Celtic Frost - uttale?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Rocker
- Mood:
Men jeg er bare mer sta enn noensinne nÄ.Thefaithlesspriest wrote:Affen stakk hodet i sanden, han ogsÄ, da jeg sendte ham sitatet...
EngelsksprÄkelige vs. sveitsere. sier seg selv hvem som kan engelsk best.
-
- Poser
- Mood:
Runar wrote:Men jeg er bare mer sta enn noensinne nÄ.Thefaithlesspriest wrote:Affen stakk hodet i sanden, han ogsÄ, da jeg sendte ham sitatet...
Ikke glem Ä kalle Fischer for bög neste gang du ser ham...

"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
-
- Rocker
- Mood:
He he, han bruker begge deler. SÄ han er bÄde tÞff (To Mega Therion) og bög (Cold Lake) sÄnn litt om hverandre.Thefaithlesspriest wrote:Runar wrote:Men jeg er bare mer sta enn noensinne nÄ.Thefaithlesspriest wrote:Affen stakk hodet i sanden, han ogsÄ, da jeg sendte ham sitatet...
-
- Belieber
- Mood:
Dropp S-lyden og kall ham for Ficker.Thefaithlesspriest wrote:Runar wrote:Men jeg er bare mer sta enn noensinne nÄ.Thefaithlesspriest wrote:Affen stakk hodet i sanden, han ogsÄ, da jeg sendte ham sitatet...
-
- Belieber
- Mood:
Svein wrote:Utrolig mange pÄ forumet som er usikre pÄ sin egen seksuelle preferanse gitt.
Ikke jeg. Jeg er selverklÊrt biseksuell for Ä slippe Ä fÄ idiotiske comebacks som det der hver gang jeg bruker homo pÄ en negativ mÄte.
Du mener ikke at folk som banner har dÄrlig ordforrÄd, og at man fÄr hÄr i henda av Ä runke ogsÄ?
Husker vi krangla om dette i gamle dager ogsÄ inntil Mick Wall, som var programleder pÄ Sky Channels Monsters of Rock, presenterte Circle of the Tyrants med Keltik Frost . SÄ var det ikke mer Ä si om den saken. Om nÞyaktig 7dÞgn fÄr jeg (muligens) hÞre hva de sjÞl sier, bare 21 Är for seint.
Stian wrote:Svein wrote:Utrolig mange pÄ forumet som er usikre pÄ sin egen seksuelle preferanse gitt.
Ikke jeg. Jeg er selverklÊrt biseksuell for Ä slippe Ä fÄ idiotiske comebacks som det der hver gang jeg bruker homo pÄ en negativ mÄte.
Du mener ikke at folk som banner har dÄrlig ordforrÄd, og at man fÄr hÄr i henda av Ä runke ogsÄ?
Nei... Man blir blind av Ă„ runke, og overdreven banning er bare pinlig, endel er obligatorisk.
MÄ ogsÄ si at det er tappert av deg Ä dele fil, bare for Ä parere et utspill

Sannelig en mann av ĂŠre.
Praise the lord and pass the ammunition
Runar wrote:Bra Reed og Martin kan uttale det riktig og lĂŠrte Tom hvordan det skulle uttales.
Tom er jo fra Sveits, sÄ han er unnskyldt for sin drÄlige engelsk.
Minner meg om en viss tysker som klarte Ä kalle en lÄt for "Total Desaster".
Jepp, enig med deg, Runar! Men at Tom G er litt ustabil er jo ikke noe nytt. FÞrst fornekter han bandets beste skive, og sÄ fornekter han uttalen pÄ bandnavnet. Virker som han lar seg styre litt for mye av hva de "kule" folka mener

Thefaithlesspriest wrote:Affen stakk hodet i sanden, han ogsÄ, da jeg sendte ham sitatet...
Gjorde jeg?!? Det har ikke jeg fÄtt med meg! Det jeg sa var noe sÄnt som at "godt amerikanerne lÊrte dem den korrekte uttalen, jeg holder deres ord over en sveitser som ikke engang vil vedkjenne seg bandets beste skive". Ikke tilegn meg meninger som ikke er tilfelle

-
- Poser
- Mood:
Affen wrote:Thefaithlesspriest wrote:Affen stakk hodet i sanden, han ogsÄ, da jeg sendte ham sitatet...
Gjorde jeg?!? Det har ikke jeg fÄtt med meg! Det jeg sa var noe sÄnt som at "godt amerikanerne lÊrte dem den korrekte uttalen, jeg holder deres ord over en sveitser som ikke engang vil vedkjenne seg bandets beste skive". Ikke tilegn meg meninger som ikke er tilfelle
NĂ„ blander du begreper. Her handler det ikke om hva du (og Runar) mener, men hvilken strutseholdning dere har til nye saksopplysninger (som du til de grader bekrefter i posten over...

"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
-
- Belieber
- Mood:
Fort gjort at noen av de andre bokstavene skal uttales pÄ bestemte mÄter! F.eks. rulle-r.Espen wrote:Vi skal vÊre glad for at Kreator sparte oss for den diskusjonen!
-
- Belieber
- Mood:
Det er bare Ä klappe for!Stian wrote:Svein wrote:Utrolig mange pÄ forumet som er usikre pÄ sin egen seksuelle preferanse gitt.
Kill.f**k.Die. wrote:Det er bare Ä klappe for!Stian wrote:Svein wrote:Utrolig mange pÄ forumet som er usikre pÄ sin egen seksuelle preferanse gitt.
HÞrer ingenting... Noe som demper i hÄndflatene?
Praise the lord and pass the ammunition
-
- Belieber
- Mood:
Svein wrote:Kill.f**k.Die. wrote:Det er bare Ä klappe for!Stian wrote:Svein wrote:Utrolig mange pÄ forumet som er usikre pÄ sin egen seksuelle preferanse gitt.
HÞrer ingenting... Noe som demper i hÄndflatene?
Jeg satt faktisk og klappet, men du hĂžrer ikke det til sĂžrlandet.