Negroloid wrote:kunne jo kalt tråden konsertliste for oslo.. føles ikke som en optimal liste over gigs..
Hjelper å lese trådtittel en gang i blandt
It is currently 05 May 2025, 15:54
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Frail_Grounds »
Noen som vet om det er Night eller Dead Soul som er første band ut imorgen, før Ghost?
Post by carburetor »
Frail_Grounds wrote:Noen som vet om det er Night eller Dead Soul som er første band ut imorgen, før Ghost?
Antar det er Night, uten å sitte med noen fasit på det.
Post by Frail_Grounds »
Får satse på at Night spiller først, så man kan vorse litt lenger
Dead Soul blir interessant å se, om ikke den type musikk jeg hører mest på så tror jeg de passer veldig bra inn stemningsmessig før ghost.
Post by Frail_Grounds »
TheUnborn wrote:Frail_Grounds wrote:Får satse på at Night spiller først, så man kan vorse litt lenger
Dead Soul blir interessant å se, om ikke den type musikk jeg hører mest på så tror jeg de passer veldig bra inn stemningsmessig før ghost.
Hva er det for musikk?
Helt ærlig er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere det? Gir meg litt rob zombie assosiasjoner, og ganske suggerende.
Om du har Spotify:
Post by Leper Lord »
Kjipt, var veldig bra sist. Irriterer meg litt over at Blå ofte starter konsertene sine tidlig, virker som de skal klemme inn uinteressant rølp etterpå. Forest Swords startet halv ti på fredag, stressende å komme seg bort såpass tidlig.
De veier opp med gode konserter heldigvis. Psychic TV, Michael Gira, Tim Hecker, Goblin + Virus, Blood Ceremony fremover. Nesten for mye...