[BBvideo 560,340][/BBvideo]
God pop-musikk
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
DarthVidar wrote:zsan9 wrote:Dette derimot er en av verdens beste pop-låter (og videoer).:
Helt, HELT grønnjævlig. Da, som nå. Pop for P4/Radio Norge-husfruene.
Haha, din j***a klovn.
-
- Poser
- Mood:
Den er a-lista der, og den suger
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
MARDVK wrote:Ikke akkurat pop-musikk, men jeg vet dere liker det:
Kult! Fikk lyst til at det var 1992 og jeg og bestekompisen sitter og spiller romskipspill på Amiga 500.
-
- Poser
- Mood:
MARDVK wrote:MARDVK wrote:Ikke akkurat pop-musikk, men jeg vet dere liker det:
Hvis noen vil ha vinyl av denne så er det bare å rope ut asap.
Har'n ikke CD? Sjekket internett og bandcampsida, fant bare sånn kjøp-download greie.
-
- Poser
- Mood:
MARDVK wrote:MARDVK wrote:Ikke akkurat pop-musikk, men jeg vet dere liker det:
Uh, har du tatt inn? Ble ikke alle versjonene av denne utsolgt dritfort? Er j****g keen på både svart og splatter, men de ble jo utsolgt med en gang, jo. Kjipt.
sumostig wrote:MARDVK wrote:MARDVK wrote:Ikke akkurat pop-musikk, men jeg vet dere liker det:
Uh, har du tatt inn? Ble ikke alle versjonene av denne utsolgt dritfort? Er j****g keen på både svart og splatter, men de ble jo utsolgt med en gang, jo. Kjipt.
Edit: Har fått tak i splattervinylen, men er fremdeles keen på den svarte om du har tatt den inn.
-
- Belieber
- Mood:
Har akkurat oppdaget The War On Drugs med albumet Lost in The Dream.
Ut ifra navnet var jeg litt skeptisk ettersom jeg trodde det skulle være nok et kjedelig hipsterband, men denne platen har mye gull. Hører inspirasjon fra både The Waterboys og Dylan. Liker det!
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
knife. And that's really bad". Joey DeMaio, Manowar.
sumostig wrote:sumostig wrote:MARDVK wrote:MARDVK wrote:Ikke akkurat pop-musikk, men jeg vet dere liker det:
Edit: Har fått tak i splattervinylen, men er fremdeles keen på den svarte om du har tatt den inn.
Jeg fikk plukke så mange jeg ville av begge versjoner før de ble lagt ut for salg. Dessverre var det ingen som meldte sin interesse bortsett fra 1(!) så jeg tok inn kun til meg og venner. Har ingen ekstra.