Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

BRUTAL AGGRESSIV PSYKOSE-trÄden.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Presticide
Belieber
Belieber
Posts: 43
Joined: 27 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BRUTAL AGGRESSIV PSYKOSE-trÄden.

Post by Presticide »

RAINBOWCHILD_OF_CUM wrote:

NÄr nye avanserte roboter kommer pÄ banen blir de alltid programmert til Ä kunne demonstrere en Ändsvak dans. Det er det verste jeg vet. Man blir jo ogsÄ desto mer irritert av Ä tenke pÄ den dritten som sitter og ler seg ihjel av den j***a robotdansen

FÄr lignende reaksjon hver gang jeg er innom TV2 Zebra, og ser de j***a dÞlle gjenstandene som liksom lever et sprÞtt og hemmelig liv nÄr mennesker ikke ser pÄ.

Image

User avatar

War Pig
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 16 Jul 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Age: 43

Post by War Pig »

Folk som "kondulerer". Skriv nÄ for h*****e riktig nÄr du skal Þse din overfladiske medfÞlelse utover facebook.


User avatar

Ulvir
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ulvir »

BornTooLate wrote:

j***a FIYYYTTTE T-TAST HVORFOR I h*****e HENGER DU DEG SÅ j****g OPP f**n f**n JEG KAN JO f**n IKKE SKRIVE EN DRI PÅ DENNE MASKINA HER HELT BINGO OM DE KOMMER EN T ELLER IKKE HVER GANG JEG RYKKER FAEEEN!

Ikke et problem med mekanisk tastatur. 8)

Folk i trange butikker er en kilde til daglig irritasjon. Still deg for h*****e i en enkelt kÞ framfor Ä loffe i midten i hÄp om Ä kunne hoppe over i en som kanskje beveger seg et sekund kjappere!

( ͥ° ͜ʖ ͥ°)

User avatar

Helgrith
Belieber
Belieber
Posts: 31
Joined: 15 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Helgrith »

...

Image
10:24

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Evolusjon? HĂžres mer ut som devolusjon, spĂžr du meg! :twisted: :evil:


User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

NÄr du har pÄ deg en hals, eller en BUFF, eller hva det nÄ heter, og den blir sÄ stor i endene at den detter for langt ned pÄ halsen til Ä varme noe som helst. Hater intenst at ikke halsen min er dekket, nÄr det er meningen at den skal vÊre dekket.

NÄr jeg skal tÞmme plastavfallet, og halvparten av innholdet spretter ut pÄ gulvet selv om det strengt tatt ikke er sÄ mye oppi der.


User avatar

Voidhanger
Poser
Poser
Posts: 273
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Voidhanger »

Litt barnsleg syt frÄ meg:

Eg er ein lite spontan person, og likar Ä vite om ting i god tid. Har gleda meg til sÞndag etter ei elles fullstappa veke/helg. Ølbrygging, hopprenn, fotballkamp og tid for seg sjÞlv. Endeleg. Vaknar til beskjed om at me fÄr besÞk av vennepar med ungar. EtterpÄ er det rett i middagsbesÞk, og der blir me vel heile kvelden. BAP.


User avatar

Terror_mit_uns
Poser
Poser
Posts: 418
Joined: 22 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:
Afghanistan

Post by Terror_mit_uns »

Fy fader! Det er ikke lov!

Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Utrolig frekt Ä ta med unger pÄ noe slikt.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Tenkte egentlig jeg skulle poste dette i kjipe greier-trÄden, men sÄ kom jeg pÄ at denne trÄden eksisterte.

FÄr lyst til Ä vri rundt nakken pÄ unger og dyr hver gang DENNE blir spilt pÄ radioen eller andre steder hvor jeg blir utsatt for den type p**s. Smak og behag meg i rÊvva, dette er sÄ forpult dÄrlig at ord blir fattige.

Purity comes when death is all.

User avatar

ghazten
Poser
Poser
Posts: 285
Joined: 29 Jan 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ghazten »

SĂžsken som krangler over DEN MINSTE ting, og vekker lillebroren med den j***a jappinga si'

B A P

EKO EKO AZARAK

User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

BAPer av at Logout-knappen er rett over Board index her pÄ forumet. Trykker feil hele tida og mÄ logge meg inn pÄ nytt.


User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Pandora wrote:

BAPer av at Logout-knappen er rett over Board index her pÄ forumet. Trykker feil hele tida og mÄ logge meg inn pÄ nytt.

Æh? Hos meg er board index pĂ„ venstre side og logout pĂ„ hĂžyre.

On-topic: Fortsatt like aktuelt for meg Ä fÄ barn. Med mindre jeg Þnsker Ä bli fengslet for barnedrap, noe som frister lite.


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Pandora wrote:

BAPer av at Logout-knappen er rett over Board index her pÄ forumet. Trykker feil hele tida og mÄ logge meg inn pÄ nytt.

Har adblocket:
Bildet Ăžverst
Logout-knappen
Forum-rules-feltet
Back to scream webzine.

Er kjempefornÞyd. Forumet begynner sÄ hÞyt oppe som det kan, og jeg slipper Ä klikke meg inn pÄ andre steder.

Edit:
Image


User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

Hvilken innstilling gir blÄtt forum, BlÄgrot?


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Subsilver2-skin.


