Fjelltur 2018
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Det er ikke så barskt som man prøver å gjøre uttrykk for her... Ikke et større problem å gå hele (hoved)turen på én dag, men for gudogenhvermann er den definitivt innafor på to. Dvs. det opplegget her ser ut som det innebærer at man tar seg svært god tid.Dundrix wrote:Synd det skal være så j***a barskt, ellers hadde jeg vært hypp på å bli med.
Melder meg ikke helt av muligheten for å være med helt ennå.
Jeg skal i utdrikningslag den helga, men skal vurdere å slenge meg på de første dagene om været er bra. Ser ut som en bra rute ihvertfall. Har vært på Rasletinden før, men ikke lenger innover.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Been thanked: 0
Konge og atter en konge!!
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".

-
Topic author - Rocker
- Mood:
Selvsagt tar vi hovedturen (den lange) på en godvær´s dag.. Er nok lettere å gå den turen på ski, enn til fots.. Så bruker nok en dag på den ruten.Skofnung wrote:Det er ikke så barskt som man prøver å gjøre uttrykk for her... Ikke et større problem å gå hele (hoved)turen på én dag, men for gudogenhvermann er den definitivt innafor på to. Dvs. det opplegget her ser ut som det innebærer at man tar seg svært god tid.Dundrix wrote:Synd det skal være så j***a barskt, ellers hadde jeg vært hypp på å bli med.
Melder meg ikke helt av muligheten for å være med helt ennå.
De resterende dagene går med til å bestige andre 2000 meters topper i nær området, fiske, chille, gledeshate og kanskje dunke for tungt på DNT sine hytte dører...

"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".

-
Topic author - Rocker
- Mood:
Kommer til å ta bilen oppover fra Oslo.
Mr. Jüdeatan kjører. Plass til en til i bilen! Må ikke komme på i Oslo, kan hentes på veien evt...
EDIT: pr. nå skal det være godt vær onsdag. Følger med på værhat kontinuerlig.
EDIT: Vi stikker i morgen tidlig. Ikke for sent å kaste seg med!
Mr. Jüdeatan kjører. Plass til en til i bilen! Må ikke komme på i Oslo, kan hentes på veien evt...
EDIT: pr. nå skal det være godt vær onsdag. Følger med på værhat kontinuerlig.
EDIT: Vi stikker i morgen tidlig. Ikke for sent å kaste seg med!

Spådd snø i fjellet de nærmeste dagene, men ser fortsatt bra ut på Valdresflya fra onsdag. Uansett så får jeg ikke blitt med, men ønsker dere en god tur. Forventer turrapport i tråden, så husk å ta en del bilder!
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
-
Topic author - Rocker
- Mood:
soon..!!

-
- Rocker
- Mood:
I morgen bærer det inn i fjellheimen fra et nedbrent vandrerhjem....Steves sorgtunge ferd over toppene! Johnnys øyne speiler Steves fallende kropp!
Min signatur er elendig.
-
Topic author - Rocker
- Mood:

-
- Rocker
- Mood:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Ehh.ja... da slipper vi å ødelegge kartet..
Vi går vårt dødningtog til dødens land med de endeløse vidder
Når Johnny Tombthrasher dingler og hans ånd er død
Når månen skinner blek og ensom, skal lyden av en dødsmarsj bestige
nordens mektige fjell...
Blir et ensomt korstog kun bestående av undertegnende..
Vi går vårt dødningtog til dødens land med de endeløse vidder
Når Johnny Tombthrasher dingler og hans ånd er død
Når månen skinner blek og ensom, skal lyden av en dødsmarsj bestige
nordens mektige fjell...
Blir et ensomt korstog kun bestående av undertegnende..

-
- Rocker
- Mood:
Kan du se den? KAN DU SE DEN? KAN DU SE DEN SPISSE TOPP? DIT SKAL(L) JEG OPP! HØY!
Min signatur er elendig.