Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Voldtektsbølgen i Norge

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Affen
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Affen »

EDA!?! wrote:
Affen wrote:

Kan noen gi meg et godt argument for hvorfor vi IKKE skal ha lukkede asylmottak?

Umiddelbart synes jeg det er merkelig å lukke inne folk som ikke har gjort noe galt.

Det er ikke noe argument. De kommer hit og ber om å få bo her. Da er det bare rett og rimelig at de er i et lukka mottak mens vi sjekker bakgrunnen og behandler søknaden. Selv om sikkert flertallet ikke har gjort noe galt, blir det for naivt å tro at det ikke er kriminelle utskudd blant dem, som kommer til å begå kriminelle handlinger. Fram til asylsøknaden er behandla, har de ingenting å gjøre ute på gata, det burde være en selvfølge, og jeg fatter ikke at så mange ikke skjønner det.

Image

Kjellvete
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Kjellvete »

kattpiss wrote:
stramvaier wrote:

Leste nettopp om en som skjedde på dørterskelen til Stortinget....MENS FOLK STÅR OG FILMER MED MOBILENE SINE
Skal nesten ikke tro det er sant :disgusted:

Enn hvor j****g realiteten i den saken er så kan jeg fort forstå hvorfor det skjedde som det skjedde. Dama var døddrukken (såvidt bevisst mener jeg å ha lest), så jeg tipper det var lite motstand/hyling fra henne. For folk som gikk forbi så det nok bare ut som et tilfeldig par som pulte på vei hjem, det er jo ikke akkurat sjeldent man ser sånt.

Var vel dagbladet som refererte til overvåkingsvideoen som viste samme dame i frivillig pulings på samme sted tidligere på kvelden.
Kanskje noe av forklaringen på at ingen grep inn

Knugende knyttnever av negativ energi

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

Jeg vil på ingen måte "unnskylde" sexovergriperne men man bør få lov til å snakke om hvor lurt det er å drikke seg så dritings på lørdagskvelden at man knapt klarer å holde seg bevisst. Vet ikke, jeg. Det kan umulig være særlig bra for vedkommende å havne i en sånn situasjon, enten man får k*k i ræven eller ei.

På samme måte har jeg store vansker med å synes synd på trønderne som får bilen sin stjålet mens de lar den stå alene på tomgang mens de "handler kjapt" i butikken. Eller de som får innbrudd i bilen mens de er på "stranden" mens de lar mobiltelefon og lommebok ligge godt synlig på dashboardet.
Kriminalitet finnes overalt. I en perfekt verden hadde vi klart å stoppe den helt. I vår verden er det lov å tenke litt og ta et par forhåndsregler. Det kommer garantert ikke til å være mindre kriminalitet i Norge i årene fremover.

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Affen wrote:

De kommer hit og ber om å få bo her. Da er det bare rett og rimelig at de er i et lukka mottak mens vi sjekker bakgrunnen og behandler søknaden.

Hvorfor det? Turister slippes jo inn uten noen som helst form for kontroll.

Ellers har vel franskmannen mer enn ett bra poeng.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

Runar
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Runar »

Tenebres wrote:

Jeg vil på ingen måte "unnskylde" sexovergriperne men man bør få lov til å snakke om hvor lurt det er å drikke seg så dritings på lørdagskvelden at man knapt klarer å holde seg bevisst. Vet ikke, jeg. Det kan umulig være særlig bra for vedkommende å havne i en sånn situasjon, enten man får k*k i ræven eller ei.

På samme måte har jeg store vansker med å synes synd på trønderne som får bilen sin stjålet mens de lar den stå alene på tomgang mens de "handler kjapt" i butikken. Eller de som får innbrudd i bilen mens de er på "stranden" mens de lar mobiltelefon og lommebok ligge godt synlig på dashboardet.
Kriminalitet finnes overalt. I en perfekt verden hadde vi klart å stoppe den helt. I vår verden er det lov å tenke litt og ta et par forhåndsregler. Det kommer garantert ikke til å være mindre kriminalitet i Norge i årene fremover.

Man skal selvfølge få lov til å drikke seg så dritings man bare vil uten å måtte bli voldtatt.
Sykt nok er smårasistiske Affen mer noble enn mange av dere med skylapper foran øynene. Å legge skylda på ofrene er det laveste av det lave.

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Det er ingen som har lagt skylden på ofrene her.

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

Runar wrote:
Tenebres wrote:

Man skal selvfølge få lov til å drikke seg så dritings man bare vil uten å måtte bli voldtatt.
Sykt nok er smårasistiske Affen mer noble enn mange av dere med skylapper foran øynene. Å legge skylda på ofrene er det laveste av det lave.

I Disneyland kunne man gjøre hva f**n som helst uten å være redd for konsekvenser men slik er ikke virkeligheten. Som sagt legger jeg ikke skylden på ofrene. Jeg sier bare at det er mange ofre som gjør det alt for enkelt for kriminelle å være ofre. Det gjelder -SELVSAGT- ikke alle voldtektsofre, langt ifra.

Mitt poeng er at det finnes kriminalitet i større omfang enn før i Norge, måtte det være asylsøkere fra Midtøsten, organiserte band fra Romania, eller gjenger med tvilsomme bergensere. Man kan stramme opp loven og jeg er definitivt FOR at utlendinger som voldtar/dreper sendes ut av landet sporenstreks. Men samtidig mener jeg bestemt at Ola Nordmann er nødt til å tilpasse seg til situasjonen og være klar over farene. Rett og slett fordi vi har lite annet valg.

Runar
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Runar »

Tomas wrote:

Jo, det Tenebres skriver om at det er så lurt å gjøre ditten og datten og da nesten må forvente å bli voldtatt er å gi ofrene skyldfølelse.