User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Scythe »

Folk som lar bikkjene gÄ i skisporet sÄ du mÄ hoppe i grÞfta for Ä unngÄ Ä lage hundelik.

Barn som tror de er verdensmestre pÄ ski/sykkel, men som i realiteten bare er trafikkfarlige.

SaktegÄere som vingler fram og tilbake sÄ man f**n aldri kommer forbi.

Folk med barnevogn som absolutt skal gÄ ved siden av hverandre.

NÄr det er kÞ i kassa og en ny kasse Äpnes: De individene som indignert mÄ lage drama ut av at noen andre legger varene sine pÄ bÄndet fÞr dem. j***a smÄlige sytere! j***a "rettighetene mine"!

Folk med diger sekk som rygger og bruker sekken som snÞskuffe pÄ full bane/buss.

Folk som nekter Ä flytte seg nÄr du skal sette deg pÄ setet innenfor. Fant helt spontant ut at kombinasjonen bomberjakke, mÄlbevisst bevegelse og et hardt "MOVE!" fÄr fart pÄ sakene. Man kan til og med bli pÄspandert "unnskyld".

Folk som tror de hĂžrer pĂ„ noe JÆVELA fet musikk pĂ„ offentlig transport, og sĂ„ hĂžrer de pĂ„ drit. PĂ„ volum Spreng.

Folk som gir penger eller mat til tiggere og stÄr og ser seg omkring for Ä se om vi andre fÄr det med oss. "Se sÄ human og nestekjÊrlig jeg er. SÄ du hva jeg gjorde? Jeg er et MEDMENNESKE".

Og spesielt aktuelt i disse tider: Gribber i klesbutikker, og sÊrlig pÄ januarsalg. Verste type: Negergribbene som tar med seg barnevogn og unger. De kakler rett inn i Þret ditt for Ä nÄ en person pÄ andre siden (nei, hodet mitt er faktisk ikke en forsterker, OG vi hÞrer deg alle sammen utmerket sÄ demp stemmen!). De kjÞrer pÄ deg. PÄ dÞd og liv skal de favne om ALLE salgsstativene samtidig, rive til seg det de finner, gjerne i alle stÞrrelser. Deretter skal de forsvinne en halvtime i prÞverommet. De lar minst halvparten av klÊrne henge igjen der inne, dessuten lar de fritt barna "gÄ feil" i alle andre prÞverom imens. Har lÊrt, gÄr ikke pÄ januarsalg til "vanlige" tider.

BAP BAP BAP

Takk for meg.

Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Tenebres »

I dag tok jeg BBB og fikk en p**k ved siden av meg. FÞrst satt jeg ved siden av et menneske som gikk av, sÄ flyttet jeg meg innerst slik at et annet menneske kunne sette seg. I stede kom en p**k lÞpende (selv om det var masse folk rundt) og dyttet folk bare for Ä fÄ sitteplassen FØRST.

SÄ var pikken veldig urolig og sÄ rundt seg/snudde seg hele tiden med brÄe bevegelser. SÄ pÄ meg flere ganger med insisterende blikk. Glodde som en ape pÄ min mobils skjerm helt til jeg skjulte det med min andre hÄnd. Dessverre skulle pikken av pÄ helt siste stopp, akkurat som meg.
Da var han raskest av alle med Ä stÄ opp og klemme seg foran dÞren fÞr vi ankom. Og der stod pikken bare, selv da BBB'en hadde stoppet. Der stod pikken i full ereksjon foran dÞren og ventet pÄ at den skulle Äpne seg helt automatisk for ham, mens vi var ti stykker som stod bak og sÄ pÄ hverandre med hevde Þyenbryn. Etter opp til flere uendelige sekunder dyttet jeg pikken til siden og trykket pÄ knappen, til alles glede og lettelse.


User avatar

Presticide
Belieber
Belieber
Posts: 43
Joined: 27 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Presticide »

Sist jeg tok BBB kom det en eller annen indo-degos skulle presse seg INN da alle var pÄ vei UT pÄ endestasjonen.

Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Tenebres wrote:

I dag tok jeg BBB og fikk en p**k ved siden av meg. FÞrst satt jeg ved siden av et menneske som gikk av, sÄ flyttet jeg meg innerst slik at et annet menneske kunne sette seg. I stede kom en p**k lÞpende (selv om det var masse folk rundt) og dyttet folk bare for Ä fÄ sitteplassen FØRST.

SÄ var pikken veldig urolig og sÄ rundt seg/snudde seg hele tiden med brÄe bevegelser. SÄ pÄ meg flere ganger med insisterende blikk. Glodde som en ape pÄ min mobils skjerm helt til jeg skjulte det med min andre hÄnd. Dessverre skulle pikken av pÄ helt siste stopp, akkurat som meg.
Da var han raskest av alle med Ä stÄ opp og klemme seg foran dÞren fÞr vi ankom. Og der stod pikken bare, selv da BBB'en hadde stoppet. Der stod pikken i full ereksjon foran dÞren og ventet pÄ at den skulle Äpne seg helt automatisk for ham, mens vi var ti stykker som stod bak og sÄ pÄ hverandre med hevde Þyenbryn. Etter opp til flere uendelige sekunder dyttet jeg pikken til siden og trykket pÄ knappen, til alles glede og lettelse.

Skinna kis? Sett ham et par ganger. Speeder.


Locked Previous topicNext topic