Bestilt, og vel så det. Gler mæ.
Watain movie; Opus Diaboli!
-
TOPIC_AUTHOR - Belieber
- Favourite genre: It's complicated
I forhold til at det er dvd, 2cd og DLP + litt ekstra papir syns jeg det var en overkommelig pris også. 400NOK inkl. frakt er ikke ille. Håper bare den glir gjennom tollvesenet.
-
- Rocker
MARDVK wrote:Husk å be dem skrive lav verdi, ellers tar tolla 9897kr i fortolling.
Skal huske det til neste gang. Fikk tollgebyr sist jeg bestilte ei skjorte og to patcher fra dem. LOL.
-
- Poser
Synes jeg har hørt at alle pakker blir sjekka av tollen fra å med nyttår, men det stemmer muligens ikke. Skulle bli mye strengere.
-
TOPIC_AUTHOR - Belieber
- Favourite genre: It's complicated
MARDVK wrote:Er vel 400 + frakt, vel? Tror jeg betalte litt frakt.
Husk å be dem skrive lav verdi, ellers tar tolla 9897kr i fortolling.
Du glemmer at den svenske krona er verdt mindre enn den norske. Jeg ble trukket 392kr fra konto eller noe slikt, 1 SEK = ca. 0,85 nok, noe som gjør 500SEK til 425NOK.
-
- Rocker
carburetor wrote:Synes jeg har hørt at alle pakker blir sjekka av tollen fra å med nyttår, men det stemmer muligens ikke. Skulle bli mye strengere.
Da har de en h*****e jobb å gjøre i så fall.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Poser
TheUnborn wrote:carburetor wrote:Synes jeg har hørt at alle pakker blir sjekka av tollen fra å med nyttår, men det stemmer muligens ikke. Skulle bli mye strengere.
Da har de en h*****e jobb å gjøre i så fall.
Nesten så jeg håper det er sant. Blir det for mye for de, så har man noe å slå i bordet med ang tollsatsen.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
Warchief_Thor wrote:MARDVK wrote:Er vel 400 + frakt, vel? Tror jeg betalte litt frakt.
Husk å be dem skrive lav verdi, ellers tar tolla 9897kr i fortolling.Du glemmer at den svenske krona er verdt mindre enn den norske. Jeg ble trukket 392kr fra konto eller noe slikt, 1 SEK = ca. 0,85 nok, noe som gjør 500SEK til 425NOK.
399,- ink frakt.
-
- Rocker
Medicinmannen wrote:MARDVK wrote:Husk å be dem skrive lav verdi, ellers tar tolla 9897kr i fortolling.
Skal huske det til neste gang. Fikk tollgebyr sist jeg bestilte ei skjorte og to patcher fra dem. LOL.
Bare å sende dem en mail for sikker hets skyld..
"Sure thing Steve
Those greedy basters at the customs shall not get a penny!"

-
- Rocker
tomarnold wrote:Tar ikke sjansen på å handle noe sånt etter The Misanthrope.
Hehe, tviler sterkt på at denne blir like sær som The Misanthrope, men jeg forstår din grunn til bekymring.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Poser
Tror og håper Watain får til dette. Gjennomført band.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Rocker
Litt lættis bænd også...
Likte ikke Watain live i London, litt for mye circus og mas...
Dog hinsides fett på skuret og maiden!