Man bør strengt tatt få lov til å gå naken uten måtte oppleve å bli antastet.

Og når det kommer til det rasistiske her, så er jeg absolutt ikke på nett med Affens altfor ekstreme syn på saken. Men det er kanskje viktigere enn noen gang å kalle en spade for en spade. Å gå oppover Trondheimsveien er det ikke langt unna at slengbemerkningene skal komme. Integreringspolitikken har feilet så til de grader og vi har fått inn en kultur som ikke respekterer vestlige kvinner som det er på høy tid vi tar et oppgjør med. Men reddselen for å bli stemplet som rasist, eller enda verre å innse at man har tatt feil om våre nye landsmenn, er for stor til at man tør gjøre noe. I tillegg er de på høyrefløy såpass idioter at man ikke vil bli satt i samme bås som de at man velger å holde kjeft.

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Så det du sier er at vi må forholde oss til hvordan verden er og ikke hvordan vi ønsker at den skal være? Hmm, revolusjonerende tanke. Men det er jo typisk dere franskmenn å være litt revolusjonære.

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Runar wrote:
Tomas wrote:

Jo, det Tenebres skriver om at det er så lurt å gjøre ditten og datten og da nesten må forvente å bli voldtatt er å gi ofrene skyldfølelse.

Begynn å grin!
Du må endelig hoppe foran en lastebil i full fart ved et overgangsfelt. Du har retten på din side og det er sjåførens feil om du skades. Men det hjelper ikke stort når du ligger der med brukne bein.

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Runar wrote:

Men reddselen for å bli stemplet som rasist, eller enda verre å innse at man har tatt feil om våre nye landsmenn, er for stor til at man tør gjøre noe. I tillegg er de på høyrefløy såpass idioter at man ikke vil bli satt i samme bås som de at man velger å holde kjeft.

I Stavanger er de nesten kvitt overfallsvoldtekter, og det uten å stenge asylmottakene. Utrolig, men sant.

Runar
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Runar »

Tenebres wrote:
Runar wrote:
Tenebres wrote:

I Disneyland kunne man gjøre hva f**n som helst uten å være redd for konsekvenser men slik er ikke virkeligheten. Som sagt legger jeg ikke skylden på ofrene. Jeg sier bare at det er mange ofre som gjør det alt for enkelt for kriminelle å være ofre. Det gjelder -SELVSAGT- ikke alle voldtektsofre, langt ifra.

Mitt poeng er at det finnes kriminalitet i større omfang enn før i Norge, måtte det være asylsøkere fra Midtøsten, organiserte band fra Romania, eller gjenger med tvilsomme bergensere. Man kan stramme opp loven og jeg er definitivt FOR at utlendinger som voldtar/dreper sendes ut av landet sporenstreks. Men samtidig mener jeg bestemt at Ola Nordmann er nødt til å tilpasse seg til situasjonen og være klar over farene. Rett og slett fordi vi har lite annet valg.

Jeg er ikke enig. Vi bør ikke ta på oss burka i frykt for å bli voldtatt. Vi bør heller ta problemet ved kjernen.
Det er faktisk ikke slik at om en dame klær seg sexy så blir man så kåt at man bare k****e hun under tvang. Det er aldeles ikke noe problem å holde fingrene av fatet samme hvor sexy en dame måtte være. Her er det holdningene det er noe galt med og voldtekter vil nok skje i mer eller mindre samme grad samme hvordan damene klær seg.

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

De fleste som har blitt utsatt for overfallsvodltekt har vært godt påkledd. Den første voldtektsbølgen var til og med om vinteren.

Runar
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Runar »

Tomas wrote:
Runar wrote:
Tomas wrote:

Begynn å grin!
Du må endelig hoppe foran en lastebil i full fart ved et overgangsfelt. Du har retten på din side og det er sjåførens feil om du skades. Men det hjelper ikke stort når du ligger der med brukne bein.

Begynn å grin selv. Du må endelig bli gjengvoldtatt av en gjeng sadohomser fordi du har langt hår. Men det er ikke din feil av den grunnen og det skal absolutt ikke være slik.

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Jeg burde visst at en lignelse ble for avansert for deg. Beklager så mye.

Tenebres
Poser
Poser
Mood:

Post by Tenebres »

Runar wrote:
Tomas wrote:

Vel ja, jeg gir noen ofre skylden for at de bidrar til høye voldtekstall. Det betyr IKKE at de er skyldig i voldtekten. Skjønner du forskjellen?
På samme måte gir jeg en del av skylden på høye dødstall på veiene til de som blånekter å bruke beltet selv om det ikke er de som kjører bilen.

Det betyr absolutt ikke at jeg vasker overgriperne for sin del av skylden. Tvert imot. Men verden er faktisk ikke svart/hvit.

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

Ingen sier det skal være slik. Men jeg vil allikevel oppfordre de jeg kjenner til å prøve å unngå farlige situasjoner når realiteten faktisk er som den er. Det er ikke dermed sagt at det er ønskelig eller ideelt. Men de fleste jeg kjenner viker på noen overfladiske rettighetskrav for å slippe å bli voldtatt.

Og voldtektsmenn skal selvsagt straffes, kun overgått av straffen for mord.

Kjellvete
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Kjellvete »

Man er også i sin fulle rett til å gå dritings over Besseggen

Knugende knyttnever av negativ energi

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Kjellvete wrote:

Man er også i sin fulle rett til å gå dritings over Besseggen

Uten å bli voldtatt!

Runar
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Runar »

Tomas wrote:

Jeg burde visst at en lignelse ble for avansert for deg. Beklager så mye.

Du er ikke så smart selv tiltross for at du liker å tro det. Så gjerne hopp ned fra din høye hest.

Locked Previous topicNext topic