlyd veit eg at eg i 95% av tilfella ikkje kjem til å like musikken. I mine øyre blir det derfor kjip lyd.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Det er jo veldig vanskelig å være objektiv på den måten hvis gitarlyden blir demonstrert med musikk man ikke takler. Det er ikke lett å se gjennom det. Kanskje jeg hadde likt lyden hvis han hadde spilt noen kule death metal-riff?
-
- Belieber
- Mood:
- Been thanked: 0
Okultista wrote:Syns alt igrunn er j****g optimalt, men basstrommelyden er gudommelig.
Tidlig Samael er helt über.
Høyner med lyden på De Mysteriis....
Både tromme- og gitarlyden er perfekt:
-
- Belieber
- Mood:
Skarptrommelyden på den første WASP skiva har alltid vært en favoritt her.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Lite som ikke er sjeft med Morbid Tales.
I en annen gate, men jeg blir ør og mild av trommelyden her:
Perfekt.
-
- Rocker
- Mood:
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Rintrah wrote:Eg har stor sans for den kalde, skjærande gitarlyden på WW-plata til norske Gehenna. Kler plata godt.
Pallbearer:
Werewolf:
Mener å huske det er en Peavey-amp doblet med en metal zone rett inn i mikseren.