Somewhere In time eller The Number of the beast. Alt opp tom 7th son + Brave new world er gull.
Iron Maiden
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Herlighet, å skulle velge bare 1 her er jo nesten umulig.
Det sto mellom SiT eller SSOASS, og ble sistnevnte... men nå er jeg usikker på om jeg angrer.
Delt førsteplass?
Ellers er Brave New World tett i hælene!
Småvanskelig, men jeg føler vel at "Somewhere In Time" fortsatt gjør det best.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
Det ble Killers uten omtenkningstid. Hadde jeg tenkt meg om (og sett på hvordan stillingen var) hadde jeg kanskje stemt på The Number of the Beast. Ellers rangerer ikke materialet fra Powerslave og utover veldig høyt.
Seventh Son... above and beyond. Men mest sannsynligvis pga av nostalgiske grunner da den er en av de første metalskivene jeg noensinne fikk meg. Dette er et band med usannsynlige mengder bra materiale på samvittigheten.
-
- Rocker
- Favourite genre: Heavy Metal
- Mood:
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
En ganske annerledes cover av Run to the Hills. Langt bedre gjennomført enn den pinlige og triste coveren et par poster over her.
http://www.blabbermouth.net/news/iron-m ... it-before/
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Himmel og hav det klippet med Di'Anno og Blaze. Noe så nitrist. Og hvorfor i alle dager sitter han bare der?
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Udunpute wrote:Himmel og hav det klippet med Di'Anno og Blaze. Noe så nitrist. Og hvorfor i alle dager sitter han bare der?
Han er vel ikke akkurat frisk i muskulaturen. Bruker stokk til vanlig og greier.
Edit: Men her burde han ikke bare sittet. Han burde lagt seg ned og blitt bært ut med beina først. Fytte katta så j****g.